Διαστημική τεχνολογία για το νέο Ford Transit

Το νέο Ford Transit έχει ακόμη μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο χάρη στο μειωμένο βάρος του, το οποίο οφείλεται στη σύγχρονη σχεδίασή του παρόμοια με αυτή της αεροδιαστημικής τεχνολογίας.

Το Ford Transit είναι ένα άκρως σημαντικό μοντέλο για την αμερικάνικη μάρκα, καθώς αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα επαγγελματικά van επί ευρωπαϊκού εδάφους. Είναι λογικό λοιπόν να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε τομείς όπως η πρακτικότητα αλλά και η ικανότητα μεταφοράς φορτίου, καθώς αυτοί είναι τομείς που αφορούν άμεσα έναν επαγγελματία οδηγό και αυξάνουν την παραγωγικότητά του.

Το νέο Ford Transit, σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα, είναι αποτέλεσμα σύγχρονης σχεδίασης, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια υπολογιστή (CAD) και τεχνικών που συνήθως συναντά κανείς στην αεροδιαστημική βιομηχανία.

Αυτό σημαίνει στην πράξη αλουμινένιο καπό (το πρώτο επαγγελματικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη με αυτό το χαρακτηριστικό) συνθετικό τροπέτο και τροχούς κατασκευασμένους με τη μέθοδο της φυγοκέντρησης.

Οι παραπάνω είναι μερικές μόνο από τις καινοτομίες που βοήθησαν τους μηχανικούς της Ford να μειώσουν το απόβαρο του νέου Transit, ώστε να μπορούν οι πελάτες να μεταφέρουν μεγαλύτερα φορτία. Το νέο, πισωκίνητο Transit 350 GVM με το μακρύ μεταξόνιο και τη μεσαίου μεγέθους οροφή είναι, για παράδειγμα, κατά 80 κιλά ελαφρύτερο από το εφάμιλλο σε προδιαγραφές απερχόμενο μοντέλο. Το αντίστοιχο προσθιοκίνητο van είναι κατά 48 κιλά ελαφρύτερο.

«Το ωφέλιμο φορτίο είναι ζήτημα μείζονος σημασίας για τους επαγγελματίες. Το μικρότερο βάρος βελτιώνει επίσης την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, για αυτό και όλη η ομάδα του Ford Transit εργάστηκε με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, χωρίς επιπτώσεις στην ισχύ ή την αντοχή», δήλωσε ο Michael McDonagh, επικεφαλής μηχανικός προγράμματος του Transit.

Εκατοντάδες εξαρτήματα βελτιώθηκαν ως προς το βάρος, τις ικανότητες και την αντοχή τους, μέσω λογισμικού CAD που χρησιμοποιείται στην αεροδιαστημική βιομηχανία. Οι μειώσεις βάρους σε όλους τους τομείς του οχήματος – μερικές φορές λιγότερο από 0,5 κιλά για κάθε εξάρτημα – απέφερε συνολική εξοικονόμηση έως 80 κιλά.

Το ελαφρύ, αλουμινένιο καπό του νέου Transit εξοικονομεί 5,4 κιλά συγκριτικά με ένα αντίστοιχο ατσάλινο, χωρίς μείωση της αντοχής του. Σημαντικές μειώσεις της τάξης των 14,7 κιλών επιτεύχθηκαν με τον επανασχεδιασμό του πίσω άξονα για το πισωκίνητο μοντέλο, ενώ ένα νέο τροπέτο από συνθετικό, ελαφρύ και πολύ ανθεκτικό υλικό εξοικονομεί 4,4 κιλά συγκριτικά με ένα αντίστοιχο ατσάλινο.

Οι ατσάλινοι τροχοί του νέου Transit κατασκευάστηκαν με μία τεχνική φυγοκέντρησης που πετυχαίνει μεγαλύτερη αντοχή χρησιμοποιώντας λιγότερες ποσότητες μετάλλου. Αυτή η μέθοδος εξοικονομεί 5,5 κιλά από τους πέντε τροχούς του Transit, συμπεριλαμβανομένης και της ρεζέρβας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Κορυφαία πρακτικότητα, αλλά και δυνατότητα φόρτισης από 10 στο 80% μέσα σε μόλις 23 λεπτά. Γνωρίστε το νέο Ford Puma Gen-e......
Το πρώτο επαγγελματικό pick up που μπαίνει στην πρίζα προσφέρεται με σημαντικό όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Χαμηλό επιτόκιο, χαμηλή προκαταβολή και μεγάλη διάρκεια αποπληρωμής! Δείτε τα προγράμματα χρηματοδότησης της Ford......
Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση επαγγελματικών "Solutrans 2025" το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της van που προσεγγίζει εκ νέου την αποδοτικότητα....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε