Με τον Gordon Murray στο τιμόνι της ομώνυμης βρετανικής εταιρίας σχεδιασμού, το νέο Τ.50 δεν μπορεί να είναι ένα ακόμη υπεραυτοκίνητο -αν μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο.
Η νέα δημιουργία του Murray, που θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στο κοινό τον Μάιο του 2020, φέρει κατά τον σχεδιαστή του τα πιο προηγμένα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουμε δει ποτέ σε μοντέλο που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στον δρόμο.
Για να πετύχει τον στόχο του, ο διάσημος Βρετανός σχεδιαστής και πολυνίκης με τις Brabham και McLaren στην Formula 1, ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την βρετανική ομάδα της F1, Racing Point.
Με την βοήθεια και την εξειδίκευση των μηχανικών της ομάδας αλλά κυρίως με την αξιοποίηση της ιδιαίτερα προηγμένης αεροδυναμικής σήραγγας που διαθέτει στο Silverstone της Αγγλίας, ο Murray θα εξελίξει περαιτέρω την αεροδυναμική του T.50.
Το νέο υπεραυτοκίνητο του Βρετανού, που θα παρουσιαστεί στο κοινό 27 χρόνια μετά την εμβληματική McLaren F1, θα έχει βάρος 980 κιλά (!) και όπως και η πρώτη δημιουργία του Murray θα επικεντρώνεται απόλυτα στην ύψιστη οδηγική εμπειρία εκείνου που βρίσκεται στο τιμόνι του. Το μήκος του T.50 βρίσκεται στα 4,34 μ. με το πλάτος και το ύψος στα 1,85 και 1,15 μ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2,7 μ.
Αυτή η πρώτη επίσημη εικόνα του T.50 μας δείχνει το πίσω μέρος του υπεραυτοκινήτου όπου κυριαρχεί ο μεγάλος ενεργός ανεμιστήρας. Με διάμετρο 400 χλστ. ο ανεμιστήρας ρυθμίζει την αεροδυναμική απόδοση του Τ.50 εκμεταλλευόμενος το φαινόμενο της υποπίεσης ενώ ψύχει και τον κινητήρα.
Το σχέδιο είναι εμπνευσμένο από το μονοθέσιο Brabham BT46 του 1978, επίσης σχεδίασης Murray, ενώ στοιχεία στην αεροδυναμική και τη σχεδίασή του γενικότερα δανείζεται και από την McLaren F1. Η θέση του οδηγού βρίσκεται τοποθετημένη στο κέντρο της καμπίνας και σε αυτή την περίπτωση, λίγο πιο μπροστά από τις δύο θέσεις για τους συνεπιβάτες.
Ενεργοί είναι και οι διαχύτες που βρίσκονται στο πάτωμα του T.50, όπως και οι αεροτομές στο πίσω μέρος. Συνολικά το βρετανικό υπεραυτοκίνητο φέρει έξι διαφορετικά προγράμματα αεροδυναμικής διαχείρισης με το πιο ακραίο να είναι το Vmax -για επίτευξη της μέγιστης ταχύτητας. Με αυτό ο κινητήρας, με τη χρήση Ram Air εισαγωγής αλλά και την βοήθεια από έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα-μίζα των 48V, ανεβάζει την ισχύ του στους 700 ίππους.
Το V12 ατμοσφαιρικό μοτέρ των τεσσάρων λίτρων και 650 ίππων έχει τοποθετηθεί στο κέντρο και στέλνει τη δύναμή του στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Σύμφωνα με την Gordon Murray Design (GMA) ο κινητήρας θα είναι ο πιο ψηλόστροφος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο δρόμου με το όριο να ανέρχεται στις 12.100 σ.α.λ. Το μηχανικό σύνολο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο από την Cosworth σε συνεργασία με την GMA.
Το T.50, με τιμή που ξεπερνά κατά πολύ τα δύο εκατομμύρια λίρες Αγγλίας, θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα με τα περισσότερα από αυτά να έχουν βρει ήδη τους ιδιοκτήτες τους.