Δοκιμάζουμε το ιαπωνικό SUV με 10ετή εγγύηση – Τετρακίνητο με 26.180 ευρώ

Και το 2025 παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το τετρακίνητο Suzuki Vitara...
Suzuki Vitara

Για ακόμα μία χρονιά, το Suzuki Vitara εξακολουθεί να αποτελεί το best seller της ιαπωνικής εταιρείας. Μάλιστα, στην πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς (B-SUV) καταφέρνει στο 10μηνο του 2025 να βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Μέσα στη τρέχουσα χρονιά, το ιαπωνικό SUV ανανεώθηκε και αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε στην τετρακίνητη έκδοση με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 110 πλέον ίππων. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: To best seller της Mazda στην Ελλάδα το 2025 – Υβριδικό supermini με 21.253 ευρώ

Το ανανεωμένο Suzuki Vitara έχει διατηρήσει τα χαρακτηριστικά που το έκαναν γνωστό και εφοδιάζεται με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέα μάσκα εμπρός. Γενικά οι αισθητικές αλλαγές του είναι εξαιρετικά περιορισμένες, καθώς εκτός των παραπάνω συναντάμε νέο σχεδιασμό στις ζάντες που συμβάλλει στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής καθώς και νέα χρώματα. Το μήκος του ανανεωμένου Suzuki Vitara είναι στα 4.175 χλστ., το πλάτος στα 1.775 χλστ. και το ύψος στα 1.610 χλστ. Το μεταξόνιό του έχει μήκος 2.500 χλστ., ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 185 χλστ.

Η πιο σημαντική αλλαγή, ωστόσο, αφορά στα συστήματα ασφαλείας. Με αφορμή και την εφαρμογή της ευρωπαϊκής οδηγίας GSRII, η εταιρεία τοποθέτησε όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, ενώ η πιο απτή αλλαγή είναι αυτή της μεγαλύτερης οθόνης για το σύστημα πολυμέσων, που πλέον έχει διαγώνιο 9 ιντσών. Μέσω της τελευταίας, προσφέρεται μεταξύ άλλων δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Δεδομένου ότι μιλάμε για την τετρακίνητη έκδοση, λίγο πιο χαμηλά υπάρχει και ο γνωστός, περιστροφικός διακόπτης από τον οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα οδήγησης που επιθυμεί. Υπάρχει, Auto, Sport, Snow, αλλά και Lock για τις πιο “extreme” περιπτώσεις εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.

Ευρύχωρο και με “έξυπνες” θήκες
Η χωρητικότητα της καμπίνας δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί, οι τσέπες στα πάνελ των εμπρός θυρών είναι μεγάλες, ενώ στα πάνελ των πίσω θυρών υπάρχει θήκη για μεγάλο μπουκάλι. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 375 λίτρα και μπορεί να φτάσει στα 1.120 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι διαιρούμενο σε αναλογία 60:40. Στοιχείο σημαντικό καθώς παραμένει ως έχει χωρίς να έχει επηρεαστεί από την ύπαρξη υβριδικού συστήματος/μπαταριών.

 

Έχασε ισχύ, αλλά δεν του λείπει η “σπιρτάδα”
Το νέο Suzuki Vitara εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.4L BOOSTERJET αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 6e-bis (κωδική ονομασία K14D), που αποδίδει πλέον 110 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής στις 2.000 – 2.500 σ.α.λ. Η έκδοση της δοκιμής φέρει το σύστημα τετρακίνησης ALL GRIP και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (υπάρχει και δυνατότητα επιλογής αυτόματου). Το σύστημα 48V Mild Hybrid SHVS συνεχίζει να προσφέρει ηλεκτρική υποβοήθηση κατά την επιτάχυνση, αθόρυβη επανεκκίνηση του κινητήρα και ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, εξασφαλίζοντας μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Ένα από τα δυνατά του στοιχεία είναι η κατανάλωση, με την εταιρεία να ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης 5,4 λτ./100 χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο. Εμείς, στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 6,6 λτ./100 χλμ. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το τετρακίνητο Vitara επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 12,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα.

Στην πράξη: “Η συνταγή” της επιτυχίας… χωρίς εντυπωσιασμούς!
Το Suzuki Vitara έχει προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες του κοινού και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος της επιτυχίας του. Στον αυτοκινητόδρομο, το ιαπωνικό SUV προσφέρει ένα “ήσυχο” ταξίδι μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Περνώντας στον επαρχιακό δρόμο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με έμφαση στην άνεση (γόνατα MacPherson εμπρός – ημιάκαμπτος πίσω), χωρίς ωστόσο να υπάρχουν έντονες πλεύσεις του αμαξώματος. Το σύστημα τετρακίνησης AllGrip ελέγχεται από τον οδηγό μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα προγράμματα Auto, Sport, Snow και Lock. Στο αυτόματο η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα και μόλις υπάρξει απώλεια πρόσφυσης τότε ποσοστό της ροπής μεταφέρεται και στον πίσω. Στο πρόγραμμα Lock η ροπή μεταδίδεται ισόποσα και στους δύο άξονες, ενώ στα άλλα δύο προγράμματα προσαρμόζεται αναλόγως συνθηκών προκειμένου να προσφέρει τη βέλτιστη συμπεριφορά σε χιόνι ή γρήγορη οδήγηση. Αν πάλι θέλετε πιο σκληρό Off road τότε ένα σετ ελαστικών για ανάλογη χρήση θα σας λύσει τα χέρια. Αλλά και πάλι η απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος δεν είναι για… πολλά.

Suzuki Care+ και έως 10 χρόνια εγγύηση
Το Suzuki Care+ έρχεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την εμπιστοσύνη του κοινού στην γκάμα μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας που καλύπτονται πλέον από εργοστασιακή εγγύηση που μπορεί να φτάσει έως και τα 10 χρόνια, χωρίς επιπλέον χρέωση από την πλευρά του ιδιοκτήτη του οχήματος. Το πρόγραμμα Suzuki Care+ προσφέρεται δωρεάν στους κατόχους μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας, που ακολουθούν το προβλεπόμενο πρόγραμμα συντήρησης στο επίσημο δίκτυο service της Suzuki. H επέκταση της εγγύησης μπορεί να φτάσει έως και τα 10 έτη ή 200.000 χλμ. για κάλυψη των βασικών μηχανικών και ηλεκτρικών μερών, εξαιρουμένων των αναλώσιμων, ενώ η μπαταρία (υβριδικού ή ηλεκτρικού μοντέλου) καλύπτεται έως και 10 έτη ή 500.000 χλμ. Η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για 12 μήνες ή μέχρι τον επόμενο προγραμματισμένο έλεγχο, με κάθε τακτικό service.

Στο ταμείο
Η τιμή του ανανεωμένου Suzuki Vitara ξεκινά στην Ελλάδα από τα 20.580 ευρώ στην έκδοση με κίνηση στον εμπρός άξονα. Για όσους επιθυμούν τετρακίνηση, το ποσό αυξάνεται στα 26.180 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025 και οι αριθμοί του εργοστασίου το επιβεβαιώνουν......
Διαθέσιμη ως αμιγώς ηλεκτρική, αλλά και ως υβριδική! Δείτε τις εκδόσεις της νέας Mercedes CLA, αλλά και τις τιμές στην Ελλάδα......
Τετρακίνηση, υβριδικό μοτέρ που "καίει" υγραέριο και 1.500 χλμ. αυτονομίας! Δείτε τις τιμές του Dacia Duster με το νέο σύστημα κίνησης......
Βρίσκεται στη λίστα υποψηφίων για τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" 2026 στην Ελλάδα! Δείτε το FIAT που ξεκινά κάτω από τα 17.000 ευρώ......
Δείτε τη μείωση τιμής για το γερμανικό μοντέλο, αλλά και παράδειγμα απόκτησης με το πρόγραμμα χρηματοδότησης......
Ανήκει στο Top 10 των C-SUV της Ελλάδας στο 10μηνο του 2025! Δείτε ποια εταιρεία προσφέρει άτοκη χρηματοδότηση για το best seller της......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής