Τα σχεδιαστικά πρωτότυπα οφείλουν να καλύπτουν δύο βασικές προδιαγραφές: α) να είναι τολμηρά ώστε να προσελκύουν θαυμαστές ή / και επενδυτές, β) να μοιάζουν έτοιμα να πατήσουν – και, ιδανικά, να ξηλώσουν – την άσφαλτο. Για το Dendrobium D-1 η πρώτη προϋπόθεση καλύπτεται με χαρακτηριστική ευκολία. «Dendrobium», όλως παραδόξως, δεν είναι ποικιλία κάποιου παράσιτου, κάποιου αηδιαστικού ζωυφίου που παρεπιδημεί σε δέντρα, όπως θα υπέθετε κάποιος. Dendrobium είναι ένας τύπος ορχιδέας, ο οποίος απαντάται κυρίως στη Σιγκαπούρη.
Το D-1 υποτίθεται ότι θυμίζει το εν λόγω άνθος, καθώς η οροφή του είναι συνδεδεμένη με τις πόρτες και, σαν λουλούδι που αποκαλύπτεται ολόκληρο στον ήλιο για να φωτοσυνθέσει, το πρωτότυπο Dendrobium ανοίγει και αυτό κάπως έτσι, μιμούμενο τη φύση. Επιπλέον, το σταγονοειδές σχήμα του αυτοκινήτου, πέρα από την αεροδυναμική, παραπέμπει ευθέως στο φυσικό περιβάλλον. Το οποίο βρίσκεται σε απόλυτη προτεραιότητα για τους δημιουργούς του D-1 E-Hypercar, όπου «Ε» βεβαίως σημαίνει ότι πρόκειται για ένα εντελώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Οι επιδόσεις του ηλεκτροκινητήρα είναι σχεδιασμένος να αποδίδει το αντίστοιχο των 1.800 ίππων και, έχοντας να κινήσει ένα σχετικά ελαφρύ σύνολο, οι επιδόσεις θυμίζουν Formula 1, με το 0 – 100 σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα.
Το πρόβλημα του Dendrobium, το οποίο είναι αν μη τι άλλο ιδιαίτερα εντυπωσιακό, δεν είναι τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Είναι η δεύτερη συνθήκη που αναφέρθηκε στην αρχή: Η ομώνυμη εταιρεία είναι νεοσύστατη και, προς το παρόν, γυρίζει από σαλόνι σε σαλόνι αυτοκινήτου προσπαθώντας να πείσει ότι το D-1 σύντομα θα κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Οι υπεύθυνοι της Dendrobium ευαγγελίζονται «την αναγέννηση της βρετανικής τεχνολογικής πρωτοπορίας» εφόσον η εν τω γεννάσθαι αυτοκινητοβιομηχανία είναι φανατική του δόγματος «Made in England». Και το μόνο που μένει να βρεθεί δεν είναι η τοποθεσία για την εγκατάσταση της βιομηχανίας, αλλά η χρηματοδότηση.