Ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός Green NCAP που αξιολογεί τα νέα αυτοκινήτα για τις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις βαθμολόγησε τον βελτιωμένο κινητήρα Skyactiv-G 1.5 που προσφέρεται στο ανανεωμένο Mazda2 με 3,5 αστέρια για την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.
Διαβάστε επίσης: Ο πιο θρυλικός Wankel μπορεί να γίνει δικός σας με 1.400, αλλά…
Με αυτό το αποτέλεσμα, η έκδοση των 75 ίππων του βραβευμένου μικρού μοντέλου της Mazda τοποθετείται σε μια ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων εσωτερικής καύσης.
“Η διάκριση του Green NCAP επικυρώνει τη στρατηγική που ακολουθούμε στη Mazda και συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με αποτέλεσμα να περιορίζουμε τις πραγματικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων μας”, δήλωσε ο Heiko Strietzel, υπεύθυνος για τα συστήματα μετάδοσης-κίνησης της Mazda Ευρώπης και πρόσθεσε: “Είναι μέρος της προσέγγισης πολλαπλών λύσεων (multi-solution approach) που έχουμε υιοθετήσει και περιλαμβάνει διαφορετικές μορφές καυσίμων και, όπως πάντα, επίπονες προσπάθειες για μείωση κάθε πιθανού γραμμαρίου βάρους.”
Ελαφρύ, ευέλικτο και με άριστη απόκριση, το ελκυστικό Mazda2 είναι ένα από τα τρία οχήματα εσωτερικής καύσης της μάρκας που ενώ δεν διαθέτουν υβριδικό σύστημα του απονέμεται η διάκριση των 3,5 αστεριών. Μόνο τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) και plug-in ηλεκτρικά (PHEV) έχουν επιτύχει υψηλότερες βαθμολογίες Green NCAP.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mazda MX-5 100th Anniversary Special Edition 132 PS
“Συγχαρητήρια στη Mazda για τις εξαιρετικές αποδόσεις, ειδικά όσον αφορά την χαμηλή κατανάλωση καυσίμων”, σχολίασε ο Aleksandar Damyanov του Green NCAP. Ο οργανισμός επίσης επεσήμανε τις χαμηλές εκπομπές ρύπων του Mazda2, αναφέροντας ότι το supermini θα είχε σημειώσει ακόμα καλύτερη βαθμολογία εάν ήταν εξοπλισμένο με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.
Η πιο πρόσφατη έκδοση του ανανεωμένου Mazda2 των 75 ίππων που προσφέρεται στην Ευρώπη διαθέτει βενζινοκινητήρα Skyactiv-G με υψηλότερη συμπίεση (15:1 έναντι 13:1) και νέα τεχνολογία. Ως αποτέλεσμα, η Mazda έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, παρόλο που δεν διαθέτει το σύστημα Mazda M Hybrid, προσθέτοντας παράλληλα 6% περισσότερη ροπή. Και τα στοιχεία που δηλώνει η Mazda είναι εξαιρετικά κοντά με τις μετρήσεις που γίνονται σε πραγματικές συνθήκες: Η μέση κατανάλωση του Mazda2 κατά τη διάρκεια των δοκιμών Green NCAP ήταν οριακά υψηλότερη από τον επίσημο αριθμό συνδυασμένου κύκλου WLTP.