Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο λόγω της έξαρσης του ιού, η Citroen διατηρεί τις άριστες υπηρεσίες «After Sales». Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή
Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή.
Σύμφωνα με τη νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τη λειτουργία των επιχειρήσεων, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία παραμένουν ανοιχτά. Βέβαια, τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών. Επίσης τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën, ακόμα και στην αναμονή για την παραλαβή ή την παράδοση του αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης: Πώς θα ήταν μια μελλοντική Citroen SM; H DS έχει την απάντηση
Προκειμένου να μην υπάρχει συμφόρηση, η Citroen έχει δημιουργήσει την υπηρεσία «Online Booking», η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone “MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της επίσημης αντιπροσωπείας. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής γρήγορα και με ασφάλεια.
Επιπλέον, η ελληνική αντιπροσωπεία τονίζει πως η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.