Citroen C6 – Εκεί που… τολμά η Citroen!

Δεν απείλησε ποτέ αυτοκίνητα σαν τη BMW Σειρά 5 ή την Mercedes E-Class. Ωστόσο υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να θυμόμαστε το Citroen C6...

Το 2005, η Citroen προσπάθησε να κερδίσει αγοραστικό κοινό από την κατηγορία στην οποία γνώριζαν επιτυχία οι BMW Σειρά 5 και Mercedes E-Class. Το Citroen C6 δεν τα κατάφερε ποτέ, αλλά έφερε καινοτομίες που αξίζει να γνωρίζουμε.

Διαβάστε επίσης: Χρειάστηκαν 35 χρόνια για την αναπαλαίωση αυτού του σπάνιου Citroen (+video) 

Αρχικά η σχεδιαστική του φιλοσοφία ήταν κάτι το τελείως διαφορετικό. Το fastback αμάξωμα των σχεδόν πέντε μέτρων, προσέφερε την πολυτέλεια που αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας. Βέβαια, οι τολμηρές γραμμές δε βρήκαν μεγάλη ανταπόκριση και, μέχρι το 2012 όπου και έληξε η παραγωγή, κατασκευάστηκαν μόλις 23.400 αντίτυπα.

Το επίπεδο εξοπλισμού βρισκόταν στο επίπεδο των σημερινών μοντέλων. Εννέα αερόσακοι προσέφεραν μέγιστη ασφάλεια στους επιβάτες. Επιπλέον, υπήρχε προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, φωτιστικά σώματα xenon με αλλαγή κατεύθυνσης αλλά και head-up display. Μάλιστα, το Citroen C6 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε τέσσερα αστέρια στην κατηγορία «προστασία πεζών» στο Euro NCAP. Βασικό ρόλο σε αυτό έπαιξε το καπό που έπαιρνε κλίση κατά τη σύγκρουση.

Σήμα κατατεθέν του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, όπως και κάθε μεγάλου αυτοκινήτου της γαλλικής φίρμας, ήταν η ανάρτηση. Στην περίπτωση του Citroen C6 έχουμε μία υλοποίηση με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω. Βέβαια, το «κλειδί» της επιτυχίας ήταν οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες υδροπνευματικές αναρτήσεις Hydractive 3+.

Διαβάστε επίσης: Πώς θα ήταν μια μελλοντική Citroen SM; H DS έχει την απάντηση

Σε υψηλές ταχύτητες το αμάξωμα χαμήλωνε κατά δέκα εκατοστά, ενώ κάτω από τα 60 χλμ./ώρα αυξανόταν προκειμένου να αποφεύγει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ταυτόχρονα, «σαρώνοντας» το οδόστρωμα, το Hydractive 3+ μεταβάλλει την σκληρότητα της ανάρτησης. Κάπως έτσι, ακόμα και σήμερα θεωρείται ως ένα κορυφαίο τεχνολογικό κατόρθωμα και στο τέλος του video θα δείτε τον τρόπο λειτουργίας της.

Το Citroen C6 εξοπλιζόταν αρχικά δύο κινητήρες, έναν τρίλιτρο V6 βενζίνης με 215 ίππους και έναν turbodiesel V6 HDi χωρητικότητας 2,7 λίτρων και απόδοσης 208 ίππων. Λίγο αργότερα προσφέρθηκε και ένας ακόμη πετρελαιοκινητήρας 2,2 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 173 ίππους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η γαλλική εταιρεία έκανε μια πολύ δυναμική αρχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Fomrula E με τον οδηγό της να ανεβαίνει στο βάθρο στην πρώτη της...
Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....

Το Citroen C3, στη νέα του γενιά, ήρθε πιο “διαβασμένο” από ποτέ. Προσαρμόστηκε στις ανάγκες του κοινού, διατηρώντας την “value for money” φιλοσοφία του και...

Νέο πρόγραμμα “Απόσυρση από τη Citroen”, μια ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση που προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε