Δοκιμή BMW 220i Coupe M Sport

Η BMW επιμένει παραδοσιακά, με ένα μικρό, πισωκίνητο coupe, που αδιαφορεί για την πολιτική ορθότητα και τον εξηλεκτρισμό! Η 220i Coupe είναι μια περίληψη της σύγχρονης ιστορίας της μάρκας, σκέτη οδηγική αποπλάνηση!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW 220i Coupe

Η βαυαρική μάρκα από το Μόναχο έχτισε τον θρύλο της βγάζοντας μερικά από τα δημοφιλέστερα, πιο ποθητά και θρυλικά coupe στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Ενδεικτικά, αναφέρω την 2002 (Series 02) και φυσικά τις BMW Σειράς 3! Από την αποκλειστικά Coupe E21, στην E30 (με την θρυλική πλέον M3 E30) και φυσικά την πανέμορφη ακόμη και σήμερα E36! Η BMW δεν άφησε ποτέ στην άκρη τα coupe αμαξώματα, έχοντας κατά καιρούς πειραματιστεί με διάφορες δημιουργίες της, όμως οι εποχές δεν είναι και τόσο… ρόδινες για τέτοιου είδους μοντέλα. Παρόλα αυτά, οι Γερμανοί δεν μοιάζουν να πτοούνται και παρουσίασαν πριν από περίπου έναν χρόνο την πισωκίνητη Σειρά 2 Coupe, η οποία θυμίζει παλιές, καλές εποχές με το επιμελώς… ατημέλητο, κλασσικό coupe αμάξωμά της, με τη μεγάλη μούρη, τους κοντούς προβόλους, το μικρό πίσω μέρος και τις δύο πόρτες χωρίς πλαίσιο παραθύρων! Γνήσιο Coupe το οποίο αδιαφορεί για το αν είναι αρεστό και πολιτικά ορθό, για να μην πω πως δεν το νοιάζει να αρέσει στους πολλούς… Είναι από τα αυτοκίνητα που θέλουν να τα επιλέξεις για αυτό που είναι και όχι για αυτό που φαίνεται! Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε το καθαρόαιμο coupe της BMW στην έκδοση 220i M Sport.

Ιδιαίτερη σχεδιαστικά και μυώδης
Τελευταία γίνεται πολύς λόγος για την εμφάνιση των μοντέλων της BMW. Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει εξάλλου τον ντόρο που έγινε για τη μάσκα της νέας Σειράς 4 ή την “μούρη” της 7άρας… Στην BMW όμως είναι ξεκάθαροι σχεδιαστικά. Τα αυτοκίνητά τους θέλουν να διαφέρουν από ότι άλλο κυκλοφορεί και αυτό το έχουν πετύχει. Και η BMW 220ι Coupe δεν είναι εξαίρεση. Και εδώ η μούρη είναι άκρως επιθετική, το αμάξωμα διαθέτει έντονο ανάγλυφο και τα πίσω φτερά τονίζουν την σπορ καταγωγή της. Τα φώτα LED τόσο εμπρός όσο και πίσω (τα πίσω είναι μάλιστα τρισδιάστατα) είναι η υπογραφή του αυτοκινήτου! Το μακρύ εμπρός καπό και η τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα, δίνουν το στίγμα της κατανομής βάρους 50:50 σε εμπρός και πίσω άξονα, ενώ οι δύο πόρτες δεν έχουν πλαίσιο παραθύρου (ως οφείλουν σε ένα γνήσιο κουπέ). Το μήκος είναι στα 4.527 χλστ. το πλάτος στα 1.838 χλστ. και το ύψος στα 1.390 χλστ. Το μεταξόνιο είναι στα 2.741 χλστ. ενώ το μετατρόχιο είναι στα 1.575 χλστ. εμπρός και 1.587 χλστ. πίσω, εξασφαλίζοντας ένα πλατύ αποτύπωμα στον δρόμο. Η αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος αποτυπώνεται και στον αεροδυναμικό συντελεστή ο οποίος είναι στα 0,26 Cd. Η φιλοσοφία του νέου αμαξώματος της BMW Σειρά 2 Coupe περιλαμβάνει επίσης στοχευμένα μέτρα για τη βελτιστοποίηση των αεροδυναμικών ιδιοτήτων του. Ένα ενεργό σύστημα ελέγχου πτερυγίων αέρα για τη μάσκα, ρυθμιζόμενο σε δέκα στάδια ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης και η κάτω εισαγωγή στην μπροστινή ποδιά, συν οι χωνευτές λαβές θυρών, οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος και το σχεδόν πλήρως σφραγισμένο κάτω μέρος του αμαξώματος, χρησιμεύουν για την αποτελεσματική διοχέτευση της ροής του αέρα. Επίσης, στο πακέτο M Sport, με το οποίο εφοδιάζεται το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, περιλαμβάνεται η επένδυση M High-gloss Shadow Line και οι ζάντες ελαφρού κράματος M 19 ιντσών, το ένθετο της πίσω ποδιάς, οι πλαϊνές ποδιές High-gloss Black, η αεροτομή και ο μαύρος διαχύτης ανάμεσα στις απολήξεις της εξάτμισης.

new500_300x250

Με γερές βάσεις
Η νέα BMW Σειρά 2 Coupe είναι βασισμένη στην μεγαλύτερη 4άρα και όχι στην μικρότερη Σειρά 1. Εξ ου και η κίνηση στον πίσω άξονα. Αυτό της έχει χαρίσει επίσης μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία. Όπως και στη νέα BMW Σειρά 4 Coupe, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου για εξοικονόμηση βάρους. Ακόμη και η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), που αρχικά σχεδιάστηκε για τα μοντέλα BMW Σειρά 3 και BMW Σειρά 4 περνά στην Σειρά 2 με κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις. Τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει στην καθημερινή χρήση δεν είναι τα επιθυμητά, κάτι λογικό καθώς μιλάμε για ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο. Όμως αυτό είναι το τίμημα που ευχαρίστως θα πληρώσει κάποιος που θα επιλέξει την έκδοση M Sport καθώς στις στροφές οι κλίσεις αμαξώματος είναι μηδαμινές και αναδεικνύονται με τον καλύτερο τρόπο τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, χάρη και στο εξαιρετικό πλαίσιο. Η ποιότητα κύλισης είναι σε καλό επίπεδο και το αυτοκίνητο θυμίζει μικρό GT στον αυτοκινητόδρομο. Μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα και είναι αθόρυβο. Στο περιφερειακό οδικό δίκτυο και στο ορεινό στροφιλίκι ξεδιπλώνει το ταπεραμέντο του, με το άμεσο τιμόνι (με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιαμού και εξαιρετική αίσθηση) και τα δυνατά φρένα να περνούν στο προσκήνιο (τα προαιρετικά φρένα M Sport διαθέτουν διαφορετική υδραυλική διαμόρφωση που περιλαμβάνει σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και δαγκάνες μονού εμβόλου πίσω. Οι δαγκάνες φέρουν το λογότυπο M και είναι βαμμένες μπλε, αν και οι πελάτες μπορούν επίσης να ορίσουν ένα κόκκινο βαμμένο φινίρισμα). Το 8άρι κιβώτιo Steptronic είναι ακαριαίο αν επιλεγεί το ανάλογο πρόγραμμα σπορ οδήγησης (κρίμα να μην έχει και επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου). Στην χειροκίνητη λειτουργία είναι απολαυστικό, καθώς κατεβάζει ακόμη και αν χρειαστεί να ανέβουν υψηλά οι στροφές του μοτέρ, ενώ στον κόφτη δεν παίρνει πρωτοβουλία να αλλάξει σχέση. Από την άλλη, αν κινηθείς… ήσυχα, θα σε ανταμείψει με την ομαλότητα αλλαγών, βελτιστοποιώντας πάντα τη μέση κατανάλωση. Αυτή, στην πράξη είναι στα 8,2 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο, ενώ εγώ στο ταξίδι μου στον αυτοκινητόδρομο έπεσα στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. στο πρόγραμμα ECO PRO. Η BMW ανακοινώνει επισήμως 6,3-6,8 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση. Στα υπόλοιπα νούμερα έχουμε 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ. και τελική ταχύτητα 236 χλμ./ώρα. Στην πράξη, το τετρακύλινδρο μοτέρ έχει μεταξένια λειτουργία και τραβάει από χαμηλά. Αποδίδει 184 ίππους στις 5.000 – 6.500 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 1.350 έως και τις 4.000 σ.α.λ. Τιμές ικανοποιητικές, αλλά σίγουρα το πλαίσιο αντέχει πολλά παραπάνω άλογα!

Σπορ από έξω προς τα μέσα…
Όσοι διαβάζετε τις δοκιμές μας θα προσέξατε πως… άλλαξα λίγο την δομή του κειμένου μου, αφήνοντας το εσωτερικό για το τέλος. Και αυτό γιατί θεωρώ πως στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η οδήγηση προέχει. Περνώντας λοιπόν στην καμπίνα, έχω να πω πως η σπορ εξωτερική σχεδίαση βρίσκει άξιο συνεχιστή! Χαμηλή θέση για τα σπορ καθίσματα, δυναμικές γραμμές κατά μήκος του πίνακα οργάνων και των επενδύσεων των θυρών και ένα cockpit με επίκεντρο τον οδηγό, τονίζονται από το Sport δερμάτινο τιμόνι. Τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας, η συναρμογή αψεγάδιαστη και η συναρμολόγηση το ίδιο. Το φινίρισμά τους δεν έχει παραφωνίες, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα εξατομίκευσης για όσους το επιθυμούν. Το προαιρετικό BMW Live Cockpit Professional διαθέτει μια πλήρως ψηφιακή ομαδοποίηση οθονών. Περιλαμβάνει ένα ταμπλό οργάνων υψηλής ανάλυσης πίσω από το τιμόνι με διαγώνιο οθόνης 12,3 ιντσών και οθόνη ελέγχου 10,25 ιντσών στο ταμπλό. Η πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων παρέχει αρκετό χώρο για να φιλοξενήσει ένα απόσπασμα από τον χάρτη πλοήγησης, το περιεχόμενο πολυμέσων ή τις ενδείξεις κατάστασης για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Φυσικά υπάρχει συνδεσιμότητα με όλες τις συσκευές νέας γενιάς και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου. Οι χώροι είναι αρκετοί για τους εμπρός, ενώ πίσω υπάρχουν δύο θέσεις ατομικού σχεδιασμού. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 390 λίτρα.

Όσον αφορά την τιμή της, η BMW 220i Coupe ξεκινά στην χώρα μας από τα 43.200 ευρώ (28.164 προ φόρων). 

Ευχαριστούμε πολύ το Hotel Natura Club για την φιλοξενία και την παραχώρηση των εγκαταστάσεών του για την φωτογράφιση της BMW 220i Coupe M Sport.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr