Διακοπές με Citroen C4 Cactus. Ο “κάκτος” που θέλεις να αγκαλιάσεις

Οι καλοκαιρινές διακοπές σημαίνουν reset και ηρεμία και το Citroen C4 Cactus βοηθά τα μέγιστα σε αυτό με τα χαρίσματα που το διακρίνουν.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Citroen C4 Cactus διακοπές Traction.gr

Καλοκαιράκι, ελληνικές θάλασσες, γαλάζιοι ουρανοί και επιτέλους έφτασε η ώρα των διακοπών! Σύντροφος σε αυτή την πάντα απαραίτητη ανάπαυλα ήταν αυτή τη φορά το Citroen C4 Cactus στην έκδοση με τον 1500άρη BlueHDi κινητήρα πετρελαίου των 100 ίππων. Ένας συνδυασμός που απέφερε τα μέγιστα στους τομείς της ηρεμίας και της χαλαρότητας και κατά τη διάρκεια των διακοπών μου, αφού πριν από αυτές είχε προηγηθεί η μεταξύ μας γνωριμία κατά τη δοκιμή του μικρομεσαίου μοντέλου των Γάλλων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Citroen C4 Cactus 1.5 BlueHDi 100 PS

Στο διάστημα που κράτησαν αυτές οι διακοπές είχα την ευκαιρία να έρθω πιο κοντά στο C4 Cactus και να το γνωρίζω ακόμη καλύτερα, σε βαθμό που ο αποχωρισμός του έγινε πιο δύσκολος από όσο θα μπορούσα να φανταστώ στην αρχή.


Εν μέσω πανδημίας και για να έχω το κεφάλι μου όσο πιο ήσυχο μπορώ, μοναδικός προορισμός φέτος ήταν η Σαλαμίνα με το εξοχικό να γνωρίζει παλιές δόξες, όπως και όλο το νησί που “βούλιαξε” από τον κόσμο που το επισκέφτηκε. Σε αυτό το διάστημα, το γαλλικό μοντέλο κατάφερε να τικάρει όλα τα μποξάκια που το ανάγουν ως ένα αυτοκίνητο ιδανικό και για διακοπές στη χώρα μας, έχοντας αποδείξει κατά τη διάρκεια της δοκιμής του και τα χαρίσματα του στην καθημερινή μετακίνηση στο αστικό τοπίο.

Το C4 Cactus είναι ένα καλόβολο αυτοκίνητο με επαρκείς χώρους για τέσσερα άτομα και τις αποσκευές του. Έχει επίσης στο μανίκι του δύο πολύ δυνατά χαρτιά στα οποία δύσκολα μπορεί να αντισταθεί κανείς. Το πρώτο από αυτά που γίνεται εύκολα αντιληπτό από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα διανύσει κάποιος μαζί του είναι τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα άνεσης που το διακρίνουν με κύρια υπεύθυνη γι αυτά την επιλογή της Citroen στον τομέα της ανάρτησης.

Τα Progressive Hydraulic Cushions, τα υδραυλικά “μαξιλαράκια¨της Citroen, υπό τη μορφή δύο ελατηρίων εντός του αμορτισέρ (ένα για τον έλεγχο της συμπίεσης και ένα για εκείνο της επαναφοράς) προσδίδουν στο C4 Cactus άνεση κορυφαίου επιπέδου για την κατηγορία των hatchbacks, ειδικά στον τρόπο που το γαλλικό μοντέλο “σιδερώνει” στην κυριολεξία τις μικροανωμαλίες. Στην αποτελεσματικότητα των αναρτήσεων στον τομέα της άνεσης συνεισφέρουν και τα “πολυθρονάτα” σε αίσθηση Advanced Comfort καθίσματα. Με προτεραιότητα την άνεση και όχι τη αίσθηση στη γρήγορη οδήγηση, δεν ήταν λίγες οι φορές που μπήκα στον πειρασμό να τα λύσω και να τα πάρω μαζί μου στην παραλία…

Επόμενος σύμμαχος σε αυτές τις διακοπές είναι ο diesel κινητήρας του C4 Cactus. Με ροπή που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων λίγο πάνω από το ρελαντί και οικονομία καυσίμου που θυμίζει scooter μεσαίου κυβισμού σε βάζει στο… τριπάκι να σημαδέψεις τυχαία στο χάρτη και απλά να ακολουθήσεις το ένστικτο σου. Η κατανάλωση του περιορίζεται εύκολα στα 5,5 λίτρα χωρίς να νιώθεις ότι κάνεις οικονομία, ενώ αν το βάλεις στόχο θα δεις τον υπολογιστή ταξιδιού να πέφτει κάτω από τα πέντε λίτρα. Η πολιτισμένη λειτουργία του, ακόμη και στις υψηλότερες ταχύτητες σε συνδυασμό με τις μαλακές βάσεις που έχει επιλέξει η γαλλική εταιρία για τη στήριξη του συμβάλλουν τα μέγιστα και στο άνετο ταξίδι με τη ροπή να φροντίζει με την επάρκεια της και για ασφαλείς προσπεράσεις.

Η κάτω του μέσου όρου πλευρική στήριξη που προσφέρουν τα καθίσματα του Citroen σε συνδυασμό με το ελαφρύ και μέτριο σε πληροφορία τιμόνι είναι τα δύο στοιχεία που θα αποθαρρύνουν τον οδηγό από το να αναζητήσει το όριο της γαλλικής κατασκευής. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι δεν μπόρεσα να κινηθώ γρήγορα και με ασφάλεια στο κάθισμα του C4 Cactus επιλέγοντας στρωτή οδήγηση και αγνοώντας παράλληλα τις κλίσεις του αμαξώματος. Κινείσαι γρήγορα και με ασφάλεια χωρίς όμως “ανταμοιβή” στον τομέα της διασκέδασης και αυτό δεν είναι αρνητικό για τον τίμιο χαρακτήρα του C4 Cactus που σου δείχνει ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Επιπλέον τα crossover χαρακτηριστικά του μικρομεσαίου της Citroen με τη σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις ικανοποιητικές διαδρομές της ανάρτησης μου έδωσαν τη δυνατότητα να κινηθώ με άνεση και στους χωματόδρομους που βρήκα μπροστά μου χωρίς να νιώθω ότι βασανίζω το C4 ή ότι βασανίζομαι εγώ.

Αν μπορούσα να αλλάξω κάτι αυτό θα ήταν η θέση και το μέγεθος του “τεμπέλη”. Βρίσκεται σε τέτοιο σημείο που ο αγκώνας μου ακουμπά πάνω του σε κάθε μετατόπιση του επιλογέα του θετικού κιβωτίου προς τα πίσω, ενώ δεν μπορώ να τον αξιοποιήσω και να αράξω πάνω του το χέρι μου. Θα ήθελα τέλος λίγο μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης για το τιμόνι που θα μπορούσε να είναι τοποθετημένο και λίγο πιο ψηλά ώστε να ταιριάζει καλύτερα με τα 184 εκατοστά του ύψους μου.

Citroen C4 Cactus λοιπόν και διακοπές επί ελληνικού εδάφους είναι ένας δυνατός συνδυασμός, ο οποίος, αν ξέρεις τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο, μπορεί να αποδειχθεί και κάτι παραπάνω από ελκυστικός. Εγώ ζητούσα ηρεμία, οικονομία, “ευκολία” στους χωματόδρομους και πάνω από όλα άνεση και το hatchback της γαλλικής εταιρίας μου τα πρόσφερε όλα αυτά απλόχερα και με το παραπάνω. Κάτι που μπορεί να κάνει και για εσάς.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]