BMW: Νέες “στάνταρ” plug-in εκδόσεις για τις Σειρές 3 και 5, με 204 ίππους

Η BMW συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της με τέσσερις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις που έρχονται να προστεθούν στις υπάρχουσες των Σειρών 3 και 5.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW plug-in υβριδική Σειρά 3

Ειδικότερα από τον ερχόμενο Μάρτιο του 2021, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέγουν μεταξύ τεσσάρων plug-in υβριδικών εκδόσεων της BMW Σειράς 3 και αντίστοιχα 5 για τη Σειρά 5, με τους Βαυαρούς να προσθέτουν δύο ακόμη επιλογές σε κάθε γκάμα.

Οι νέες εκδόσεις της BMW Σειράς 3 Sedan και BMW Σειράς 3 Touring καθώς και της BMW Σειράς 5 Sedan και BMW Σειράς 5 Series Touring, υιοθετούν την τέταρτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive.

Από τις τέσσερις συνολικά plug-in υβριδικές εκδόσεις της Σειράς 3, οι τρεις θα είναι διαθέσιμες με προαιρετικό έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive. Η BMW Σειρά 5 θα περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις και τρεις από αυτές θα είναι επίσης διαθέσιμες με σύστημα τετρακίνησης (AWD), στάνταρ ή προαιρετικά.


Διαβάστε επίσης: BMW M5 CS: Το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της! (+video)

Οι νέες εκδόσεις που έρχονται να προστεθούν στην γκάμα είναι οι 320 e Sedan, 320 e Touring, 320 e xDrive Touring, 520 e Sedan και 520 e Touring.

Το ειδικό plug-in υβριδικό σύστημα των νέων εισαγωγικών εκδόσεων συνδυάζει έναν 2.0L τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 163 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη μέγιστη ισχύ 113 ίππων ( 109 ίππους για τις BMW 520e Sedan και BMW 520e Touring). Μαζί παράγουν συνολική ισχύ 204 ίππων και ροπή στα 350 Nm.

Οι δύο κινητήρες κατανέμουν την ισχύ τους στους πίσω τροχούς μέσω του 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic ή, και στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με τις απαιτήσεις, με τη βοήθεια του συστήματος xDrive.

Η νέα BMW 320e Sedan επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,6 δευτερόλεπτα και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 225 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για τη νέα BMW 320e Touring είναι 7,9 δευτερόλεπτα και 220 χλμ./ώρα, ενώ για τη νέα BMW 320e xDrive Touring είναι 8,2 δευτερόλεπτα και 219 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Η νέα BMW 520e Sedan έχει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 7,9 δεύτερα και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Η νέα BMW 520e Touring ολοκληρώνει το σπριντ σε 8,2 δεύτερα και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 218 χλμ./ώρα. Στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα και των δύο σειρών μπορούν να αναπτύξουν τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα.

H συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου είναι 12 kWh και έχει χωρητικότητα 34 Ah. Η ηλεκτρική αυτονομία σύμφωνα με τον κύκλο WLTP είναι από 48 μέχρι 57 χλμ. για τη νέα BMW 320e Sedan, 46 – 54 χλμ. για τη νέα BMW 320e Touring, 41 – 55 χλμ. για τη νέα BMW 520e Sedan και 45 – 51χλμ. για τη νέα BMW 520e Touring.

Διαβάστε επίσης – BMW iX: Το πρώτο ηλεκτρικό μεσαίο SUV της μάρκας. Πότε έρχεται Ελλάδα;

Με τα δύο καλώδια φόρτισης στον στάνταρ εξοπλισμό, υπάρχει δυνατότητα φόρτισης από μία συμβατική οικιακή πρίζα καθώς και σε επιτοίχιο φορτιστή (wallbox) αλλά και δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Η μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται με 3,7kW (το μέγιστο) από 0 στο 80% της συνολικής της χωρητικότητας σε 2,6 ώρες και από 0 στο 100% σε 3,6 ώρες.

Το BMW Live Cockpit Plus συμπεριλαμβανομένου του Connected Package Professional, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των νέων plug-in υβριδικών μοντέλων και επιτρέπει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν πολυάριθμες ψηφιακές υπηρεσίες, μερικές από τις οποίες είναι ειδικά σχεδιασμένες για ηλεκτροκίνηση. Με τις ψηφιακές υπηρεσίες BMW eDrive Zone και BMW Points, προσφέρονται πρόσθετα κίνητρα και ευκαιρίες στους οδηγούς των plug-in υβριδικών μοντέλων BMW για συχνή χρήση του προγράμματος ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων, και συμβολή στη μείωση των εκπομπών CO2 και θορύβων σε κέντρα των πόλεων.

Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο κέντρο μιας πόλης που αναγνωρίζεται ως eDrive Zone με τη βοήθεια της τεχνολογίας geo-fencing μέσω GPS, το σύστημα ελέγχου του plug-in υβριδικού συστήματος ενεργοποιεί αυτόματα το πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Εκτός από τις επίσημες αστικές περιβαλλοντικές ζώνες στη Γερμανία, οι eDrive Zones περιλαμβάνουν επίσης αστικές περιοχές σε πολλές ακόμα Ευρωπαϊκές χώρες. Συνολικά, η υπηρεσία BMW eDrive Zone μπορεί ήδη να χρησιμοποιείται σε περισσότερες από 80 Ευρωπαϊκές πόλεις.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης αυτόματο σύστημα κλιματισμού (A/C) με εκτεταμένες λειτουργίες (BMW 520e Sedan, BMW 520e Touring) ή αυτόματο A/C (BMW 320e Sedan, BMW 320e Touring) και βοηθητικό καλοριφέρ και A/C. Η καμπίνα του αυτοκινήτου μπορεί να θερμαίνεται ή να ψύχεται εκ των προτέρων, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Έτσι διασφαλίζονται ευχάριστες θερμοκρασίες πριν την εκκίνηση ακόμα και με χαμηλή φόρτιση της μπαταρίας. Η ενεργοποίηση της ρύθμισης της θερμοκρασίας (pre-conditioning) μπορεί να γίνει από απόσταση μέσω του My BMW App και ενός smartphone.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]