Δοκιμάζουμε το Strong Hybrid S-Cross με τετρακίνηση

Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του Suzuki S-Cross στην χώρα μας. Ας δούμε πως είναι στην πράξη και φυσικά πόσο κοστίζει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Suzuki τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε μία φάση διαρκούς εξέλιξης, καθώς ανά τακτά χρονικά διαστήματα παρουσιάζει νέα μοντέλα ή εκσυγχρονίζει τα υπάρχοντα, προικίζοντάς τα με υβριδική τεχνολογία. Στην περίπτωση του Suzuki S-Cross που δοκιμάζουμε αυτή την φορά, έχουμε να κάνουμε με τη νέα γενιά του γνωστού μοντέλου στην κατηγορία των SUV, το οποίο πλέον αναβαθμίζει την γκάμα της μάρκας συνολικά, ενώ αποτελεί την… κορυφαία στιγμή του μοντέλου μέχρι σήμερα, ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση που είχαμε στην κατοχή μας. Και αυτό γιατί το νέο, τρίτης γενιάς Suzuki S-Cross είναι μεγαλύτερο, ποιοτικότερο και πιο προηγμένο τεχνολογικά από ποτέ και πλέον εκτός από τα καλούδια του παρελθόντος προικίζεται και με φουλ υβριδική τεχνολογία (έκανε το ντεμπούτο της στο Vitara), στην έκδοση Strong Hybrid που δοκιμάζουμε εδώ.

Tο Suzuki S-Cross έχει να επιδείξει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα, με νέα μάσκα εμπρός, νέα φώτα, μοντέρνες και επιθετικές ακμές και ένα πίσω μέρος με πολλή πληροφορία που προέρχεται από τα πολλά λογότυπα που σε πληροφορούν για το αυτοκίνητο και την έκδοσή του αλλά και τα διάφανα φώτα. Αυτά διατρέχουν την πίσω πόρτα και ενώνονται μεταξύ τους ενώ προεξέχουν του αμαξώματος, χαρίζοντας μια πιο… χαρακτηριστική “νυχτερινή υπογραφή”. Αφήνοντας τα της σχεδίασης και περνώντας στις διαστάσεις του αμαξώματος, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ.  ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.785 και 1.580 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.600 χλστ. ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 175 χλστ.

Αναβάθμιση ουσίας και νέα εμφάνιση
Σχεδιαστική αλλά και ουσιαστική είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα  υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο άνω μέρος του ταμπλό είναι ποιοτικά με το πλαστικό να είναι μαλακό, ενώ η συναρμογή τους είναι εξαιρετική και σε πείθει πως σε βάθος χρόνου δεν θα υπάρχουν τριγμοί που να προέρχονται από αυτά. Στις πόρτες, τα πάνελ των θυρών παραμένουν σκληρά. Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος και στο κέντρο του έχει έγχρωμη οθόνη η οποία προβάλει ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού αλλά και του υβριδικού συστήματος (φόρτιση, στάθμη ενέργειας μπαταρίας κλπ.). Η Suzuki εδώ πάει πιο… παραδοσιακά και δεν επιλέγει τον πλήρως ψηφιακό πίνακα. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (με όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας) μεγέθους 9,0 ιντσών, η οποία είναι σαφώς πιο προηγμένη με καλύτερη ανάλυση, ταχύτερη απόκριση στις εντολές και πιο όμορφα γραφικά/περιβάλλον. Λίγο πιο κάτω είναι οι αεραγωγοί, ο διακόπτης “αλάρμ” και κουμπί για την πίσω κάμερα (διαθέτει και περιμετρική λήψη του αυτοκινήτου), και μετά τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη υγρών κρυστάλλων για τις απαραίτητες ενδείξεις θερμοκρασίας και κατεύθυνσης του αέρα. Εργονομικά είναι καλά μελετημένη η καμπίνα με διακόπτες και χειριστήρια σε σωστή απόσταση από τα ακροδάχτυλα του οδηγού (με εξαίρεση τους διακόπτες αριστερά, χαμηλά στο ταμπλό). Η χωρητικότητα της είναι και αυτή πολύ καλή. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί στην καμπίνα και στις “τσέπες” των θυρών. Ο χώρος αποσκευών έχει “καθαρό” σχήμα και είναι χωρητικότητας 293 λίτρων (430 λίτρα η συμβατική έκδοση). Μάλιστα τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα σε αναλογία 60:40 και η κλίση της πλάτης τους ρυθμιζόμενη. Όσον αφορά στο επίπεδο εξοπλισμού του αυτοκινήτου, αυτό είναι παραπάνω από ικανοποιητικό καθώς σε επίπεδο συνδεσιμότητας ό,τι χρειάζεται ο οδηγός σήμερα. Είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ διαθέτει και εξωτερική εικόνα 360 μοιρών. Επιπλέον, το πακέτο ασφάλειας Suzuki Safety Protect είναι υπερπλήρες και περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων που φροντίζουν για την ασφαλή μετακίνηση των επιβατών.


