Αν υπάρχει μια “σχολή” αυτοκινήτου που μπορεί να τα βάλει με τους Γερμανούς, τότε αυτή είναι η γαλλική. Είναι η μόνη που μπορεί να ακολουθήσει ή και να ξεπεράσει σε “πακέτο” τις προτάσεις των μαρκών της χώρας. Το ανανεωμένο DS 7 E-Tense στην τετρακίνητη έκδοση με τους 300 ίππους είναι το απόλυτο όπλο της γαλλικής μάρκας και πραγματικά κοιτάζει κατάματα τον γερμανικό ανταγωνισμό, κάνοντάς το μάλιστα με το δικό του μοναδικό στυλ.
Το DS 7 ξεκίνησε την καριέρα του το 2017 και πλέον μέσα στα 8 αυτά χρόνια κατάφερε να βρει την χρυσή τομή ανάμεσα στην πολυτέλεια, την ποιότητα και τη μοναδικότητα. Χωρίς ωστόσο να αδιαφορεί για οδικές και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Εμφανισιακά οι λεπτοί προβολείς LED και τα εντυπωσιακά φώτα DS Light Veil, που αποτελούν βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, η ανασχεδιασμένη μάσκα, τα φώτα ημέρας με τις χαραγμένες κάθετες λωρίδες, η επιφάνεια των πίσω φωτιστικών σωμάτων LED 3D, το ανάγλυφο σήμα DS Automobiles που κοσμεί την πίσω πόρτα και οι ζάντες 19 ιντσών κάνουν την διαφορά και στρώνουν τον… δρόμο για ένα ανάλογης ιδιαιτερότητας εσωτερικό.
Και πράγματι, οι προσδοκίες που σου δημιουργεί η εξωτερική εμφάνιση ικανοποιούνται και με το παραπάνω μόλις μπεις στην καμπίνα. Τα ποιοτικά υλικά των επιφανειών αναδεικνύονται μέσα από τις εξιδεικευμένες τεχνικές και τα διάφορα επαναλαμβανόμενα μοτίβα και η πολυτέλεια είναι πανταχού παρούσα. Επιπλέον, ο χώρος για επιβάτες είναι πολύ καλός, ενώ αυτό των αποσκευών είναι στα 555 λίτρα. Φυσικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στο σύστημα infotainment DS IRIS SYSTEM, που επικοινωνεί με τον οδηγό διαισθητικά μέσω της αφής ή και με φυσική ομιλία. Υπάρχει οθόνη αφής 12 ιντσών για αυτό, ενώ την θέση του πίνακα οργάνων έχει πάρει μία 12,3” οθόνη που προβάλλει όλες τις βασικές πληροφορίες οδήγησης και 3D πλοήγηση. Ειδικής μνείας αξίζει και ο χρονογράφος B.R.M R180 στην κορυφή του ταμπλό, ο οποίος σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρία B.R.M. και αποτελεί πλέον το σήμα κατατεθέν της DS Automobiles.
Το DS 7 E-Tense 300 εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1,6 λτ. και δύο ηλεκτροκινητήρες, φέρει πλέον μια ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 14,2 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως 50 χλμ. (με δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης). Οι 300 ίπποι και η ροπή των 500 Nm, φροντίζουν για τη σβέλτη κίνηση του αυτοκινήτου, παρά το βάρος των 1.900 κιλών. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 5,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 240 χλμ. To αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με τα paddles πίσω από το τιμόνι, αφήνουν εξαιρετική αίσθηση, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση σκανάρει τον δρόμο και προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες, έχοντας πάντοτε ως βασικό γνώμονα τη βελτιστοποίηση της άνεσης. Όσον αφορά στα προγράμματα οδήγησης, εκτός από την ηλεκτρική κίνηση, υπάρχει το πρόγραμμα Sport που δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις, αλλά και τα Comfort και Hybrid. Στο τελευταίο η μέση πραγματική κατανάλωση είναι στα 7,2 λίτρα/100 χλμ. (όταν δεν δουλεύει ως ηλεκτροκίνητο). Διόλου άσχημα για 300 ίππους και κοντά 2 τόνους αυτοκίνητο.
Τέλος, να πούμε πως η τιμή του γαλλικού Plug-in Hybrid, τετρακίνητου SUV ξεκινά από τα 51.800 ευρώ.