Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz GLE Coupe 300d των 292 ίππων

Ταξιδιάρα ψυχή! Στα χέρια μας βρέθηκε η Mercedes-Benz GLE Coupe στην έκδοση με δίλιτρο diesel μοτέρ. Δείτε πόσο καίει σε πραγματικές συνθήκες...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes GLE Coupe

Πώς θα μπορούσατε να περιγράψετε το ιδανικό αυτοκίνητο για μεγάλα ταξίδια; Σίγουρα θα το θέλατε με μεγάλους χώρους, αλλά ταυτόχρονα και με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Σίγουρα θα το θέλατε με έναν ισχυρό, diesel κινητήρα, ο οποίος ωστόσο θα είναι “πολιτισμένος” στην λειτουργία του και οικονομικός. Όλα αυτά τα στοιχεία συνυπάρχουν στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, την Mercedes-Benz GLE Coupe 300d των 292 ίππων, με την οποία είχαμε την ευκαιρία να συμβιώσουμε για μερικές ημέρες και να ζήσουμε την εμπειρία ενός ξεκούραστου και άνετου ταξιδιού που λίγα μοντέλα μπορούν να προσφέρουν. Ας την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mercedes C 180 (+videos) 

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν γυρνούν άδικα οι περαστικοί το βλέμμα τους στη θέα της επιβλητικής Mercedes-Benz GLE Coupe. Πέρα από τον όγκο της, εντυπωσιάζει και με την άκρως ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Στο εμπρός τμήμα βλέπουμε την ψηλή μάσκα με το χαρακτηριστικό μοτίβο και μία οριζόντια νίκελ γραμμή. Στο καπό υπάρχουν δύο όμορφα “νεύρα”, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα δημιουργούν ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα. Προχωράμε προς την πλαϊνή όψη, εκεί όπου το βλέμμα τραβά η κεκλιμένη οροφή, το σκαλοπάτι εισόδου και οι μεγάλες ζάντες μεγέθους 20 ιντσών. Το πίσω μέρος ενδεχομένως να “διχάσει” το κοινό. Αυτό το “πάντρεμα” coupe και SUV σε άλλους είναι αρεστό, άλλοι δεν το συμπάθησαν ποτέ, δεν παύει όμως να είναι ιδιαίτερο. Λίγο πιο πάνω αναφερθήκαμε στο ογκώδες αμάξωμα, ας γίνουμε όμως λίγο πιο συγκεκριμένοι. Το μήκος της Mercedes-Benz GLE Coupe αγγίζει τα 4.939 χλστ., το πλάτος ξεπερνά τα 2,0 μέτρα (2.010 χλστ. για την ακρίβεια) και το ύψος φτάνει στα 1.730 χλστ.


Εσωτερικό: Εκεί που η πολυτέλεια “αντάμωσε” την πρακτικότητα
Περνώντας στο εσωτερικό της Mercedes-Benz GLE Coupe το περιβάλλον είναι πραγματικά αψεγάδιαστο και υπερπολυτελές. Σε όποιο σημείο κι αν κοιτάξουν οι επιβάτες, βλέπουν κορυφαίας ποιότητας υλικά, τα οποία είναι μαλακά στην υφή. Κορυφαία είναι και η συναρμολόγηση, εξασφαλίζοντας μηδενικούς κραδασμούς. Σε τεχνολογικό επίπεδο, δύο οθόνες αποτελούν το γνωστό μας πλέον infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Η μία βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και το μέγεθός της αγγίζει τις 12,3 ίντσες, ενώ ακριβώς δίπλα της βρίσκεται και η δεύτερη ίδιου μεγέθους, η οποία είναι αφής. Μέσω αυτής ελέγχονται όλα τα συστήματα, όπως η πλοήγηση και η προβολή της κάμερας 360 μοιρών. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και οι εφαρμογές συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην πανοραμική ηλιοροφή που προσφέρει άπλετο φως στην καμπίνα, στα αεριζόμενα/θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά και το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο τιμόνι.

Σε επίπεδο χώρων, η Mercedes-Benz GLE Coupe προσφέρει πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα σε σημεία όπως η κεντρική κονσόλα και οι μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες. Οι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι άκρως πληθωρικοί, ενώ παρά το κεκλιμένο της οροφής… στα πίσω καθίσματα θα βολευτούν άνετα και ενήλικοι επιβάτες μεγαλύτερου αναστήματος. Για τις αποσκευές είναι διαθέσιμος ένας όγκος που αγγίζει τα 655 λτ., εννοείται πως υπάρχει και η δυνατότητα διπλώματος στις πλάτες των πίσω επιβατών που εκτοξεύει τον όγκο στα 1.790 λτ.

Κινητήρας: Ροπάτος και οικονομικός
Ένα από τα στοιχεία που κάνει την Mercedes-Benz GLE Coupe 300d να ξεχωρίζει είναι ο κινητήρας της, ο οποίος μας υπενθυμίζει τις “αρετές” των diesel συνόλων. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ, το οποίο έχει χωρητικότητα μόλις 1.993 κ.εκ. Μπορεί να ακούγεται μικρό για ένα αμάξωμα σαν το συγκεκριμένο, αλλά σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό μοτέρ (EQ Boost) είναι σε θέση να προσφέρει απλόχερα 292 ίππους και 750 Nm ροπής από τις μόλις 1.800 σ.α.λ. (τα 200 Nm από τον ηλεκτροκινητήρας). Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς (4MATIC) μέσω του γνωστού, στάνταρ αυτόματου σασμάν με εννέα σχέσεις (9G-TRONIC). Μάλιστα, το τελευταίο φέρει και paddles για πιο συμμετοχική οδήγηση. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 2.320 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 226 χλμ.

Τώρα, σε επίπεδο κατανάλωσης, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει 6,5 – 7,1 λτ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής κινηθήκαμε με μέση κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ. Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε ότι έγινε και ένα ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο, με τον diesel κινητήρα να αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός, αφού σε ταχύτητες 120-130 χλμ./ώρα μπορεί να ταξιδεύει καταναλώνοντας μόλις 7,0 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη
Θα ξεκινήσουμε από τα αρνητικά και θα αναφερθούμε στην συμβίωση με τον ογκώδες SUV της Mercedes στο αστικό περιβάλλον. Εκεί απαιτείται ένα διάστημα εξοικείωσης με τις διαστάσεις και σίγουρα θα ταλαιπωρήσει τον οδηγό στα στενά, άλλωστε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που “φλερτάρει” με τα πέντε μέτρα. Βέβαια, αν εξαιρέσουμε το μέγεθος, ο οδηγός και μέσα στην πόλη θα απολαύσει την ποιότητα κύλισης και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ρυθμιζόμενη σε ύψος ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε και την ορατότητα προς τα πίσω. Το coupe ύφος του αμαξώματος λειτουργεί ανασταλτικά για την ορατότητα σε καταστάσεις στάθμευσης. Βέβαια, εδώ έρχονται οι κάμερες και μετριάζουν (έως και εξαφανίζουν) το πρόβλημα. Τελειώσαμε με την πόλη και πάμε στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου η GLE Coupe “παίζει” εντός έδρας. Απίστευτη κύλιση, απουσία αεροδυναμικών θορύβων και μοναδική αίσθηση στιβαρότητας είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν τον οδηγό να καταβάλει προσπάθεια για να μην ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας. Πράγματι, στα 130 χλμ./ώρα επικρατεί μία ηρεμία που αποδεικνύει ότι τα πάντα μπορούν να κυλούν ομαλά ακόμα και πολύ υψηλότερες ταχύτητες και… αντικοινωνικούς ρυθμούς οδήγησης. Το τιμόνι είναι ακριβές, τα φρένα παρά το βάρος δείχνουν ακούραστα, ενώ η ανάρτηση μόνο με “μαγικό” χαλί θα μπορούσε να παρομοιαστεί. Όσο για τον κινητήρα, εντυπωσιάζει με την ροπή του προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις (σε αυτό συμβάλλει και το πολύ καλό κιβώτιο με τις γρήγορες αλλαγές), λειτουργεί “πολιτισμένα” και, όπως ήδη αναφέραμε, “καίει” λίγο για τα δεδομένα του αυτοκινήτου.

Στο ταμείο
Η τιμή της Mercedes-Benz GLE Coupe 300d με τον νέο, diesel κινητήρα που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία ξεκινά από τα 102.799 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.