Δοκιμάζουμε το υβριδικό Suzuki Swift 1.2 με αυτόματο κιβώτιο CVT

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Suzuki Swift στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT και δείτε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Suzuki Swift Auto CVT Hybrid

Ήπια υβριδική τεχνολογία και νέο ατμοσφαιρικό μοτέρ τοποθετήθηκαν πριν λίγο καιρό στο Suzuki Swift Hybrid το οποίο αυτή την φορά βρίσκεται στο… γκαράζ μας με ένα επιπλέον ατού. Αυτό του αυτόματου κιβωτίου CVT, το οποίο του χαρίζει μερικά ακόμη πλεονεκτήματα, ειδικά στην αστική μετακίνηση.

Δείτε επίσης: Η τιμές του νέου υβριδικού Suzuki Swift στην Ελλάδα

Στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης οι αλλαγές στο ανανεωμένο υβριδικό Swift είναι ελάχιστες έναντι του μοντέλου που αντικατέστησε. Εντοπίζονται κυρίως στη νέα τρισδιάστατη γρίλια και το χρωμιωμένο φιλέτο που τη χωρίζει στα δύο και μικραίνει οπτικά το ύψος της. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου και κάπου εκεί τελειώνουν οι εξωτερικές διαφορές στην εμφάνιση με το Swift να έχει τη δική του μοντέρνα και ξεχωριστή ταυτότητα έναντι των μοντέλων της κατηγορίας.


Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμη πιο περιορισμένες και αφορούν στο αισθητικό κομμάτι με νέα ασημένια διακοσμητικά φιλέτα στο ταμπλό. Κατά τα άλλα το ταμπλό είναι γνώριμο και χαρακτηρίζεται από την καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης αλλά και από τα σκληρά πλαστικά που έχουν επιλεχθεί για την κατασκευή του. Εργονομικά το Swift αποτελεί τυπικό δείγμα των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας με τα χειριστήρια να βρίσκονται στις σωστές θέσεις και να απαιτούν μικρό χρόνο εξοικείωσης όπως και το σύστημα πολυμέσων. Η καμπίνα προσφέρει ευρυχωρία για τέσσερα άτομα με μπόλικο ύψος για τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών παρουσιάζεται σύμφωνος με τις μαζεμένες διαστάσεις και προσφέρει 265 λίτρα χωρητικότητας με τα πίσω καθίσματα στην όρθια θέση τους.

Τα μεγάλα νέα για το ανανεωμένο Suzuki Swift Hybrid βρίσκονται κάτω από το καπό του εκεί που η ιαπωνική εταιρία τοποθέτησε ένα νέο εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα. Με τα 1.197 κ.εκ. του το νέο μηχανικό σύνολο έχει μικρότερη χωρητικότητα από το μοτέρ των 1.242 κ.εκ. που αντικατέστησε με τα νούμερα της απόδοσης να παρουσιάζουν επίσης μικρή πτώση. Έτσι από τους 90 ίππους και τα 120 Nm στις 6.000 και 4.400 σ.α.λ. η μέγιστη ισχύς του νέου κινητήρα ανέρχεται στους 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 107 Nm, τα οποία κάνουν την εμφάνιση τους στις 2.800 σ.α.λ. Στο κομμάτι των επιδόσεων τα 0-100 χλμ. ώρα επιτυγχάνονται τώρα σε 12,2 δευτερόλεπτα έναντι 13,1 δευτερολέπτων, ενώ η τελική ταχύτητα έχει χάσει 5 χλμ./ώρα σε σχέση πάντα με την έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και πλέον φτάνει στα 175 χλμ./ώρα.

Τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σιγοντάρει ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας των 3 ίππων, με την μπαταρία ιόντων λιθίου του συστήματος να έχει αυξήσει τη χωρητικότητα της από τα 3 Ah στα 10 Ah. Το ηλεκτρικό μοτέρ υποβοηθά το θερμικό στις επιταχύνσεις προσθέτοντας περί τους τρεις ίππους και τα 50 Nm με τη συνεργασία να γίνεται εφικτή μέσω ιμάντα που “δένει” απευθείας στον στρόφαλο. Στο φρενάρισμα ή όταν ρολάρετε σε κατηφόρα με ταχύτητα το κιβώτιο το ηλεκτρικό μοτέρ αναλαμβάνει το ρόλο γεννήτριας για τη φόρτιση της μπαταρίας, ενώ αυτό είναι που εκκινεί τον 1200άρη σε όλες τις περιπτώσεις, όταν ο τελευταίος βρίσκεται σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Το ήπια υβριδικό σύστημα είναι σχεδόν ανεπαίσθητο στη λειτουργία του και στον τρόπο που ενισχύει την απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είναι και ελαφρώς συντηρητικό καθώς “προσέχει” τη φόρτιση της μπαταρίας ίσως περισσότερο από όσο θα έπρεπε με αποτέλεσμα αυτή να είναι σχεδόν πλήρως φορτισμένη την περισσότερη ώρα αν οδηγείτε οικονομικά. Το σύστημα ενισχύει τη λειτουργία από τις 1.500 περίπου σ.α.λ. και πάνω και θα μπορούσε ίσως να το κάνει και από χαμηλότερα. Όπως και να έχει η μέση μικτή κατανάλωση  σε πραγματικές συνθήκες, περιορίζεται στα 5,7 λίτρα/100 χλμ. ελαφρώς αυξημένη κατά μόλις 0,2 λίτρα/100 χλμ. από αυτήν της χειροκίνητης έκδοσης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παρουσιάζει ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία με την απόδοση του να κλιμακώνεται γραμμικά. Σύμμαχός του φυσικά το αυτόματο κιβώτιο CVT. Η λειτουργία του είναι… κλασσική για κιβώτιο CVT, επομένως μην περιμένετε κάποια έκπληξη από αυτό, ούτε θετική ούτε αρνητική. Όταν οδηγείς χαλαρά δεν θα καταλάβεις τίποτα. Όταν βυθίσεις το γκάζι στο πάτωμα ετοιμάσου να ακούσεις το μοτέρ.

Με μήκος 3.845 χλστ. και πλάτος που δεν ξεπερνά τα 1.735 χλστ. το Swift είναι ένα πραγματικά μικρό αυτοκίνητο που δεν δυσκολεύεται καθόλου στους δρόμους της πόλης και ειδικά στην αυτόματη έκδοση το λες και… αγχολυτικό. Ειδικά στο παρκάρισμα τα καταφέρνει περίφημα με το τιμόνι να κόβει πολύ και την κάμερα οπισθοπορείας να βοηθά. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα με το ήπια υβριδικό Swift να δίνει την αίσθηση ότι “ρέει” στο οδόστρωμα. Όλα αυτά μέχρι η σχετικά σφιχτή ανάρτηση να βρει στο διάβα της μια κάθετη/εγκάρσια ανωμαλία, καθώς εκεί το πίσω μέρος το νιώθεις σκληρό. Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού λειτουργούν σωστά με εκείνο για την προειδοποίηση πρόσκρουσης να παρουσιάζει επιπλέον ζήλο και να ειδοποιεί τον οδηγό ακόμη και όταν ο τελευταίος επιβραδύνει με το πόδι στο πεντάλ του φρένου έχοντας πλήρη επίγνωση του πού βρίσκεται το προπορευόμενο όχημα. Ίσως είναι καλύτερα έτσι ειδικά για τους έχοντες σχετικά μικρή εμπειρία πίσω από το τιμόνι. Κατά τα λοιπά, το Swift είναι φιλικότατο σε συνθήκες κίνησης στο αστικό περιβάλλον, σχετικά ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου μπορεί να ταξιδέψει με ευκολία στα νόμιμα όρια προσφέροντας άνεση στους επιβαίνοντες.

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Swift το οποίο είναι διαθέσιμο ως ήπια υβριδικό ξεκινούν από τα 15.080 ευρώ, ενώ αυτές της αυτόματης έκδοσης ξεκινούν από τα 16.480 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]