BMW Concept R18: Γυρίζοντας την πλάτη στο σήμερα… (+video)

Η BMW παρουσίασε μία νέα, πρωτότυπη μοτοσικλέτα, την R18 η οποία παντρεύει αρμονικά την παράδοση με το μέλλον. Ας την απολαύσουμε.


Φέτος, στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este η BMW δεν είχε μόνο αυτοκίνητα να την εκπροσωπούν αλλά και μία… ιδιαίτερη μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως επιστροφή στις ρίζες της μάρκας, αλλά μέσα από μια σύγχρονη ματιά.

Ο λόγος για την BMW Concept R18 που μεταμορφώνει τη σχεδίαση μιας ιστορικής μοτοσικλέτας σε μία μοντέρνα, custom πρόταση. Ο Dr. Markus Schramm, επικεφαλής της BMW Motorrad, περιγράφει τη σχεδίαση ως εξής: «Με αυτή την dream bike, η BMW Motorrad παρουσιάζει τη δική της οπτική με μία πρόταση αυθεντική και πλούσια σε συναίσθημα για την κατηγορία των μεγάλων cruisers».



Η BMW Concept R18 είναι μία γνήσια custom μοτοσικλέτα με όλα τα κλασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη σχεδίαση της BMW Motorrad. «Με την καθαρή αισθητική του, το Concept R18 ενσαρκώνει για μένα την ουσία της μοτοσικλέτας. Απευθύνεται στο συναίσθημα και όχι στη λογική, και δεν χρησιμοποιεί την τεχνολογία για λόγους επίδειξης αντίθετα, αφήνει άφθονα περιθώρια για φαντασία», δήλωσε ο Edgar Heinrich, επικεφαλής του τμήματος BMW Motorrad Design.

Το BMW Concept R18 είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μία γνήσια μοτοσικλέτα BMW. Κινητήρας boxer, σωληνωτό πλαίσιο, εκτεθειμένος άξονας τελικής μετάδοσης και ένα μαύρο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας με χειροποίητες αντίθετες γραμμές αποτελούν σήμα κατατεθέν της. Σίγουρα θυμίζει έντονα BMW R5, ενώ οι μεγάλοι ακτινωτοί τροχοί (μπροστά 21 ιντσών και πίσω 18 ιντσών) παρέχουν ασφαλή συμπεριφορά και εξισορροπούν τέλεια τον κινητήρα.

Η BMW Concept R18 παίρνει πνοή από τον νέας σχεδίασης, δικύλινδρο, 1.8 λτ. boxer κινητήρα, ο οποίος εμφανισιακά θυμίζει τους flat twin κινητήρες που η BMW Motorrad συνήθιζε να κατασκευάζει μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1960. Το μπλοκ του κινητήρα και η μετάδοση αποτελούνται από αλουμίνιο που έχει περάσει από διαδικασία υαλοβολής, αναδεικνύοντας τα γυαλισμένα στο χέρι αλουμινένια εξαρτήματα και το προστατευτικό του ιμάντα και τα καπάκια βαλβίδων. Το λογότυπο του κινητήρα φέρει το όνομα της πρωτότυπης μοτοσικλέτας και τονίζει τη συνολική ποιότητα. Επιπλέον, δύο καρμπυρατέρ της Solex – παρόμοια με αυτά των BMW 2002 – παραπέμπουν στην ιστορία της εταιρίας και προσθέτουν την τελική πινελιά στην αυθεντικότητα της μοτοσικλέτας.