Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού

Ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του Suzuki Vitara στην υβριδική του 48βολτη έκδοση. Ας δούμε πως είναι και πως συμπεριφέρεται αναλυτικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Είχα την τύχη να είναι είμαι “παρών” στην παρουσίαση του Suzuki Vitara τελευταίας γενιάς. Ήταν το 2015 στην Πορτογαλία. Και έτσι έχω δει το μοντέλο να εξελίσσεται όλα αυτά τα χρόνια. Το ιαπωνικό SUV έχει αλλάξει πολύ από τότε που το γνώρισα, πριν από μία πενταετία στην Πορτογαλία και πλέον έχει βρει την χρυσή τομή της κατηγορίας. Εδώ στο traction.gr μάλιστα το έχουμε δοκιμάσει σε αρκετές εκδόσεις του, αλλά πρώτη φορά θα το δοκιμάσουμε στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού GLX Sunroof.

Φρεσκαρισμένο αισθητικά
ΤοSuzuki Vitara στην κορυφαία αυτή έκδοση εξοπλισμού, δεν έχει αλλάξει. Όπως και τότε, έτσι και τώρα, το μοντέλο της δοκιμής μας έχει διατηρήσει τα χαρακτηριστικά που το έκαναν γνωστό και εφοδιάζεται με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα εμπρός και τους νέους LED προβολείς. Αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, οι οποίες πάντως είναι πιο δυσδιάκριτες, καθώς εντοπίζονται στα νέα κρύσταλλα των φώτων και στον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Φυσικά η διχρωμία με την μαύρη οροφή δεν περνά απαρατήρητη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις χρωμιωμένες μπάρες οροφής. Το μήκος του ανανεωμένου Suzuki Vitara είναι στα 4.175 χλστ. το πλάτος στα 1.775 χλστ. και το ύψος στα 1.610 χλστ. Το μεταξόνιό του έχει μήκος 2.500 χλστ. ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 185 χλστ.

Αναβάθμιση ουσίας
Τα ίδια ισχύουν και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Και σε αυτό το Suzuki Vitara έχουν περάσει οι αλλαγές της ανανεωμένης έκδοσης. Έτσι παρουσιάζεται αναβαθμισμένο εκεί όπου πραγματικά το είχε ανάγκη. Πλέον, το σκληρό πλαστικό στο άνω μέρος του ταμπλό έχει αντικατασταθεί από μαλακό υλικό, πολύ πιο ευχάριστο στην όψη και στην αφή, ενώ η συναρμογή σε πείθει για την ανθεκτικότητά της στον χρόνο. Στις πόρτες τα πάνελ των θυρών παραμένουν σκληρά. Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος και στο κέντρο του έχει έγχρωμη οθόνη η οποία προβάλει ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού αλλά και της τετρακίνησης και πλέον και του υβριδικού συστήματος (φόρτιση, στάθμη ενέργειας μπαταρίας κλπ). Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής 7,0 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ενώ λίγο πιο κάτω είναι τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη υγρών κρυστάλλων για τις απαραίτητες ενδείξεις θερμοκρασίας και κατεύθυνσης του αέρα. Εργονομικά, αν εξαιρέσουμε το κουμπί για τις ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού το οποίο βρίσκεται στο ταμπλό και απαιτεί να πάρεις το χέρι σου από το τιμόνι για να το πατήσεις, δεν υπάρχουν ατέλειες. Η χωρητικότητα της καμπίνας δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί, οι τσέπες στα πάνελ των εμπρός θυρών είναι μεγάλες, ενώ στα πάνελ των πίσω θυρών υπάρχει θήκη για μεγάλο μπουκάλι. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 375 λίτρα και μπορεί να φτάσει στα 1.120 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι διαιρούμενο σε αναλογία 60:40. Στοιχείο σημαντικό καθώς παραμένει ως έχει χωρίς να έχει επηρεαστεί από την ύπαρξη υβριδικού συστήματος/μπαταριών. Φυσικά στην συγκεκριμένη έκδοση δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε και στην ηλιοροφή η οποία δημιουργεί ένα ευχάριστο περιβάλλον στην καμπίνα.


