Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 ps EAT8

Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 το μικρό SUV της γαλλικής μάρκας στην πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1.5 λτ. με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Peugeot εδώ και χρόνια έχει καταφέρει να κερδίσει μεγάλο μερίδιο στην κατηγορία των SUV, με πρωταγωνιστές τα μοντέλα της 2008 και 3008, ενώ υπάρχει και το 5008, το οποίο είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας. Η γκάμα της σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς είναι ολοκληρωμένη, προσφέροντας πολλές επιλογές σε μεγέθη ή κινητήρια σύνολα. Το Peugeot 2008, είναι το πιο μικρό εκ των SUV της, το οποίο είναι ότι πιο σύγχρονο σχεδιαστικά και υιοθετεί τις τελευταίες τεχνολογίας της γαλλικής μάρκας σε όλα τα επίπεδα. Εμείς στην πρώτη αυτή δοκιμή μας το γνωρίζουμε στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDI και το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (8 σχέσεων).

Έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα
Το νέο Peugeot 2008 είναι ένα αυτοκίνητο με έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα, το οποίο φωνάζει από την πρώτη στιγμή την καταγωγή του. Μάλιστα, αυτό το καταφέρνει ανεξαρτήτων οπτικής γωνίας. Εμπρός η μάσκα είναι εντυπωσιακή και κυριαρχεί, σε συνδυασμό με τα κάθετα LED φώτα ημέρας. Στο πλάι το έντονο ανάγλυφο των πάνελ των θυρών κάνει την διαφορά, ενώ πίσω είναι εξαιρετικά στιβαρό χάρη στη μεγάλη μεταλλική επιφάνεια και τα λεπτά φώτα. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.770 και 1.530 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του από την άλλη είναι στα 2.605 χλστ.

Ψηφοποίηση και πρακτικότητα
Το Peugeot 2008 διαθέτει το γνωστό i-cockpit στην τελευταία γενιά του, με το οποίο εφοδιάζονται τα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Το μικρό τιμόνι δημιουργεί θετική εντύπωση και προδιαθέτει τον οδηγό να “διασκεδάσει” την οδήγηση καθώς έχει μικρή διάμετρο και παχιά στεφάνη. Βέβαια, οι πιο ψηλοί θα πρέπει να συνηθίσουν να το τοποθετούν ελαφρώς χαμηλότερα, για να έχουν έτσι απροβλημάτιστη ορατότητα προς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ένας πίνακας οργάνων από τους εντυπωσιακότερους που έχουμε δει, καθώς διαθέτει τριασδιάστατη προβολή (όχι τρισδιάστατα γραφικά απλώς). Ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας, γίνεται μέσω οθόνης αφής φυσικά η οποία είναι 10 ιντσών. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων καθώς και χωροταξικές λύσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 434 λίτρα, έχει διπλό πάτο, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει στα 1.496 λίτρα. Στην πράξη τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα, ενώ πέμπτος (τρίτος στο κέντρο του πίσω καθίσματος) θα χωρέσει μόνο αν είναι μικρόσωμος και θα πρέπει να κάνει περιορισμούς.

Λιοντάρι οικονομίας και ροπής!
To Peugeot 2008 της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον 4κύλινδρο τούρμπο πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDI. Στην έκδοση της δοκιμής μας, το σύνολο απέδιδε 130 ίππους στις 3.750 στροφές και 300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Το μοτέρ αποδίδει εξαιρετικά από χαμηλά με υψηλά αποθέματα ροπής. Στα… χαρτιά το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,3 δλ. και η τελική ταχύτητα είναι στα 195 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην κατανάλωσή του αυτή είναι στα 4,8 λίτρα/100 χλμ. (WLTP) ενώ στην πράξη δεν διαφέρει πολύ καθώς εμείς κινηθήκαμε με 5,8 λίτρα/100 χλμ. Όσον αφορά τις εκπομπές CO2 αυτές είναι στα 125 γρ./χλμ.

Απολαυστικό οδηγικά
Το νέο Peugeot 2008 στην πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι πραγματικά ιδανικό για όποιον το θέλει για μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας. Θα κάνει τα πάντα. Θα κινηθεί οικονομικά εντός και εκτός πόλης, θα έχει αξιόλογες επιδόσεις και μια οδική συμπεριφορά από άνετη έως και δυναμική. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά όμως. Η άνεση στο Peugeot 2008 είναι σε υψηλό επίπεδο, καθώς η ανάρτηση τα καταφέρνει πολύ καλά στην απόσβεση των κραδασμών, χάρη και στη μεγάλη διαδρομή της. Κάτι που εκτιμάς και στις διαδρομές όπου δεν υπάρχει άσφαλτος. Στις κοφτές/απότομες ανωμαλίες του οδοστρώματος κάνει καλή δουλειά. Στην πιο γρήγορη οδήγηση το αυτοκίνητο σου εμπνέει ασφάλεια, καθώς μπορεί να χαρακτηριστεί φιλικό και με προβλέψιμες αντιδράσεις. Τα φρένα είναι ισχυρά, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά άμεσο και με καλή πληροφόρηση. Θα έλεγα όμως πως πρωταγωνιστείς είναι το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με τις γρήγορες και ομαλές αλλαγές, το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία.

Όσον αφορά την τιμή του τώρα, το Peugeot 2008 ξεκινά από τα 20.100 ευρώ, ενώ οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις ξεκινούν από τα 22.300 ευρώ. Φυσικά για περισσότερα σχετικά με τις εκδόσεις και τις τιμές του αυτοκινήτου δεν έχετε παρά να απευθυνθείτε στο επίσημο δίκτυο διανομέων της Peugeot.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr