Χρήσιμα: Συμβουλή για την καλή λειτουργία του κλιματισμού το καλοκαίρι

Ένα κουμπί που πρέπει να πατήσετε λίγο πριν φτάσετε στον προορισμό σας! Πάμε να δούμε μία συμβουλή για την καλή λειτουργία του κλιματισμού το καλοκαίρι...
καύσωνας

Είναι γεγονός ότι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι αδύνατο να μείνει κανείς μέσα στο αυτοκίνητο, έστω και για λίγα λεπτά, χωρίς τον κλιματισμό ενεργοποιημένο. Υπάρχει, όμως, μία συμβουλή που λίγοι κάνουν πράξη, αλλά πρέπει να την υιοθετήσουμε για την ορθή λειτουργία του συστήματος ψύξης της καμπίνας.

Χρήσιμα: Υπολογίσαμε πόσα λίτρα ανά 100 χλμ. “καίει” ο κλιματισμός!

Σίγουρα έχετε διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι οδηγοί τοποθετούν την θερμοκρασία κλιματισμού στους 22-24 βαθμούς και πατούν το “AUTO” μέχρι να έρθει η ώρα να σβήσουν τον κινητήρα. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι λάθος και θα εξηγήσουμε τον λόγο ευθύς αμέσως.

Αν ακολουθούμε την παραπάνω τακτική, μετά από λίγο καιρό θα αρχίσει να έρχεται μία βαριά μυρωδιά από τους αεραγωγούς. Αυτό συμβαίνει γιατί δημιουργείται μούχλα και συγκέντρωση επιβλαβών βακτηρίων. Αιτία είναι ασφαλώς η υγρασία που δημιουργείται στους παγωμένους αεραγωγούς μόλις σβήσουμε τον κινητήρα. Όπως είναι λογικό, ο θερμότερος αέρας υγροποιείται στις παγωμένες επιφάνειες του κυκλώματος (ακριβώς όπως θα έχετε παρατηρήσει ότι συμβαίνει στα εξωτερικά τοιχώματα ενός παγωμένου ποτηριού).

Η συμβουλή μας
Η λύση ώστε να μην δημιουργηθεί υγρασία μέσα στους αεραγωγούς είναι πολύ απλή! Δύο με τρία λεπτά πριν φτάσετε στον προορισμό σας, απενεργοποιήστε το aircondition πατώντας το κουμπί Α/C που βλέπετε στην κεντρική εικόνα. Ταυτόχρονα, κρατήστε ενεργοποιημένο τον ανεμιστήρα σε μέτρια ένταση τον “αέρα”, ώστε να συνεχίσει να υπάρχει ροή μέσα από τους αεραγωγούς προς την καμπίνα. Έτσι, θα στεγνώσουν οι επιφάνειες του κυκλώματος διώχνοντας τη υγρασία!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά