Dakar: Η περιπέτεια της… περιπέτειας (+TractioN Video)

Το Rally Dakar αποτελεί εδώ και τέσσερις δεκαετίες τη μεγαλύτερη πρόκληση στον πλανήτη για οδηγούς και οχήματα. Μια περιπέτεια με... δική της περιπέτεια

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Άσκηση χωρίς λύση μοιάζει το εγχείρημα να στηθεί ένας αγώνας για 500+ αγωνιζόμενους στη μέση του πουθενά, χωρίς τις στοιχειώδεις υποδομές, ρεύμα, επικοινωνίες, νερό, διαμονή και διατροφή. Όλα πρέπει να στηθούν από την αρχή.

Ένα νομαδικό χωριό 2.500 ανθρώπων στήνεται και ξεστήνεται για να μετακομίσει περίπου 500-800 χιλιόμετρα πιο πέρα, σε μια άλλη μέση ενός άλλου πουθενά και στο τέλος να εξαφανιστεί εντελώς, αφήνοντας μόνο πρόσκαιρα ίχνη στην άμμο…

Ένα τιτάνιο έργο «οργάνωσης παραγωγής», που χρησιμοποιεί 60 αυτοκίνητα, 10 λεωφορεία, 7 αεροπλάνα, 10 ελικόπτερα, 50 φορτηγά, ενώ στα 70 άτομα ανέρχεται το ιατρικό προσωπικό.


Οι συμμετοχές προέρχονται από 60 χώρες, με το ένα πέμπτο κάθε χρόνο να είναι rookies, να συμμετέχουν δηλαδή για πρώτη φορά. Από την άλλη, ένας στους επτά συμμετέχοντες συγκαταλέγεται στους «legends», δηλαδή έχει λάβει μέρος στον αγώνα περισσότερες από 10 φορές.

Η ιδέα
Το Dakar ξεκίνησε ως μια εκδρομή περιπέτειας μιας παρέας φίλων, «ενορχηστρωμένη» από τον αείμνηστο εμπνευστή του Rally Dakar (ParisDakar αρχικά) Thierry Sabine, ο οποίος, αφού πέρασε καλά σε εκείνη την απρόσμενη περιπέτεια με τη μοτοσυκλέτα του, σκέφτηκε να το ανοίξει και σε άλλους θιασώτες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ταυτόχρονα της περιπέτειας.

Έτσι πήρε μπροστά, εξελίχθηκε και διαχύθηκε στον πλανήτη ο θρύλος του Dakar, που χαρακτηρίζεται ως ο σκληρότερος και για πολλούς ο πιο επικίνδυνος αγώνας του πλανήτη. Θύμα του οποίου έπεσε και ο ίδιος ο εμπνευστής του, στην 8η διοργάνωση, όταν το ελικόπτερο στο οποίο επέβαινε κατέπεσε εξαιτίας αμμοθύελλας σε μια έρημο του Μάλι. Ήταν το 1986.

Η τέφρα του σκορπίστηκε σε ένα δέντρο – ορόσημο, μια ακακία που λόγω της μοναδικότητάς του αποτελεί σημείο αναφοράς στη Σαχάρα, στα βόρεια του Νίγηρα. Το δέντρο – ορόσημο μετονομάστηκε σε Arbre Thierry Sabine, ενώ μια επιγραφή δίπλα της, αφιερωμένη στη μνήμη του, αναφέρει το σύνθημα που έκτοτε συνοδεύει τον αγώνα:

«Μια πρόκληση γι’ αυτούς που συμμετέχουν, ένα όνειρο για όσους μένουν πίσω»

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι του Dakar. Μέχρι σήμερα έχει διεξαχθεί σε 30 χώρες σε τέσσερις ηπείρους ανοίγοντας και κλείνοντας τα ανάλογα κεφάλαια. Αρχικά η εκκίνηση δινόταν στο Παρίσι και περνούσε στην Αφρική για να τερματίσει στο Dakar, εξ ου και η αρχική ονομασία του. Το πρώτο αυτό κεφάλαιο έκλεισε το 2008 και μάλιστα με βίαιο τρόπο.

Υπήρξαν απειλές για την ασφάλεια των συμμετεχόντων από Αλγερινούς εξτρεμιστές, οι οποίοι, όπως ανακοίνωσαν οι αρχές, είχαν διασυνδέσεις με την Αλ Κάιντα. Η δολοφονία τεσσάρων Γάλλων τουριστών σε περιοχή απ’ όπου περνούσε ο αγώνας του 2008 δεν άφηνε περιθώρια. Έτσι, λίγες μόλις ώρες πριν από την εκκίνηση του αγώνα, στις 12.30 της Παρασκευής 4.1.2008, οι οργανωτές του Dakar 2008 ανακοίνωσαν επίσημα τη ματαίωση του αγώνα.

Για έναν χρόνο πλανιόταν το ερώτημα αν θα λήξει το θέμα Rally Dakar και τελικά αποφασίστηκε να μετακομίσει σε άλλη ήπειρο. Σε μια τέτοια διοργάνωση οι συνεννοήσεις με τις χώρες γίνεται σε επίπεδο κυβερνήσεων και έπρεπε να ξεκινήσουν από την αρχή στη Ν. Αμερική.

Το δεύτερο κεφάλαιο στην ιστορία του Dakar ξεκίνησε με δύο χώρες, την Αργεντινή και τη Χιλή. Ο χαρακτήρας της περιπέτειας παρέμεινε, η διάρκεια και η δυσκολία επίσης, αυξημένη μάλιστα από το γεγονός ότι περιλάμβανε πια, εκτός από δυσπρόσιτα εδάφη, και αφιλόξενο υψόμετρο. Το πέρασμα της οροσειράς των Άνδεων δυσκόλεψε τα πνευμόνια των οδηγών αλλά και τη λειτουργία των κινητήρων από την ανεπάρκεια οξυγόνου.

To Dakar είχε βρει ένα νέο σπίτι, όπου πέρασε τα επόμενα 11 χρόνια. Χώρες εναλλάχθηκαν, οι ομάδες προσαρμόστηκαν, όμως η ιστορία επαναλαμβάνεται. Θέματα ασφάλειας περιορίζουν τον αγώνα να διεξαχθεί για πρώτη φορά στην ιστορία του στα εδάφη μίας μόνο χώρας, στο Περού, το 2019. Το κάστρο της διακρατικής διοργάνωσης έπεσε και ταυτόχρονα έμελλε να είναι η 41η διοργάνωση η τελευταία που διεξήχθη στη Ν. Αμερική.

Το ερώτημα τέθηκε ξανά. Θα σταματήσει ο αγώνας ή θα αναζητήσει νέο σπίτι; Ο συγχρονισμός με την απόφαση της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας να κάνει άνοιγμα στον τουρισμό ήρθε ως μάννα εξ ουρανού για την ASO, το διοργανωτή του αγώνα.

Η πρόσκληση έγινε αποδεκτή, οι συζητήσεις ήταν σύντομες και η απόφαση πάρθηκε από κοινού με συνοπτικές διαδικασίες. Το Rally Dakar θα διεξάγεται για τα επόμενα πέντε χρόνια στα εδάφη της μεγαλύτερης σε έκταση χώρας της Μέσης Ανατολής.

Το Dakar άνοιξε το τρίτο κεφάλαιο της ιστορίας του το 2020. Για όσους βετεράνους πια έχουν τρέξει τόσο στην Αφρική όσο και στη Λατινική Αμερική, το πέρασμα στην Ασία επαναφέρει τον αγώνα πιο κοντά στον αρχικό του χαρακτήρα. Λεπτή άμμος, έρημος, αχανείς εκτάσεις και διαρκής πορεία, έναντι των κυκλικών διαδρομών γύρω από μία πόλη ή έναν τόπο κοντά στον «πολιτισμό». Οι απέραντες εκτάσεις της Σ. Αραβίας και οι αμμόλοφοι που φτάνουν τα 250 μέτρα σε ύψος συνδυάστηκαν με ατελείωτες ώρες οδήγησης, διαμονή στην ύπαιθρο και μεγαλύτερες απαιτήσεις από οδηγούς και οχήματα.

Το μανιφέστο του Dakar
Πολλοί το ονειρεύονται, λίγοι το ζουν. Μέσα από ζυμώσεις τεσσάρων δεκαετιών, το Dakar έχει το δικό του μανιφέστο.

Για όσους αρπάζουν τη ζωή με τα δύο χέρια.

Για όσους αναζητούν μια πραγματική πρόκληση, αισθήσεις ισχυρές όσο και ακραίες.

Για τους αποφασισμένους, παθιασμένους εραστές της απέραντης υπαίθρου.

Αυτούς που κινούνται από την επιθυμία να αισθανθούν ζωντανοί όσο ποτέ στο παρελθόν, που θέλουν να είναι οι ήρωες της δικής τους ιστορίας.

Για τους γενναίους που γνωρίζουν ότι παίρνουν μέρος στον μεγαλύτερο αγώνα rallyraid του πλανήτη.

Όπου μόνο λίγοι περνούν τη γραμμή του τερματισμού, αλλά γνωρίζουν επίσης ότι η συμμετοχή στο Dakar είναι πολύ περισσότερο από αυτό.

Για όσους είναι έτοιμοι να πιέσουν το σώμα τους στο όριο, να καταναλώσουν την τελευταία ρανίδα της ψυχικής τους αντοχής.

Για όσους είναι έτοιμοι να αναμετρηθούν απέναντι στην αγριότητα και τις δυνάμεις της Φύσης.

Για όσους θέλουν να επιβιώσουν σε μια ασύγκριτη ανθρώπινη περιπέτεια, μπροστά σε ένα παθιασμένο κοινό, να αισθανθούν περήφανοι πρωταγωνιστές του έργου τους μέσα από τα βλέμματα του κόσμου.

Για εσάς, τους θιασώτες της ακραίας περιπέτειας που είστε έτοιμοι να γνωρίσετε τα πιο άγρια όνειρά σας.

Έχετε το πνεύμα του Dakar, ετοιμαστείτε να γίνετε μέρος του μύθου.

Dakar – Όνειρο. Τόλμη. Ζήσε το.

Και τελικά είναι πολλοί αυτοί που θέλγονται από όλο αυτό που εκπροσωπεί το Rally Dakar. Δεύτερο σε δημοτικότητα μηχανοκίνητο σπορ μετά τη Formula 1, έγινε παιχνίδι στο Playstation και γραμματόσημο στη Λιβύη, τη Σενεγάλη και άλλες χώρες, κόσμησε ρούχα και αξεσουάρ, το Dakar είναι πια ένα πανίσχυρο brand name.

Σε 190 χώρες μεταδίδεται ο αγώνας, μέσα από 70 κανάλια, ενώ 1.900 δημοσιογράφοι από 34 χώρες διαπιστεύτηκαν για να τον καλύψουν. Καθημερινά 3,5 εκατομμύρια παρακολουθούσαν μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την εξέλιξη του αγώνα, μια αύξηση 17% σε σχέση με το 2019. Τα video του αγώνα του 2019 είχαν 55,3 εκατομμύρια θεάσεις, 74% περισσότερες από του 2018, και το 2020 αναμένεται να είναι αυξημένες…

Κάθε άλλο παρά «γερασμένο» είναι το Rally Dakar, που δείχνει να βρίσκει τον βηματισμό του, ανανεωμένο και ώριμο όσο ποτέ…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]