Το S-Cross στην υβριδική εποχή
Το νέο Suzuki S-Cross έχει μπει για τα καλά στην νέα εποχή της αυτοκίνησης και αυτό δεν το αντιλαμβάνεσαι μόνο από την αισθητική του. Στο περνάει και όταν το οδηγείς. Κάτι που είναι απόρροια των επιλογών της ιαπωνικής μάρκας, καθώς έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο με τα… καλύτερα και σε αυτή την έκδοση με τετρακίνηση! Έτσι, μετά τη Mild hybrid υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου, πλέον βλέπουμε την Strong Hybrid η οποία έχει να επιδείξει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα στην έξοδο του κιβωτίου και μπορεί πλέον να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για περίπου 5 χλμ. (αναλόγως το φορτίο που δέχεται το μοτέρ). Ο βενζινοκινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.5 λτ. που αποδίδει 102 ίππους και 138 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 33 ίππων και 60 Nm, χαρίζει συνδυαστική ισχύ 116 ίππων. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 12,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 175 χλμ.

Φυσικά εδώ έχουμε ένα παραδοσιακό υβριδικό μοντέλο, το οποίο αυτοφορτίζεται όταν αφήνουμε το γκάζι ή κατά την επιβράδυνση. Το δυνατό του σημείο είναι η πόλη όπου μπορείς να κινηθείς με μέση κατανάλωση κάτω από τα 6,0 λίτρα/100 χλμ. ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης σε μεικτές συνθήκες αυξάνεται στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. Αξίζει να σημειώσω εδώ πως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύτιμος αρωγός στην βελτιστοποίηση της κατανάλωσης στην αυτόματη λειτουργία, ενώ διαθέτει και χειροκίνητη με τα paddles πίσω από το τιμόνι.

Και στην περίπτωση του Suzuki S-Cross Strong Hybrid η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και η ρύθμιση της ανάρτησης χαρίζει καλές αποσβέσεις σε διαφόρους τύπους οδοστρώματος και ανωμαλιών. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες και οι αλλαγές κατεύθυνσης ελέγχονται χωρίς εκπλήξεις… Όσον αφορά στις εκτός δρόμου ικανότητές του, η τετρακίνητη εκδοχή με τον πολύδισκο συμπλέκτη και το All Grip Select με τα τέσσερα διαφορετικά προγράμματα (που ελέγχονται μέσω περιστροφικού διακόπτη), επιτρέπει κίνηση εκτός δρόμου ή σε τερέν με χαμηλή πρόσφυση. Φυσικά αν θέλετε το παραπάνω… θα πρέπει να κοιτάξετε πρώτα από όλα να αλλάξετε ελαστικά.

Για το τέλος, όπως πάντα, άφησα την τιμή του αυτοκινήτου. Το Suzuki S-Cross Strong Hybrid λοιπόν ξεκινά στην χώρα μας από τα 29.180 ευρώ στην δικίνητη έκδοση, ενώ η τετρακίνηση θα σας κοστίζει 2.800 ευρώ παραπάνω, καθώς ξεκινά από τα 31.980 ευρώ. Να υπογραμμίσω πως το Suzuki S-Cross διατίθεται με 5 χρόνια εγγύηση (3 χρόνια εργοστασιακή και 2 χρόνια επέκταση εντελώς δωρεάν) ή 100.000 χλμ. (όποιο από τα δύο παρέλθει πρώτα).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.