Δοκιμάζουμε την Ford Mustang Mach-E με την μεγαλύτερη αυτονομία

Σπάνια βλέπεις σε ένδειξη αυτονομίας ηλεκτρικού να αναγράφονται 500+ χλμ. Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την Ford Mustang Mach-E και ασφαλώς πόσο κοστίζει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Mustang Mach-E

Η πρώτη μου γνωριμία με την Ford Mustang Mach-E είχε γίνει πριν από περίπου έναν χρόνο. Ήταν το ηλεκτρικό που επιλέξαμε για την μεγάλη, ταξιδιωτική πρόκληση που δεν ήταν άλλη από το ταξίδι μέχρι την Κωνσταντινούπολη (πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε την εμπειρία μας). Τώρα, έφτασε η ώρα για την “τυπική” δοκιμή της έκδοσης με την μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία, όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε πως ανταποκρίνεται η Ford Mustang Mach-E σε μεικτές συνθήκες οδήγησης.

Όλα τα βλέμματα επάνω της
Ξεκινάμε όπως πάντα από την εξωτερική εμφάνιση, με την Ford Mustang Mach-E να τραβά κυριολεκτικά όλα τα βλέμματα στο πέρασμά της. Σύμφωνοι, βοηθά και ο εντυπωσιακός Cuber Orange χρωματισμός τριπλής επίστρωσης! Κοιτώντας την από μπροστά, τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει είναι το τεράστιο και “μυώδες” καπό, τα LED σώματα, αλλά και η μάσκα με το λογότυπο Mustang. Συνεχίζουμε προς το πλάι, εκεί όπου θα διαπιστώσει κανείς ότι απουσιάζουν οι συμβατικές χειρολαβές και την θέση τους έχουν πάρει τα κουμπιά. Μάλιστα, στην πόρτα του οδηγού υπάρχει και ένα πάνελ αφής με αριθμούς, ώστε να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο με κωδικό. Εντυπωσιακό! Επόμενη “στάση” στο πίσω μέρος, εκεί όπου υπάρχει μία διακριτική, μαύρη αεροτομή ενσωματωμένη στο αμάξωμα, αλλά και τα εντυπωσιακά LED σώματα. Η εξωτερική σχεδίαση ολοκληρώνεται με crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, αλλά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Όσο για τις ζάντες, αυτές είναι μεγέθους 18 ιντσών! Πάμε και στις διαστάσεις, με το μήκος της Ford Mustang Mach-E να αγγίζει τα 4.712 χλστ., το πλάτος τα 1.881 και το ύψος τα 1.597 χλστ.


Άκρως ψηφιακό και ευρύχωρο εσωτερικό
Με την είσοδο στην καμπίνα της ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-E, ο οδηγός έρχεται σε επαφή με ένα άκρως ψηφιακό περιβάλλον. Μπροστά του δεσπόζει μία μεγάλη οθόνη αφής μεγέθους 15,5 ιντσών. Είναι κάθετα τοποθετημένη και επάνω της έχει τοποθετηθεί με έξυπνο τρόπο ο πρακτικός, περιστροφικός διακόπτης για την ένταση της φωνής. Έτσι, ο οδηγός δεν χρειάζεται να χάνει την επαφή με τον δρόμο. Μέσω αυτής της οθόνης προσφέρονται αμέτρητες ευκολίες, όπως για παράδειγμα η ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, κάμερες που καλύπτουν κάθε γωνία του αυτοκινήτου για ευκολότερη στάθμευση, αλλά και παιχνίδια που είναι “προσβάσιμα” μόνο όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο. Το σύστημα ενημέρωση και ψυχαγωγίας Sync4 προσφέρει επίσης την δυνατότητα της συνεχούς ενημέρωσης του οδηγού κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συμβουλεύοντάς τον πού και πότε να φορτίσει, αλλά και ενημερώνοντάς τον σε πραγματικό χρόνο για τη διαθεσιμότητα σταθμού φόρτισης. Μία δεύτερη οθόνη βρίσκεται πίσω από το τιμόνι με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως για παράδειγμα η ταχύτητα, η υπολειπόμενη μπαταρία και η αυτονομία. Άκρως θετικές εντυπώσεις αφήνουν και οι χώροι, με πληθώρα πρακτικών θηκών για μικροαντικείμενα στην καμπίνα. Όσο για τις αποσκευές, στο πίσω μέρος υπάρχει διαθέσιμος όγκος 402 λτ., ενώ κάτω από το καπό υπάρχει δεύτερος χώρος που προσφέρει επιπλέον 81 λίτρα.

294 ίπποι στον πίσω άξονα
Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E προσφέρεται σε μία πληθώρα εκδόσεων για όλες τις επιλογές. Στα χέρια μας βρέθηκε ίσως η πιο επιτυχημένη, που δεν είναι άλλη από αυτή με την μεγάλη μπαταρία (Extended Range) και τον έναν ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς του αγγίζει τους 294 ίππους και η μέγιστη ροπή των 430 Nm εμφανίζεται ακαριαία. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 2.085 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 6,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Πηγή τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα αποτελεί μία μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 98,7 kWh (88 kWh ωφέλιμες). Στην διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι σε μεικτές συνθήκες οδήγησης η αυτονομία με μία φόρτιση άγγιξε τα 510 χλμ. (600 χλμ. η εργοστασιακή τιμή), ενώ η κατανάλωσή μας διαμορφώθηκε λίγο πάνω από τις 17 kWh/100 χλμ., σχεδόν όσο μας λέει δηλαδή και η επίσημη τιμή της εταιρείας (17,3kWh/100 χλμ).

Όσο για την φόρτιση, η μέγιστη ισχύς που μπορεί να απορροφήσει η μπαταρία είναι τα 150 kW και, υπό αυτές τις συνθήκες η ηλεκτρική Mustang κερδίζει 119 χιλιόμετρα αυτονομίας ανά 10 λεπτά. Ενδεικτικά για την πλήρωση από το 10 έως το 80% αρκούν 45 λεπτά.

Στην πράξη
Ξεκινάμε από τις εντυπώσεις που αφήνει η Ford Mustang Mach-E στο αστικό περιβάλλον. Εκεί, ο οδηγός απολαμβάνει την απόλυτη ησυχία της καμπίνας και τον τρόπο με τον οποίο αποσβένει τις ανωμαλίες η καλορυθμισμένη ανάρτηση. Η εξοικείωση με τον όγκο του αμαξώματος έρχεται γρήγορα και σε αυτό παίζει ρόλο η καλή περιμετρική ορατότητα που προσφέρει η θέση οδήγησης. Αξιοσημείωτη είναι και η αναφορά μας στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Επιλέγοντας το “L” μέσω του περιστροφικού διακόπτη, ενεργοποιείται η ανάκτηση και η επιβράδυνση γίνεται πιο έντονη μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ. Υπάρχει όμως και το “Οne Pedal Drive”, το οποίο προσφέρει ακόμα πιο έντονη ανάκτηση επιτρέποντας στον οδηγό να κινείται χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Αποκλειστικά με απότομες επιβραδύνσεις κρίνεται αναγκαία η χρήση του φρένου. Η λειτουργία αυτή αποδείχθηκε ιδανική για περιπτώσεις όπως η πυκνή κίνηση στους δρόμους. Στον αυτοκινητόδρομο, η Ford Mustang Mach-E προσφέρει άνεση στους επιβάτες, με τους αεροδυναμικούς θορύβους να απουσιάζουν. Επίσης, παρά το μεγάλο βάρος, η ανάρτηση έρχεται να μειώσει τις έντονες κλίσεις του αμαξώματος. Τιμόνι και φρένα από την άλλη, έρχονται με την αίσθησή τους να ολοκληρώσουν τις θετικές εντυπώσεις. Τα δε προγράμματα οδήγησης είναι τρία και ονομάζονται Whisper, Active και Untamed. Αξιοσημείωτη είναι και η δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP, με το πίσω μέρος να έχει όλη την απαραίτητη ισχύ ώστε να προσφέρει “φαρδύ-πλατύ” χαμόγελο στο πρόσωπό του.

Στο ταμείο
Η τιμή της αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E ξεκινά στην ελληνική αγορά από το ποσό των 63.779 ευρώ. Στην περίπτωση της έκδοσης δοκιμής, με την μεγάλη μπαταρία και τον κινητήρα των 294 ίππων, η τιμή ξεκινά από τα 69.996 ευρώ. H μπαταρία της Ford Mustang Mach-E, καθώς επίσης και όλα τα ηλεκτρολογικά παρελκόμενα υψηλής τάσης, προστατεύoνται με εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect 8 ετών ή 160.000 χλμ. Για
όλα τα υπόλοιπα μέρη του οχήματος προσφέρεται εργοστασιακή εγγύηση 2 χρόνων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.