Δοκιμάζουμε το ισχυρότερο Hyundai – Ηλεκτρικό με paddles για “αλλαγή ταχυτήτων”

Είναι το πιο ισχυρό μοντέλο της Hyundai στην ελληνική αγορά και έφτασε η ώρα να το δοκιμάσουμε! Δείτε τις εντυπώσεις μας και ασφαλώς πόσο κοστίζει...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Ioniq 5 N

To τμήμα αυτοκινήτων επιδόσεων “Hyundai N” έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι γνωρίζει τη συνταγή για την απλόχερη προσφορά οδηγικής ευχαρίστησης στον οδηγό. Τώρα, έρχεται να δώσει στον μέσο “petrolhead” την ελπίδα ότι στο μέλλον θα είναι εφικτό να δημιουργούνται αυτοκίνητα ικανά να “μιλήσουν” σε όλες τις αισθήσεις. Πώς το κατάφερε αυτό; Ασφαλώς με ένα τελείως διαφορετικό ηλεκτρικό μοντέλο από αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Οι Κορεάτες έκαναν μία πρώτη προσπάθεια να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο που με ένα πάτημα κουμπιού μπορεί να προσομοιώσει τα στοιχεία που λατρεύουμε στα “θερμικά” μοντέλα, όπως για παράδειγμα τον ήχο ενός κινητήρα ή το κατέβασμα σχέσεων, πριν το γκάζι βυθιστεί στο πάτωμα. Ώρα να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N, το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Τα τρία best seller μοντέλα στο 9μηνο – Πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα

Όλα τα φώτα επάνω του!
Ξεκινώ όπως πάντα από την εξωτερική εμφάνιση, με το Hyundai Ioniq 5 N να έχει όλα εκείνα τα σχεδιαστικά στοιχεία που κάνουν τους λάτρεις της αυτοκίνησης να στρέφουν το βλέμμα επάνω του. Το εμπρός τμήμα είναι πολύ εντυπωσιακό, με το χαρακτηριστικό χρώμα του τμήματος Ν να συνδυάζεται με κόκκινες λεπτομέρειες στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα. Κόκκινες είναι επίσης οι δαγκάνες που “φιλοξενούνται” στις τεράστιες, σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 21 ιντσών. Στο πίσω μέρος συναντάμε έναν εντυπωσιακό διαχύτη, αεροτομή βαμμένη με μαύρο χρώμα και την LED μπάρα που διατρέχει όλο το αμάξωμα κατά πλάτος. Όσον αφορά στις διαστάσεις, η έκδοση N διαφοροποιείται ως προς το μέγεθος από το “απλό” Ioniq 5. Οι νέοι προφυλακτήρες αυξάνουν το μήκος, ενώ το αμάξωμα είναι και πιο φαρδύ. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος αγγίζει τα 4.715 χλστ, το πλάτος τα 1.940 και το ύψος τα 1.585 χλστ.


Εσωτερικό: Τεχνολογικά προηγμένο, “sportive”… αλλά και πρακτικό
Περνώντας στην καμπίνα του Hyundai Ioniq 5 N βλέπουμε ότι η πρακτικότητα του απλού μοντέλου εξακολουθεί να υφίσταται. Υπάρχει άπλετος χώρος για πέντε επιβάτες, επαρκής χώρος για τα πόδια στην πίσω σειρά (απουσιάζει το κεντρικό τούνελ στο πάτωμα), ενώ πολλές είναι και θήκες για μικροαντικείμενα. Τα πίσω καθίσματα είναι επίσης συρόμενα, ώστε να αυξάνεται ο χώρος για αποσκευές, με τον τελευταίο να αγγίζει τα 480 λίτρα. Το Hyundai Connected Car Navigation Cockpit (ccNC) βρίσκεται στο επίκεντρο με ένα συνδυασμό οθόνης infotainment 12,3 ιντσών και ψηφιακής οθόνης 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων. Επιπλέον, το IONIQ 5 N προσφέρει ένα Head-Up Display που παρουσιάζει βασικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την πλοήγηση. Πέρα από τις οθόνες, υπάρχουν πολλές θύρες φόρτισης για εμπρός και πίσω επιβάτες, αλλά και ένα πάνελ για την ασύρματη φόρτιση συσκευής.

Ηλεκτρικό με… αλλαγές ταχυτήτων!
Τα στοιχεία Ν είναι αυτά που κάνουν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει, όπως για παράδειγμα το τιμόνι. Επάνω του φέρει κυκλικούς διακόπτες για την επιλογή των “drive modes”, ενώ πίσω του βρίσκονται τα paddles που έχουν διπλό ρόλο. Ο πρώτος είναι η ρύθμιση των επιπέδων ανάκτησης (γνωστή λειτουργία σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα). Ο δεύτερος όμως είναι οι “αλλαγές ταχυτήτων”. Χρησιμοποιώ σκόπιμα τα εισαγωγικά γιατί ουσιαστικά είναι μία προσομοίωση αλλαγής σχέσεων, η οποία ωστόσο είναι πολύ ρεαλιστική. Ο οδηγός επιλέγει N-Mode και τα paddles αλλάζουν ταχύτητες δίνοντας την αίσθηση ενός ταχύτατου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μάλιστα, υπάρχει ακόμα και “κόφτης” κοντά στις 8.000 σ.α.λ. αν ο οδηγός δεν τραβήξει το paddle, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν ανάλογα με τις στροφές και την αντίστοιχη ροπή. Για παράδειγμα με 80 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο επιταχύνει ομαλά με 8η σχέση και πιο απότομα με χαμηλότερες σχέσεις (όπως ακριβώς συμβαίνει στα θερμικά).

Δυο ηλεκτρικά μοτέρ και μέγιστη ισχύς 650 ίππων
Το κορυφαίο IONIQ 5 N τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 650 ίππους με ενεργοποιημένο το N Grin Boost (κόκκινο κουμπί στο τιμόνι) και η μέγιστη ροπή φτάνει στα 740 Nm . Αποτέλεσμα είναι οι επιδόσεις για το ηλεκτρικό μοντέλο να είναι καταιγιστικές. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,4 δλ. για το αμάξωμα των 2.230 κιλών και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα. Ενδιαφέρον, βέβαια, έχει να δούμε και την μπαταρία, η χωρητικότητα της οποίας αγγίζει τις 84 kWh. Όσο για την φόρτιση, το αυτοκίνητο δέχεται έως 350 kW, με αποτέλεσμα σε μία τέτοια πηγή, η φόρτιση από το 10 έως το 80% να διαρκεί μόλις 18 λεπτά. Όσο για την κατανάλωση, η εργοστασιακή μέση τιμή ορίζεται στις 21,2 kWh/100 χλμ. και η αυτονομία αγγίζει τα 448 χλμ. Στην πράξη, με normal οδήγηση τα 400 χλμ. είναι άκρως ρεαλιστικός στόχος, ωστόσο όπως είναι λογικό, όταν το Ioniq 5 N οδηγηθεί με τον τρόπο που έχει κατασκευαστεί να οδηγείται… στα περίπου 300 χλμ. θα πρέπει να αναζητήσετε τον πιο κοντινό φορτιστή.

Στην πράξη: Τα κατάφεραν… ένα ηλεκτρικό που δίνει “feedback” στον οδηγό!
Οδηγώντας το Hyundai Ioniq 5 N ενθουσιάστηκα με τις επιδόσεις, αλλά αυτό είναι κάτι που συναντάμε και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα. Εδώ η διαφορά είναι αλλού! Το αυτοκίνητο δεν “κρατά” σε απόσταση τον οδηγό, αλλά ο τελευταίος συμμετέχει στην οδήγηση. Ξεκινάω από τις εικονικές αλλαγές σχέσεων που έχουν απίστευτη αίσθηση. “Καρφώνεις” την ταχύτητα κυριολεκτικά σαν να οδηγείς θερμικό με κορυφαίο κιβώτιο, κατεβάζεις δύο ταχύτητες και οι ηλεκτροκινητήρες “φρενάρουν” το αμάξωμα σαν να υπάρχει αδράνεια θερμικό κινητήρα. Ο ήχος έρχεται να προσθέσει βαθμούς στην οδηγική ευχαρίστηση. Οκ, σίγουρα στις “ψηλές” στροφές καταλαβαίνεις ότι είναι ψηφιακός, στο τούνελ πάλι θα το καταλάβεις, αλλά το σημαντικό είναι ότι δίνει αυτό το “feedback”. Είναι αναλογικός του φορτίου στο γκάζι και των στροφών, με αποτέλεσμα να βοηθά να αντιληφθείς τι συμβαίνει, να αισθανθείς με τι ρυθμό αυξάνεται η ταχύτητα με την οποία κινείσαι.

Κατά τα άλλα, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (e–LSD) προσφέρουν κορυφαία συμπεριφορά στις στροφές. Σίγουρα η απόσβεση των ανωμαλιών δεν είναι αυτή του “απλού” Ioniq 5 (παίζουν ρόλο και οι 21 ιντσών ζάντες σε αυτό), αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι κουραστικό στην πόλη. Μόνο στοιχείο που προβλημάτισε είναι οι μανούβρες στα στενά, με τον κύκλο στροφής των  12,42 μέτρων να το επιβεβαιώνει. Όσο για το τιμόνι, ειδικά στο Sport Mode προσφέρει το σωστό βάρος και καλή πληροφόρηση, ενώ τα φρένα εντυπωσιάζουν με την ισχύ τους και την αντοχή σε καταπονήσεις (δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων εμπρός). Τα τελευταία έχουν και λειτουργία Left–Foot Braking, δυνατότητα που επιτρέπει τη χρήση της τεχνικής “φρεναρίσματος με το αριστερό πόδι”, όταν πατιούνται ταυτόχρονα τόσο το πεντάλ φρένου όσο και το πεντάλ γκαζιού.

Στο ταμείο 
Η τιμή του Hyundai Ioniq 5 N ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 78.990 ευρώ, ποσό που μειώνεται στα 69.990 ευρώ με την αξιοποίηση της κρατικής επιδότησης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.