Δοκιμάζουμε το Ford Puma με 155 ίππους και 7αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Στα χέρια μας βρέθηκε το Ford Puma με τον κινητήρα 155 ίππων και ένα εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Δείτε τις εντυπώσεις μας, πόσο καίει και ασφαλώς πόσο κοστίζει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Puma Test

Αρχικά, το Ford Puma με αυτόματο κιβώτιο ήταν διαθέσιμο μόνο στην έκδοση των 125 ίππων. Πλέον, έχει προστεθεί και στην ισχυρότερη των 155 ίππων δημιουργώντας ένα άκρως ενδιαφέρον σύνολο. Αυτή ήταν η έκδοση της συγκεκριμένης δοκιμής και ήρθε η ώρα να δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε το B-SUV της Ford. “Κερασάκι” στην τούρτα και το πακέτο εξοπλισμού ST Line-X που δίνει έναν “sportive” τόνο στο μοντέλο.

Εμφάνιση: Sportive “αύρα”
Στο αισθητικό επίπεδο, το Ford Puma χαρακτηρίζεται από τα “sportive” στοιχεία του, ειδικά στην προκειμένη περίπτωση που εξοπλίζεται με το πακέτο ST-Line, γεγονός που επιβεβαιώνεται και με την σχετική σήμανση στο πλαϊνό τμήμα. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε LED φωτιστικά σώματα, ομοίως και στο πίσω, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 17 ιντσών. Λόγω του ST-Line πακέτου, το Ford Puma της δοκιμής φέρει τον χαρακτηριστικό εμπρός προφυλακτήρα με το σκουρόχρωμο πλαίσιο, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και μία διακριτική αεροτομή. Το αμάξωμα αγγίζει σε μήκος τα 4.186 χλστ., σε πλάτος τα 1.930 χλστ., σε ύψος τα 1.537, ενώ το βάρος διαμορφώνεται στα 1.280 κιλά.


Εσωτερικό
Το γνώριμο εσωτερικό του Puma προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από το Fiesta, πάνω στο οποίο άλλωστε “πατάει” το μικρό crossover. H ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ στην έκδοση δοκιμής ST-Line X ξεχωρίζουν οι επενδύσεις των σπορ καθισμάτων με τις κόκκινες ραφές που κάνουν την εμφάνιση τους στο τιμόνι, στον επιλογέα, στο χειρόφρενο και τις πόρτες. Σε αυτή την έκδοση ο οδηγός επωφελείται από έναν έγχρωμο TFT πίνακα-οθόνη με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες που αλλάζει τα γραφικά αλλά και τον τρόπο παρουσίασης των πληροφοριών ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Normal, Sport, Trail, Slippery και Eco) δίνοντας κάθε φορά προτεραιότητα σε διαφορετικά δεδομένα. Δίπλα του, στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων SYNC 3 της Ford, το οποίο με την ανάλογη εφαρμογή στο κινητό σας (Ford Pass), και εφόσον στον εξοπλισμό συγκαταλέγεται και το αυτόματο κιβώτιο σχέσεων, επιτρέπει και απομακρυσμένο έλεγχο του Puma, όπως την εκκίνηση του μοτέρ, τη χρήση του κλιματιστικού για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας σε ιδανικά επίπεδα, ενώ παρέχει και χρήσιμες συμβουλές, όπως τον έλεγχο αυτονομίας και πίεσης ελαστικών.

Όσον αφορά στους χώρους, το Ford Puma θα ικανοποιήσει μία οικογένεια με τέσσερα μέλη, αφού στην πίσω σειρά καθισμάτων υπάρχει ικανοποιητικός χώρους ακόμα και για δύο ενήλικες. Εξίσου μελετημένος είναι και ο χώρος αποσκευών, ο όγκος του οποίου φτάνει τα 456 μαζί με το MegaBox (1.216 λτ. στην διθέσια διαμόρφωση). Πρόκειται για τον πρόσθετο χώρο κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, ο οποίος φέρει αδιάβροχη επένδυση και στόμιο αποστράγγισης.

Κινητήρας: Ένας χιλιάρης… με νεύρο!
Ο υπερτοφοδοτούμενος 1.000άρης Ecoboost της Ford έχει αποδείξει την αξία του σε πολλά μοντέλα της εταιρείας. Στην κορυφαία έκδοση του Puma, η απόδοση του ανέρχεται στους 155 ίππους και τα 220 Nm, ενώ δεν απουσιάζει και το ήπια υβριδικό σύστημα που μειώνει την κατανάλωση έως και 9% σύμφωνα με τη Ford. Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αντικαθιστά και την παραδοσιακή μίζα λειτουργώντας ως Start/Stop, “συνεργάζεται” με το μοτέρ εσωτερικής καύσης μέσω ιμάντα, ενώ ανακτά και αποθηκεύει ενέργεια κατά την επιβράδυνση σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που το συνοδεύει. Στην προκειμένη περίπτωση, το μοτέρ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα. Η Ford αναφέρει κατανάλωση 5,6-5,7 λίτρων στα 100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο κατά το πρότυπο WLTP. Εμείς στην διάρκεια της δοκιμής είδαμε 6,3 λτ./100 χλμ. ενώ στο κομμάτι των επιδόσεων τα 0-100 έρχονται σε ακριβώς 9 δλ. και η τελική στα 200 χλμ./ώρα.

Στην πράξη: Ολοκληρωμένο SUV με “οδηγοκεντρικά” στοιχεία
Το Ford Puma καταφέρνει να αφήνει εξαιρετικές εντυπώσεις σε όποιο “τερέν” κι αν κινείται. Στον αυτοκινητόδρομο, το μικρό SUV “ξεδιπλώνει” πλεονεκτήματα όπως η κορυφαία ποιότητα κύλισης, με την μόνωση της καμπίνας να μηδενίζει τους αεροδυναμικούς θορύβους. Από την άλλη πλευρά, στις επαρχιακές οδούς τον πρώτο λόγο είχε το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο διακρίνεται για την πολύ καλή πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό. Τα φρένα ανταποκρίθηκαν χωρίς να υστερούν σε αίσθηση, στις εκδόσεις των 155 ίππων υπάρχουν δισκόφρενα στον πίσω άξονα και η ανάρτηση είναι σφικτή χωρίς να προβληματίζει ακόμα και σε “ταλαιπωρημένο” οδικό δίκτυο (ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Όσο για τον κινητήρα, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (υπάρχουν και paddles), καταφέρνει να κινεί σβέλτα το αμάξωμα, ειδικά όταν επιλεχθεί το “Sport”. Σε αυτό το προφίλ οδήγησης, η απόκριση του τρικύλινδρου είναι εξαιρετική και το κιβώτιο αφήνει τις στροφές να αυξηθούν πριν προχωρήσει σε αλλαγή. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στο “Eco”, που όταν επιλεχθεί η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί και να φτάσει ακόμη και κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ.

Στο ταμείο
Η τιμή του Ford Puma με τον ήπια υβριδικό Ecoboost των 155 ίππων, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το πλούσια εξοπλισμένο πακέτο ST-Line Χ ξεκινά από τα 31.819 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε πως στην περίπτωση του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, η τιμή μειώνεται στα 29.364 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.