Εντός, εκτός και… επί τ’ αυτά
Όσοι έχετε στο μυαλό σας το Vitara ως off road animal (περιλαμβάνω και τον εαυτό μου σε αυτούς) να το ξεχάσετε. Το ιαπωνική SUV στην τελευταία του, τέταρτη γενιά έγινε πιο… ασφάλτινο από ότι ήταν στο παρελθόν, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν τα πάει καλά εκτός δρόμου. Ίσα ίσα, που είναι αρκετά καλύτερο από το μέσο όρο της κατηγορίας σε εκτός δρόμου ικανότητες. Το σύστημα τετρακίνησης AllGrip ελέγχεται από τον οδηγό μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα προγράμματα Auto, Sport, Snow και Lock. Στο αυτόματο η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα και μόλις υπάρξει απώλεια πρόσφυσης τότε ποσοστό της ροπής μεταφέρεται και στον πίσω. Στο πρόγραμμα Lock η ροπή μεταδίδεται ισόποσα και στους δύο άξονες, ενώ στα άλλα δύο προγράμματα προσαρμόζεται αναλόγως συνθηκών προκειμένου να προσφέρει τη βέλτιστη συμπεριφορά σε χιόνι ή γρήγορη οδήγηση. Αν πάλι θέλετε πιο σκληρό Off road τότε ένα σετ ελαστικών για ανάλογη χρήση θα σας λύσει τα χέρια. Αλλά και πάλι η απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος δεν είναι για… πολλά. Πάντως, η χρήση υβριδικής τεχνολογίας έφερε καλύτερη και προοδευτικότερη απόκριση στο γκάζι και πιο φυσική αίσθηση από το ρελαντί, κάτι που αποτελεί σημαντικό στοιχείο για το “κοντρολάρισμα” του αυτοκινήτου εκτός δρόμου. Στην άσφαλτο όμως, πλέον το Vitara είναι εξαιρετικό. Έχει να επιδείξει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ανάλογη άνεση από την ανάρτησή του (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Το τιμόνι του είναι γρήγορο και άμεσο με καλή αίσθηση χωρίς μάλιστα να περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού στα κακοτράχαλα κομμάτια, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση κατά το κούμπωμα και δεν “κομπιάζει” στις γρήγορες αλλαγές. Όσον αφορά τα φρένα του, η δύναμή τους ικανοποιεί, ενώ το ίδιο ισχύει και για την αίσθησή τους. Έτσι αποτελεί την χρυσή τομή στην κατηγορία των compact SUV καθώς καταφέρνει να παντρέψει ιδανικά την κίνηση εκτός δρόμου με την κίνηση στην άσφαλτο. Και μην ξεχνάμε ότι το κάνει και με αυξημένη ενεργητική ασφάλεια χάρη στην ύπαρξη τετρακίνησης, ανεξαρτήτως της επιφάνειας στην οποία κινείται.

Ρεαλιστικά… οικονομικότερο!
Πάμε όμως στο μοτέρ και συγκεκριμένα στο υβριδικό σύνολο που είναι και ο πρωταγωνιστής στην συγκεκριμένη περίπτωση και η αφορμή εξάλλου για την οποία ξαναδοκιμάζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο. Το Vitara Hybrid λοιπόν έχει και πάλι κάτω από το καπό του τον 1.4 λτ. BoosterJet βενζινοκινητήρα ο οποίος όμως σε αυτή την εφαρμογή δεν αποδίδει 140 ίππους αλλά 129 και πάλι στις 5.500 σ.α.λ. Και για να είμαι ειλικρινής μαζί σας δεν κατάλαβα καμία διαφορά. Ίσα ίσα που εκτίμησα την παραπάνω ροπή η οποία πλέον από 220 Nm πήγε στα 235 Nm από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. Πιο πολύ όμως εκτίμησα την μέση κατανάλωση. Εντάξει δεν έπιασα τα 4,9 λίτρα/100 χλμ. (εκπομπές CO2 111 γρ./χλμ.) που λέει ο κατασκευαστής κατά NEDC, αλλά κινήθηκα με 6,2 λίτρα/100 χλμ. ενώ όταν το ζόρισα εκτός δρόμου, η μέση κατανάλωση αυξήθηκε κατά 1,0 λίτρο/100 χλμ. Τιμές ικανοποιητικές και με τον κλιματισμό να δουλεύει διαρκώς. Όπως φαίνεται λοιπόν το ήπιο 48βολτο υβριδικό σύστημα κάνει καλά την δουλειά του και αποδεικνύει πως πλέον η Suzuki είναι αυθεντία σε τέτοιου είδους συστήματα. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, για το 0-100 χλμ./ώρα το υβριδικό Vitara χρειάζεται 10,2 δλ. και η τελική του ταχύτητα είναι στα 190 χλμ./ώρα.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή του. Το Suzuki Vitara AllGrip Hybrid ξεκινά από την έκδοση GL+ στην τιμή των 25.480 ευρώ. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εξής: Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, Αυτόματος κλιματισμός, Προβολείς τεχνολογίας LED / Πίσω φώτα LED, Προβολείς ομίχλης, Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, Adaptive Cruise Control, Ράγες οροφής μαύρου χρώματος, Έγχρωμη οθόνη LCD 4,2’’ στον πίνακα οργάνων, Dual Sensor Brake Support, Ζάντες αλουμινίου 17’’, Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, Ράγες οροφής ασημί χρώματος, Οθόνη 7 ιντσών / Κάμερα οπισθοπορείας / Smartphone Linkage, Σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, Δερμάτινη επένδυση τιμονιού
Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. Φυσικά η δική μας έκδοση GLX Sunroof που είναι και η πλουσιότερη στον ελληνικό τιμοκατάλογο, έχει να επιδείξει επιπλέον ηλιοροφή, σύστημα πλοήγησης, suede επενδύσεις, αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα εισόδου Keyless. H τιμή της είναι στα 29.280 ευρώ.

Πιο κάτω ακολουθεί το video του μοντέλου από την επίσημη παρουσίασή του στο τηλεοπτικό TractioN.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]