Δοκιμάζουμε το παγκόσμιο best seller της Honda – Από 54.400 ευρώ στην Ελλάδα

Στη νέα του γενιά, το SUV της Honda έρχεται με διευρυμένο εσωτερικό και υβριδικό σύστημα που εξασφαλίζει οικονομικές μετακινήσεις! Διαβάστε τις εντυπώσεις μας...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Honda CR-V

Το Honda CR-V ήταν και παραμένει το δυνατό “χαρτί” της ιαπωνικής εταιρείας, γεγονός που επιβεβαιώνεται και σε εμπορικό επίπεδο, μιας και αποτελεί αυτή τη στιγμή το παγκόσμιο “best-seller” της. Πλέον, βρίσκεται αισίως στην έκτη γενιά του και, μετά την πανελλαδική παρουσίαση, έφτασε η ώρα της δοκιμής. Στα χέρια μας βρέθηκε η “καλή” full-hybrid έκδοση, η οποία εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το πρακτικό SUV της ιαπωνικής εταιρείας!

Δείτε επίσης: Νέο υβριδικό SUV της Honda στην ελληνική αγορά – Δείτε τις τιμές του

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του νέου D-SUV και από την πρώτη κιόλας ματιά είναι εμφανές ότι το μέγεθός του έχει μεγαλώσει συγκριτικά με τη γενιά που αντικατέστησε. Πράγματι, το μήκος και το πλάτος έχουν διευρυνθεί κατά 80 και 10 χλστ. αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος φτάνει αισίως τα 4.706 χλστ., το πλάτος τα 1.866 χλστ. και το ύψος τα 1.684 χλστ. Επιπλέον, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι εμπρός κολώνες έχουν “τραβηχτεί” πιο πίσω, με αποτέλεσμα το καπό να είναι μεγαλύτερο και πιο επιβλητικό. Η “επιθετική” σχεδίαση συνεχίζεται με την “piano black” μάσκα στο εμπρός τμήμα, αλλά και τα έντονα “νεύρα” που διατρέχουν το αμάξωμα. Στο πίσω μέρος συναντάμε LED φωτιστικά σώματα, αεροτομή ενσωματωμένη στο αμάξωμα, αλλά και την μονή απόληξη της εξάτμισης (παρ’ όλο που αισθητικά φαίνεται σαν να είναι διπλή). Εννοείται πως δεν απουσιάζουν τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα του αμαξώματος για extra προστασία, αλλά και τα πιο… “elegant”, βλέπε νίκελ πλαίσια σε παράθυρα και εμπρός μάσκα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής με την έκδοση εξοπλισμού “Advance” φέρει σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι εξωτερικά χρώματα.


Εσωτερικό: Με έμφαση στην πρακτικότητα
Περνάμε στην καμπίνα του Honda CR-V e:HEV, εκεί όπου οι διευρυμένες διαστάσεις έφεραν άπλετους χώρους που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες της οικογένειας. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως θα μεταφερθούν άνετα ακόμα και πέντε ενήλικες επιβάτες, με τον χώρο για πόδια και κεφάλι να είναι υπεραρκετός στα πίσω καθίσματα. Μίας και αναφερθήκαμε στα πίσω καθίσματα, να τονίσουμε ότι είναι συρόμενα (διαδρομή έως και 190 χλστ., ενώ η κλίση της πλάτης είναι μεταβαλλόμενη). Έτσι, στην full-hybrid έκδοση της δοκιμής, ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 579 λτ. (έως 1.062 λτ. με τα καθίσματα αναδιπλωμένα). Αρκετά πρακτικοί είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό, όπως για παράδειγμα στις “τσέπες” των θυρών, αλλά και στο “βαθύ” υποβραχιόνιο ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.

Πέρα από τους χώρους, όμως, αξίζει να αναφερθούμε και στο τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό. Το “ψηφιακό” περιβάλλον αποτελείται από την κεντρική οθόνη αφής “Honda Connect” μεγέθους 9 ιντσών, αλλά και από την δεύτερη οθόνη 10,2″ πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων. Μέσω της πρώτης, προσφέρεται μεταξύ άλλων δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας (Android Auto / Apple CarPlay), προβολή λειτουργίας του υβριδικού συστήματος και σύστημα καμερών “Honda Sensing” με προβολή 360 μοίρες γύρω από το αμάξωμα. Μέσω της δεύτερης οθόνης, προβάλλονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την οδήγηση σε ένα άκρως ευανάγνωστο, ψηφιακό περιβάλλον. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι στην έκδοση της δοκιμής υπήρχε και head-up display που βοηθά τον οδηγό να μην χάνει το βλέμμα από τον δρόμο.

Υβριδικό σύστημα: Δύο ηλεκτροκινητήρες και κατανάλωση… στο “πάτωμα”!
Όπως ήδη αναφέραμε, το Honda CR-V e:HEV της δοκιμής εξοπλίζεται με πλήρως υβριδικό σύστημα που αποτελείται από βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας με χωρητικότητα 1.993 κ.εκ., ενώ την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων αναλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,06 kWh. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 184 ίππους και η μέγιστη ροπή των 335 Nm εμφανίζεται στις 4.500 σ.α.λ. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το αμάξωμα των 1.817 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 187 χλμ./ώρα. Μπορεί οι επιδόσεις να μην είναι το δυνατό στοιχείο του Honda CR-V, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υστερεί στον συγκεκριμένο τομέα, αλλά η κατανάλωση είναι πραγματικά ικανοποιητική για τέτοιας κατηγορίας όχημα. Η Honda ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ. (WLTP) και στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως αυτή είναι μία άκρως ρεαλιστική τιμή, ειδικά αν ο οδηγός αξιοποιεί την ανάκτηση ενέργειας. Η ένταση της τελευταίας ρυθμίζεται από τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Στην πράξη: Με έμφαση στην άνεση
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου Honda CR-V e:HEV γίνεται εμφανής η κορυφαία ηχομόνωση του αυτοκινήτου, αλλά και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση. Καταφέρνει να απορροφά αποτελεσματικά τους κραδασμούς, ακόμα και σε κακοτράχαλους δρόμους, ενώ ταυτόχρονα δεν εμφανίζονται έντονες τάσεις “πλεύσης” σε υψηλότερες ταχύτητες. Το τιμόνι δίνει “feedback” στον οδηγό και έχει σωστή αίσθηση και βάρος, ενώ τα φρένα απέδειξαν πως είναι ακούραστα. Μάλιστα, το πεντάλ είναι αρκετά γραμμικό παρά την ύπαρξη συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Πάμε και στον κινητήρα, ο οποίος λόγω του τρόπου λειτουργίας του θα δηλώσει βροντερό “παρών” μόλις ο οδηγός βυθίσει το πόδι του στο γκάζι. Κάτι τέτοιο, βέβαια, θα συμβεί μόνο σε απότομες επιταχύνσεις. Αντιθέτως, στο μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων και κυρίως μέσα στην πόλη, ο οδηγός θα απολαύσει την ησυχία που προσφέρει το υβριδικό σύστημα. Συνολικά, το υβριδικό Honda CR-V εξοπλίζεται με τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Sport, Econ και Snow, με το τελευταίο να επεμβαίνει στην απόκριση του γκαζιού για να ελαχιστοποιήσει το σπινάρισμα των τροχών και να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση σε ολισθηρές συνθήκες.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέο Honda CR-V e:HEV ξεκινά στην Ελλάδα από τα 54.400 ευρώ στην full-hybrid έκδοση. Για όσους επιθυμούν τετρακίνηση, όπως στην περίπτωση της δοκιμής, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 57.900 ευρώ. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι το D-SUV της Honda προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000km (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο) για το υβριδικό σύστημα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.