Επί ευρωπαϊκού εδάφους η επίθεση της Honda στα μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων ηλεκτρικά δίκυκλα ξεκινά από τη βάση και την αστική μικροκινητικότητα με το EM1 e:, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας AM και κατατάσσεται στα “50άρια” μοτοποδήλατα.
Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα οι Honda με τον ηλεκτρικό συμπλέκτη E-Clutch (+τιμές)
Το EM1 e: είναι ένα συμπαγές, εύχρηστο και φιλικό προς το περιβάλλον scooter με φρέσκο στιλ αλλά ταυτόχρονα, το μεγαλύτερο μέρος του απαρτίζεται από στοιχεία που συναντάμε και σε ένα συμβατικό scooter όπως το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το τηλεσκοπικό πιρούνι, τα διπλά αμορτισέρ και τα φρένα με δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω.
Αυτό που είναι πραγματικά νέο είναι ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται ενσωματωμένος στον τροχό και η μπαταρία Honda Mobile Power Pack e:, η οποία μπορεί να αφαιρεθεί για εύκολη επαναφόρτιση στο σπίτι χρησιμοποιώντας τον δικό της φορτιστή.
Διαβάστε επίσης: Νέα Moto Guzzi V7 Stone Ten. Διαθέσιμη στην Ελλάδα (+τιμή)
Το EM1 e: φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη ποδιά, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USB και συνδυασμένο σύστημα πέδησης. Διαθέτει επίσης μαρσπιέ συνεπιβάτη, πίσω σχάρα και πλαϊνό σταντ για εύκολη στάθμευση.
Οι ζάντες των τροχών του αμιγώς ηλεκτρικού scooter της Honda είναι 12 και 10 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα για μέγιστη ευελιξία στους δρόμους της πόλης, ενώ η σέλα του απέχει 740 χλστ. από το έδαφος -εύκολη πρόσβαση προς όλους- και το βάρος του περιορίζεται στα 95 κιλά.
Ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας του το EM1 e αποδίδει 2,3 ίππους και η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τη νομοθεσία στα 45 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 41,3 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WMTC.
Μία τελείως άδεια μπαταρία μπορεί να φτάσει στο 100% της φόρτισής της σε περίπου 6 ώρες. Η φόρτιση από το 25% στο 75%, επιτυγχάνεται σε 2,7 ώρες. Η Honda αναφέρει ότι η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πάνω από 2.500 φορές.
Η εμπορική διαθεσιμότητα του EM1 e: ξεκίνησε στην ελληνική αγορά και η τιμή του φτάνει τα 4.120 ευρώ.