Δοκιμάζουμε το Hyundai Bayon με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ

Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Bayon με turbo κινητήρα 100 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά και την πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Hyundai Bayon

Μέχρι πρότινος το Hyundai Kona αποτελούσε την πιο μικρή πρόταση της Νοτιοκορεάτικης εταιρείας για όποιον ήθελε ένα SUV/Crossover. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει πλέον, αφού το νέο Hyundai Bayon “πάτησε” στην χώρα μας και έρχεται να κάνει ακόμα πιο πλούσια την γκάμα της εταιρείας. Τι εστί Hyundai Bayon, λοιπόν; Πρόκειται για την crossover διάσταση του Hyundai i20 (στο οποίο και βασίζεται), ενώ το όνομα αντλεί έμπνευση από την ομώνυμη πόλη της Γαλλίας (προφέρεται Μπέι-ον). Όπως συμβαίνει και στο supermini της εταιρείας, το Hyundai Bayon διατίθεται σε μία πλούσια γκάμα κινητήρων από την οποία δεν απουσιάζουν οι ήπια υβριδικές επιλογές. Η πρώτη μας επαφή δεν γίνεται με μία τέτοια έκδοση, αλλά με τον τρικύλινδρο T-GDi των 100 ίππων που για την περίσταση συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Πάμε να γνωρίσουμε το νέο crossover σε κάθε του διάσταση.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai Kona 1.6T 198 PS 

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας να δώσει στο νέο της μοντέλο μία νεανική και ταυτόχρονα δυναμική όψη. Στο εμπρός τμήμα διακρίνεται η φαρδιά μάσκα με την τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, αλλά και οι διπλοί προβολείς στα δύο άκρα. Τα ιδιαίτερα λεπτά φώτα ημέρας στο άνω τμήμα προσδίδουν μία πιο “άγρια” εικόνα στο Hyundai Bayon, η οποία συνεχίζεται καθώς πηγαίνουμε προς τα πίσω με τα νεύρα στο πλάι, αλλά και τις μεγάλες ζάντες (μεγέθους 17 ιντσών στην πλούσια έκδοση “Distinctive” της δοκιμής). Το πίσω τμήμα είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό, με τα LED σώματα να σχηματίζουν βέλος και να ενώνονται με μία φωτεινή λωρίδα. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ράγες οροφής (διαθέσιμες στον βασικό εξοπλισμό) και οι πλαστικές επενδύσεις στα κάτω άκρα του αμαξώματος. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το Hyundai Bayon τοποθετείται ανάμεσα στα i20 και Kona, με το μήκος να φτάνει τα 4.180 χλστ., το πλάτος τα 1.775 και το ύψος τα 1.500 χλστ.

Εσωτερικό: Δυνατό του σημείο οι κορυφαίοι χώροι
Πάμε στο εσωτερικό και ξεκινάμε από την ποιότητα συναρμογής και συναρμολόγησης που βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Οι τριγμοί απουσιάζουν, απόρροια της εξαιρετικής συναρμολόγησης των σκληρών πλαστικών στην καμπίνα. Σε σχεδιαστικό επίπεδο υπάρχει μία μονοτονία στην κεντρική κονσόλα, που πηγάζει από το μαύρο μοτίβο που κυριαρχεί. Η οθόνη αφής μεγέθους 10,25 ιντσών (8″ στην βασική έκδοση) για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών βρίσκεται στην σωστή θέση και η εξοικείωση με το μενού έρχεται άμεσα. Κάποια δυσλειτουργία δεν εντοπίστηκε, η συνδεσιμότητα με Android Auto και το Apple CarPlay είναι υπαρκτή, ενώ δεν απουσιάζουν ευκολίες όπως η κάμερα οπισθοπορείας. Το ψηφιακό περιβάλλον συνεχίζεται και πέρα από το σύστημα infotainment, αφού μία δεύτερη οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Το μέγεθος φτάνει τις 10,25 ίντσες, οι πληροφορίες που παρέχονται είναι ευδιάκριτες, ενώ υπάρχει και αλλαγή ανάλογα με το προφίλ οδήγησης που επιλέγεται (Normal ή Sport). Απαρατήρητος δεν περνά και ο κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης της έκδοσης δοκιμής, με θέση ασύρματης φόρτισης, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και αυτόματο κλιματισμό.

Συνεχίζουμε στους χώρους που αποτελούν ακόμα μία ευχάριστη έκπληξη για το Hyundai Bayon. Αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα δίνουν το παρόν, όπως οι “τσέπες” των θυρών, το ντουλαπάκι, ο χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο, ενώ οι ποτηροθήκες έχουν το σωστό μέγεθος. Οι χώροι για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι μεγάλοι, ενώ δεν είναι αδύνατη η μετακίνηση πέντε επιβατών με έναν μικρόσωμο ενήλικα στη μέση της πίσω σειράς. Όσο για τους χώρους αποσκευών, τα 411 λτ. είναι ένα πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία, ενώ ιδιαίτερα πρακτικό είναι το χώρισμα που αυξάνει το ύψος του πατώματος, όταν δεν θέλουμε να εκμεταλλευτούμε όλο τον διαθέσιμο όγκο.

Κινητήρας: Περνά την εξέταση ο τρικύλινδρος των 100 ίππων
Το Hyundai Bayon της δοκιμής μας βρίσκεται στη μέση της γκάμας, αφού δεν εξοπλίζεται ούτε με τον βασικό ατμοσφαιρικό των 84 ίππων, ούτε με τον κορυφαίο των 120 ίππων. Έχουμε να κάνουμε με ένα τρικύλινδρο τούρμπο μοτέρ, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και χωρητικότητα 998 κ.εκ., χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση. Η ισχύς αγγίζει τους 100 ίππους στο εύρος 4.500-6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμή των 172 Nm ροπής έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 4.000. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων (υπάρχει και δυνατότητα επιλογής αυτόματου) και το αμάξωμα των 1.095 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 183 χλμ./ώρα. Πέρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο κινητήρας είναι σχετικά “φιλικός” και για την τσέπη του οδηγού, αφού διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 6,6 λτ./100 χλμ. Η επίσημη εταιρεία ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,4-5,7 λτ./100 χλμ., νούμερο που θα δει κανείς κινούμενος αποκλειστικά σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες της τάξης των 90-110 χλμ./ώρα.

Στην πράξη
Πίσω από το τιμόνι του Hyundai Bayon, o οδηγός διαπιστώνει άμεσα ότι η άνεση και η πρακτικότητα έχουν τον πρώτο λόγο. Η εξοικείωση έρχεται γρήγορα για τον οδηγό και η ορατότητα είναι αρκετά καλή. Το τιμόνι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, γεγονός που αφήνει θετικές εντυπώσεις στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη (ακτίνα στροφής 5,2 μέτρα), αλλά σίγουρα δεν θα ικανοποιήσει στον μέγιστο βαθμό όσους αναζητούν την απόλυτη ακρίβεια και την σαφή πληροφόρηση σε μια πιο δυναμική οδική προσέγγιση. Η ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά (McPherson εμπρός / ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Μόνο σε εγκάρσιες ανωμαλίες με το αμάξωμα υπό πίεση θα περάσουν κραδασμοί στο αμάξωμα και οι έντονες κλίσεις θα εμφανιστούν μόνο αν ο οδηγός “υπερβάλλει εαυτόν”. Τα φρένα απέδειξαν ότι έχουν αντοχή σε καταπονήσεις διαρκείας και το αλουμινένιο πεντάλ διακρίνεται για την γραμμικότητά του (δισκόφρενα εμπρός/πίσω). Όσο για τον κινητήρα, παρά την τρικύλινδρη “φύση” του παραμένει αθόρυβος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ ιδιαίτερα θετικό είναι το “τράβηγμα” από χαμηλές στροφές λειτουργίας. Σύμμαχος στις ικανοποιητικές επιδόσεις και την οικονομία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, αφενός με την σωστή κλιμάκωση και αφετέρου με την “μακριά” έκτη σχέση.

Στο ταμείο
Η τιμή του Hyundai Bayon ξεκινά στην Ελλάδα από τα 16.640 ευρώ (έκπτωση 500 ευρώ) στην ατμοσφαιρική έκδοση των 84 ίππων. Για τον κινητήρα της δοκιμής με τους 100 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο, το κόστος αυξάνεται στα 18.040 ευρώ, ενώ η κορυφαία έκδοση Distinctive κοστίζει 19.840 ευρώ. Το νέο Hyundai Bayon προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και δωρεάν οδική βοήθεια ίδιας διάρκειας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.