Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης κυψέλων καυσίμου BMW iX5 Hydrogen απέδωσε εντυπωσιακά σε θερμοκρασίες που έφτασαν έως και τους 45° βαθμούς Κελσίου, σε άμμο και σκόνη, καθώς και σε μεταβαλλόμενες κλίσεις και σημαντικές διακυμάνσεις της υγρασίας.
Διαβάστε επίσης: Η BMW Vision Neue Klasse είναι το μέλλον των Βαυαρών
Το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κυψελών καυσίμου, οι δύο δεξαμενές υδρογόνου, ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία ισχύος συνεργάστηκαν με την κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος επιδεικνύοντας εξαιρετική απόδοση και ετοιμότητα.
Η ομάδα εξέλιξης των Βαυαρών που έχει την έδρα της στο Μόναχο εξέτασε τόσο τη λειτουργικότητα όλων των ηλεκτρικών συστημάτων υπό ακραίες συνθήκες όσο και την παροχή της ψυκτικής ισχύος για να καταστεί δυνατή η πλήρης απόδοση του οχήματος.
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το κέντρο δοκιμών αυτόνομης οδήγησης της BMW
Οχήματα με κυψέλες υδρογόνου από τον πιλοτικό στόλο της BMW δοκιμάζονται σε Ευρώπη, Ιαπωνία, Κορέα, Κίνα, ΗΠΑ και Μέση Ανατολή. Στόχος είναι να τονιστεί η καθημερινή χρηστικότητα των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο και, πέραν αυτού, να αποκτηθούν σημαντικές γνώσεις για την ανάπτυξη ενός πιθανού μοντέλου ευρείας παραγωγής.
Παράλληλα, το BMW Group χρησιμοποιεί τον πιλοτικό στόλο για να παρέχει υποστήριξη σε περιφερειακό επίπεδο για την ανάπτυξη μιας υποδομής ανεφοδιασμού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί υιοθετώντας τεχνολογία ανεφοδιασμού υπό πίεση 700 bar σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων – από επιβατικά αυτοκίνητα και μικρά van μέχρι λεωφορεία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Οι συνέργειες μεταξύ των διαφόρων τομέων εφαρμογής προσφέρουν επίσης σημαντικό πεδίο για τη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου προμηθευτών στην τεχνολογία υδρογόνου και τη μείωση του κόστους.
Η BMW iX5 Hydrogen φέρει σύστημα κυψελών καυσίμου που παράγει ισχύ 170 ίππων και μια ενσωματωμένη μονάδα κίνησης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς -ο ηλεκτροκινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά ισχύος είναι συγκεντρωμένα σε ένα συμπαγές περίβλημα. Η συνολική ισχύς του συστήματος κίνησης φτάνει τους 401 ίππους.
Το υδρογόνο που απαιτείται για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές υπό πίεση 700 bar, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Συνδυαστικά στις δεξαμενές αποθηκεύονται περίπου έξι κιλά υδρογόνου, προσφέροντας στην BMW iX5 Hydrogen αυτονομία 504 χλμ. στον κύκλο WLTP.