Χρήσιμα: Τι είναι αυτές οι μικροσκοπικές προεξοχές στα ελαστικά και πώς δημιουργούνται

Σίγουρα έχετε δει τις "τρίχες" ελαστικών! Είναι αυτές οι γραμμές από καουτσούκ που βλέπετε στην εικόνα. Πώς δημιουργήθηκαν όμως; Υπάρχει λόγος ύπαρξής τους;
τρίχες ελαστικών

Κοιτάζοντας πιο προσεκτικά τα ελαστικά του οχήματός σας, ειδικά αν αυτά είναι καινούρια, θα διαπιστώσετε ότι κυρίως στο προφίλ του υπάρχουν κάποιες προεξοχές, οι λεγόμενες “τρίχες ελαστικών” ή “Rubber hairs”, όπως τις ονομάζουν ξένα δημοσιεύματα . Μάλιστα, υπάρχουν ακόμα και στα ελαστικά των ποδηλάτων και σίγουρα πολλοί τις “ξεριζώνατε”… απλά για να περάσει η ώρα! Πάμε να δούμε για ποιον λόγο υπάρχουν.

Δείτε επίσης: Χάνει αέρα το ελαστικό όταν λείπει το καπάκι βαλβίδας;

Αρχικά, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτές οι τρίχες ελαστικών δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο ύπαρξης. Δεν μας δείχνουν ούτε πότε τα ελαστικά μας χρήζουν αντικατάστασης, ούτε θα συμβεί κάτι αν αρχίσουμε να τις κόβουμε επειδή δεν έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε!

Τα “υπολείμματα” της κατασκευής
Οι τρίχες ελαστικών δημιουργούνται στη φάση της κατασκευής. Η πρώτη ύλη για την κατασκευή του ελαστικού, το μείγμα δηλαδή που αποτελείται κυρίως από συνθετικό καουτσούκ, τοποθετείται σε καλούπι συγκεκριμένων διαστάσεων (ανάλογα με το μέγεθος του ελαστικού που θα δημιουργηθεί) και στη συνέχεια συμπιέζεται με μεγάλη πίεση.

Σε κάθε καλούπι υπάρχουν οι λεγόμενοι αεραγωγοί διαφυγής υλικού με οπή στο μέγεθος μίας καρφίτσας. Έτσι, μόλις το ελαστικό “πρεσαριστεί” και πάρει την τελική του μορφή, υπάρχει μία μικρή διαρροή υλικού από τις οπές. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, αυτό το υλικό που περνά έξω από το καλούπι στερεοποιείται και παίρνει την εμφάνιση της γνωστής τρίχας που βλέπουμε.

Τώρα που ξέρετε ότι οι τρίχες ελαστικού δεν παίζουν τον παραμικρό ρόλο σε ένα ελαστικό, μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί πως δημιουργούνται… και να συνεχίσετε να τις “ξεριζώνετε” χωρίς πρόβλημα!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά