Το Peugeot 3008 είναι ένα μοντέλο που έχει εδραιωθεί στις προτιμήσεις του κοινού, κάτι το οποίο μαρτυρούν και οι πωλήσεις του. Πέρα από τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει θετικά την εμπορική του πορεία είναι η υπερπλήρης γκάμα, με επιλογές βενζίνης, πετρελαίου αλλά και δύο Plug-In υβριδικές. Μάλιστα, πλέον τρέχουν και προσφορές με τιμή εκκίνησης από 27.900 ευρώ, γεγονός που κάνει την απόκτησή του πιο ελκυστική από ποτέ.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 ps EAT8
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, εξακολουθεί να φέρει όλα εκείνα τα “sportive” δυναμικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα λεπτά LED φωτιστικά φώτα ημέρας και τους χαρακτηριστικούς “όνυχες” που συναντάμε πλέον σε όλα τα SUV της γκάμας. Από εκεί και πέρα, στο πλευρικό τμήμα του αμαξώματος υπάρχουν πλαστικές επενδύσεις που προσδίδουν μία πιο “crossover” διάσταση, αλλά και ράγες οροφής. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, βέβαια, το οποίο εξοπλίζεται με την έκδοση “GT”, δεν περνούν απαρατήρητες οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, αλλά και διχρωμία του αμαξώματος. Όσον αφορά στις διαστάσεις, το Peugeot 3008 έχει μήκος 4.447 χλστ., πλάτος 1.841 χλστ. και ύψος 1.624 χλστ.
Κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό
Περνώντας στην καμπίνα του Peugeot 3008, γίνεται άμεσα αντιληπτή η έμφαση που έχει δώσει η γαλλική εταιρεία στην ποιότητα των υλικών. Τα πάντα είναι προσεγμένα, με τις περισσότερες επιφάνειες να φέρουν μαλακά στην υφή πλαστικά, ενώ στην έκδοση GT της δοκιμής, στο ταμπλό και στις πόρτες συναντάμε alcantara επενδύσεις. Ασφαλώς, δεν απουσιάζουν και οι “sportive” λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα τα αλουμινένια πεντάλ και το σχετικό λογότυπο στο τιμόνι. Εννοείται πως το εσωτερικό είναι και τεχνολογικά προηγμένο με την χαρακτηριστική ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι (i-Cockpit) παρέχοντας στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μία δεύτερη ψηφιακή οθόνη μεγέθους 10 ιντσών βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και αναλαμβάνει τον ρόλο της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των επιβατών. Μέσω αυτής, ο οδηγός εκτός των άλλων παρατηρεί τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, ρυθμίζει τον κλιματισμό, ενώ δεν απουσιάζει το σύστημα πλοήγησης και η κάμερα οπισθοπορείας 360 μοιρών. Ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι διακόπτες “αεροπορικού τύπου”, που καθιστούν την περιήγηση ιδιαίτερα εύκολη, ακόμα και στη διάρκεια της οδήγησης. Σε επίπεδο χώρων, το Peugeot 3008 θα ικανοποιήσει με το παραπάνω μία πενταμελής οικογένεια. Στην καμπίνα οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι πρακτικές, στις πόρτες υπάρχουν μεγάλες “τσέπες”, ενώ το κεντρικό ντουλαπάκι και αυτό του συνοδηγού είναι αρκετά μεγάλα. Όσον αφορά τώρα στους χώρους για τις αποσκευές, ο διαθέσιμος όγκος είναι στα 520 λτ.
Στην πράξη: Άνετο και ταχύτατο
Πίσω από το τιμόνι του Peugeot 3008, ο οδηγός κάθεται “αρχοντικά”, απολαμβάνοντας την κορυφαία θέση οδήγησης και εξαιρετική ορατότητα. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ χωρίς να υστερεί όμως σε πληροφόρηση, το ίδιο ισχύει και για το πεντάλ του φρένου, το οποίο είναι γραμμικό σε αίσθηση (σπάνιο για αυτοκίνητο με σύστημα ανάκτησης). Η ανάρτηση είναι όσο σφικτή πρέπει ώστε να μην δημιουργεί έντονες κλίσεις ακόμα και σε ταχύτερο ρυθμό, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής μας απέδειξε ότι επιτρέπει και ήπιες “off-road” εξορμήσεις. Εν κατακλείδι, το Peugeot 3008 είναι ένα αυτοκίνητο που θα κινηθεί άνετα και αθόρυβα στο αστικό περιβάλλον, ενώ στον “ανοιχτό” δρόμο, αν το επιθυμεί ο οδηγός, θα κινηθεί και σε ρυθμούς που δεν… αρμόζουν σε ένα SUV!