Dacia Spring Electric: Έρχεται το ηλεκτρικό του λαού!

Το Dacia Spring φέρνει την... άνοιξη στην ρουμάνικη μάρκα καθώς είναι το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, ενώ υπόσχεται να είναι και το πιο προσιτό ηλεκτρικό.

Πριν από μερικούς μήνες σας είχαμε παρουσιάσει την πρόταση της Dacia και την πρόθεσή της παράλληλα, να εισέλθει στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Μάλιστα γράφαμε τότε πως η ρουμάνικη μάρκα (υπό την σκέπη της Renault βεβαίως) θέλει να το κάνει αυτό με τον τρόπο της… Αυτό σημαίνει με ένα προσιτό μοντέλο, το οποίο θα είναι VFM (Value For Money).

Πλέον, ήρθε η ώρα να δούμε τις πρώτες εικόνες του μοντέλου της, το οποίο ονομάζεται Dacia Spring (άνοιξη στα ελληνικά) Electric. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ίδια στην ανακοίνωσή της έχει σκοπό να επαναλάβει την επιτυχία του 2004, όταν με το Logan έκανε την αγορά νέου αυτοκινήτου πραγματικότητα για πολλούς ανθρώπους με χαμηλό badget. Το ίδιο θέλει να κάνει και τώρα αλλά για τα ηλεκτρικά.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά. Εμφανισιακά, το Dacia Spring Electric παραπέμπει σε SUV, χάρη στο ελαφρώς αυξημένο ύψος από το έδαφος (150 χιλιοστά), αλλά και τον εν γένει σχεδιασμό του αμαξώματος. Το μήκος του είναι στα 3,73 μ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1,62 και 1,51 μ. αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό η Dacia υπόσχεται κορυφαία ευρυχωρία, για το μέγεθος του αυτοκινήτου (υπάγεται στην κατηγορία των μικρών με αυτό το μήκος). Μάλιστα κάνει λόγο για 23,1 λίτρα χώρο θηκών για τους εμπρός επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι στα 300 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 600 λίτρα.

Πάμε τώρα στα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Το Dacia Spring Electric εφοδιάζεται με μπαταρία 26,8 kWh, η οποία τροφοδοτεί το μοτέρ των 44 ίππων και 125 Nm ροπής. Η φόρτισή του έως το 80% διαρκεί λιγότερο από 8 ώρες και 30 λεπτά σε οικιακό δίκτυο, πέντε ώρες σε wallbox και λιγότερο από μία ώρα σε ταχυφορτιστή. Όσον αφορά την αυτονομία του, αυτή σε κύκλο WLTP είναι στα 225 χλμ. (295 χλμ. εντός πόλης). Μάλιστα υπάρχει και λειτουργία ECO, για βελτιστοποίηση της αυτονομίας, η οποία όμως περιορίζει την ιπποδύναμη στου 32 ίππους και την τελική στα 100 χλμ./ώρα από 125 χλμ./ώρα. Η εγγύησή του έχει διάρκεια 3 χρόνια ή 100.000 χλμ. ενώ αυτή της μπαταρίας 8 χρόνια ή 120.000 χλμ.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό του, η Dacia υπόσχεται πως θα είναι υπερπλήρης σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, ενώ θα διαθέτει και όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή του για την οποία δεν έχει γίνει ακόμη λόγος επισήμως από την ρουμάνικη μάρκα. Σύμφωνα όμως με τα όσα μαθαίνουμε αλλά και με τις εκτιμήσεις μας, αυτή δεν θα ξεπερνά τα 20.000 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε πως το Dacia Spring θα είναι διαθέσιμο και σε επαγγελματική έκδοση αλλά και για car sharing.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Τετρακίνηση, υβριδικό μοτέρ που "καίει" υγραέριο και 1.500 χλμ. αυτονομίας! Δείτε τις τιμές του Dacia Duster με το νέο σύστημα κίνησης......
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....
H Chery συμμετέχει στην Black Friday με μια αποκλειστική για την περίοδο ενέργεια με 0% ονομαστικό επιτόκιο για το Plug-in Hybrid SUV της των 279...
Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το πιο προσιτό Dacia στην ελληνική αγορά φέτος! Δείτε με παράδειγμα το χρηματοδοτικό του πρόγραμμα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα