Δοκιμή BMW i3s 184 PS (120Ah)

Με τη νέα μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, η ξεχωριστή BMW i3 λύνει οριστικά το όποιο άγχος της αυτονομίας στην αστική μετακίνηση κάνοντας το με στιλ και επιδόσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW i3s δοκιμή Traction

Περισσότερες από 165.000 i3 και i3s έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο από το λανσάρισμα του hi-tech μοντέλου των Βαυαρών πριν από έξι περίπου χρόνια. Με την BMW να βελτιώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα την αυτονομία του, με την τοποθέτηση μπαταριών νεότερης τεχνολογίας και υψηλότερης πυκνότητας, όλο και περισσότεροι οδηγοί “μπαίνουν στην πρίζα” με το μοντέλο των Βαυαρών. Οι άνθρωποι της BMW δεν σκοπεύουν να παρουσιάσουν κάποιον αντικαταστάτη στο άμεσο μέλλον και θέλουν να συνεχίσουν να το εξελίσσουν και να το έχουν στην παραγωγή τουλάχιστον μέχρι και το 2024. Στα χέρια μας βρέθηκε για πρώτη φορά η κορυφαία έκδοση i3s της αμιγώς ηλεκτρικής BMW για την οποία και σας αναφέρουμε!

BMW i3s δοκιμή Traction

Το “s” που κάνει την διαφορά
H BMW i3 είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ και την ισχυρότερη “s” της δοκιμής που ξεχωρίζει από την πρώτη σε αρκετά σημεία. Είναι λίγο πιο κοντή σε συνολικό μήκος (4.006 χσλτ. έναντι 4.011 χλστ.), 16 χλστ. πιο φαρδιά στα 1.791 χλστ., αλλά και πιο χαμηλή κατά 8 χλστ. στα 1.590 χλστ. Η διαφορά στο ύψος προκύπτει από την χαμηλότερη ανάρτηση σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση, η οποία φέρει αμορτισέρ με διαφορετικές ρυθμίσεις, κοντύτερα ελατήρια διαφορετικής σκληρότητας αλλά και διαφορετικές αντιστρεπτικές.


Οι αλλαγές μεταξύ των δύο εκδόσεων συνεχίζονται και στα μετατρόχια με της i3s να παρουσιάζονται αυξημένα στα 1.571 και 1.576 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα και δεν σταματούν εκεί. Μεγαλύτεροι είναι και οι τροχοί με τις μαύρες σε αυτή την περίπτωση ζάντες αλουμινίου να φτάνουν στις 20 ίντσες, από 19 και τα ελαστικά να είναι επίσης φαρδύτερα διαστάσεων 175/55 εμπρός και 195/50 πίσω έναντι των 155/70 που φέρει η i3 τόσο μπροστά όσο και πίσω. Αυτές οι αλλαγές, πέρα από τη βελτίωση στη δυναμική συμπεριφορά του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου της BMW, έχουν αυξήσει ελαφρώς και τον κύκλο στροφής από τα 9,86 στα 10,31 μέτρα.

Οπτικά η i3s ολοκληρώνεται από τα μαύρα φρύδια στους μεγάλους θόλους των τροχών με την άσπρη-μαύρη διχρωμία του μοντέλου της δοκιμής να προσδίδει στην ισχυρότερη έκδοση έναν σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα.

O hi-tech χαρακτήρας της i3 ενισχύεται και από το αλουμινένιο της πλαίσιο με τον κλωβό των επιβατών να είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα ενισχυμένα με πλαστικό (CFRP), κάτι που μειώνει σημαντικά το βάρος, που έχει κρατηθεί στα 1.365 κιλά, ενώ αυξάνει παράλληλα τη στιβαρότητα.

Διαχρονικά φρέσκο, ευρύχωρο και μοναδικό
Το εσωτερικό της i3s αποτελεί από μόνο του λόγο ικανό για να σας πείσει να κάνετε δική σας. Σε μια εποχή όπου το design των αυτοκινήτων εντός έχει φτάσει σε άλλο, καλύτερο και υψηλότερο επίπεδο, εκείνο του μοντέλου της BMW καταφέρνει να ξεχωρίσει πραγματικά, παρά τα έξι χρόνια που κουβαλά στην πλάτη του. Είναι μάλιστα ένα από τα λίγα εσωτερικά που μπορώ να χρησιμοποιήσω χωρίς κανένα ίχνος ενοχής την πολυφορεμένη έκφραση “σαν να βγήκε από… concept/ταινία επιστημονικής φαντασίας”, διαλέξτε εσείς μια από τις δύο καταλήξεις. Η καμπίνα της i3, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής με το σαλόνι “Loft” το αξίζει πραγματικά και δείχνει πως η τολμηρή τότε σχεδιαστική ιδέα της BMW, που ήθελε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο να ξεχωρίσει εντός και εκτός, αποδίδει καρπούς μέχρι και σήμερα και συνεχίζει να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι αναμφίβολα το κεντρικό σημείο προσοχής αλλά όχι και το μόνο. Η μίνιμαλ γραμμές κυριαρχούν και η κεντρική οθόνη μοιάζει να αιωρείται μπροστά σου. Η σχεδίαση των λεπτών καθισμάτων, οι ποιοτικές ανοιχτόχρωμες επενδύσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί παντού, η ευρυχωρία που προσφέρει η καμπίνα, το πόσο φωτεινή και ευχάριστη είναι, η πολύ καλή ορατότητα, τουλάχιστον από τη μέση και μπροστά. Όλα μαζί λειτουργούν εξαιρετικά στην δημιουργία ενός συνόλου που χαίρεσαι πραγματικά να απολαμβάνεις στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Και μιας και πιο πάνω μίλησα για εικόνα concept στο εσωτερικό της i3, να προσθέσω ότι το δικό της δεν συνοδεύεται από τις εργονομικές ατέλειες που βλέπουμε συνήθως στα πρωτότυπα. Τα μενού που παρουσιάζονται στην μεγάλη και κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής ελέγχονται από ένα μεγάλο στρογγυλό πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο που βρίσκεται ανάμεσα στα καθίσματα, δίπλα στο δεξί μου χέρι, όπως και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας. Εκεί έχουν βρει τη θέση τους και άλλα κουμπιά του συστήματος πολυμέσων τις i3. Η μεγάλη κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών εντυπωσιάζει με την ευκρίνεια της και παρουσιάζει τις πληροφορίες με εύπεπτο τρόπο, ενημερώνοντας τον οδηγό για πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Παρέχει πλήθος πληροφοριών και δυνατότητες ρυθμίσεων και αυτός είναι και ο λόγος που θα χρειαστείτε λίγο παραπάνω χρόνο για να την “κατακτήσετε”.

Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται μία ακόμη σαφώς πιο μικρή οθόνη με τις βασικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε κατά την οδήγηση, όπως είναι η ταχύτητα, η μέση κατανάλωση kWh, τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας και την διαθέσιμη αυτονομία. Τα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει η BMW στο εσωτερικό της i3s είναι πολύ ποιοτικά και έτσι το design δεν είναι το μόνο πράγμα που προκαλεί θετική εντύπωση στο εσωτερικό.

Χώροι για μικρούς και μεγάλους
Η i3s προσφέρει παράλληλα και αρκετούς χώρους για μικρά αλλά και μεγαλύτερα αντικείμενα στην καμπίνα της, ακόμη και σε σημεία που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε. Το μεγάλο… κενό κάτω από το ταμπλό είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, εκεί όπου μπορείτε να τοποθετήσετε ακόμη και μεγάλα αντικείμενα ή μικρότερα φυσικά μέσα στο “διχτάκι”. Η αίσθηση ευρυχωρίας για τους εμπρός δεν επιδέχεται κριτικής όμως και δύο μεγαλόσωμοι ενήλικες δεν θα δυσκολευτούν να βολευτούν στα πίσω καθίσματα. Για να φτάσετε εκεί βέβαια θα πρέπει να ανοίξετε τις μικρές “ανάποδες” πόρτες που μπορεί να δυσκολέψουν την πρόσβαση στους μεγαλύτερους σε ηλικία, όχι όμως και στα παιδιά που νομίζουν ότι μπαίνουν σε διαστημόπλοιο, με το υπόλοιπο ντεκόρ να βοηθάει τα μάλα. Ικανοποιητικός παρουσιάζεται και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος με τα καθίσματα στη θέση τους ανέρχεται στα 260 λίτρα και φτάνει στα κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά 1.100 λίτρα με την αναδίπλωση τους.

“Καθαρές” επιδόσεις με σπορ διάθεση
Η BMW i3 είναι διαθέσιμη με έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος. Στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 170 ίππους και στην δεύτερη το νούμερο αυτό ανεβαίνει στους 184 με τα αποτελέσματα να είναι εξίσου εντυπωσιακά στο δρόμο θυμίζοντας και στις δύο περιπτώσεις σπορ κατασκευή. Η BMW ανακοινώνει 0-100χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα για την απλή i3 και μόλις 6,9 για την “s”, ενώ εντύπωση προκαλεί και το νούμερο για την επιτάχυνση εν κινήσει με τα 80-100χλμ./ώρα να χρειάζονται μόλις 4,3.

Όλο και πιο πολύ
Από τα 60 στα 90 και από αυτά στα 120. Ο λόγος για τα Ah και την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών τις i30 που έχει αναβαθμιστεί 100% από την πρώτη γενιά τους μέχρι και τη σημερινή αυξάνοντας παράλληλα την χωρητικότητα από τα 22 kWh στα 33 και έπειτα στα σημερινά 42.2 kWh του μοντέλου της δοκιμής, χωρίς παράλληλα να αυξηθεί ο όγκος τους.

Η αυτονομία της i3s ανέρχεται στα 270-285 χλμ. κατά το αυστηρότερο πρότυπο WLTP και η μικτή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στα 14-14,6 kWh. Όλα αυτά φυσικά χωρίς καμία εκπομπή ρύπων από τον ηλεκτρικό κινητήρα.

Παράλληλα για να φορτιστούν οι μπαταρίες, από άδειες έως και το 80% της χωρητικότητας τους, απαιτούν περίπου 15 ώρες από μια κοινή οικιακή πρίζα ή 3,2 ώρες αν χρησιμοποιείτε το BMW i Wallbox των 11 kW. Το τελευταίο μάλλον θα πρέπει να το συμπεριλάβετε στο μπάτζετ για την απόκτηση της i3 αφού ο χρόνος που κερδίζετε για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας είναι τόσο μεγάλος (85% λιγότερος) που δικαιολογεί απόλυτα το επιπλέον κόστος- από 962 ευρώ. Τέλος, να σημειωθεί πως σε ηλεκτρικούς σταθμούς συνεχούς ρεύματος των 50 kW ο χρόνος φόρτισης για το 80% πέφτει στα 42 λεπτά της ώρας.

Χωρίς άγχος και με μεγάλη όρεξη
Προερχόμενος από τον κόσμο των δύο τροχών και έχοντας γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα με μοτοσυκλέτες με θερμικούς κινητήρες, με αυτονομία περίπου στα νούμερα που ανακοινώνει η BMW για την i3s, δεν ένιωσα ποτέ το άγχος στο τιμόνι της. Ούτε όταν οι ημερήσιες ανάγκες για αστική και περιαστική μετακίνηση ξεπερνούσαν τα 100 χλμ. Το αντίθετο μάλιστα αφού το μικρό και αμιγώς ηλεκτρικό των Βαυαρών δείχνει να διαχειρίζεται με μαεστρία τα ενεργειακά του αποθέματα χωρίς παράλληλα να σε προτρέπει να κάνεις “σοβαρή” οικονομία στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας της BMW έχει εδώ τον πρώτο λόγο το οποίο μπορείτε και να αξιοποιείτε και ως κύριο τρόπο φρεναρίσματος στην καθημερινότητα σας σχεδόν ξεχνώντας το πραγματικό πεντάλ για τα φρένα. Κάτι παρόμοιο έκανε και ένας κάτοχος BMW i3 στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα να αλλάξει τακάκια έπειτα από σχεδόν 280.000 χλμ.!

Αντίθετα, κινούμενος στον αυτοκινητόδρομο με τα όρια ταχύτητας (120-130 χλμ./ώρα) και σταθερό “γκάζι”, βγαίνοντας από το αστικό τοπίο, είδα την αυτονομία της να αυξάνεται παρά να μειώνεται, όπως ακριβώς και με ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά το WLTP πρότυπο η i3s μπορεί να διανύσει έως και 285 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση, η BMW με δικά της στοιχεία αναφέρει 260 χλμ., και εγώ από αυτά που είδα κατά τη διάρκεια της δοκιμής μπορώ να πω ότι τα νούμερα, ειδικά των Βαυαρών, βρίσκονται πολύ κοντά στην πραγματικότητα και εξαρτώνται φυσικά και από τον μοναδικό τρόπο που οδηγεί ο καθένας μας. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση ανήλθε στα 16,3 kWh που αντιστοιχει σε μια χρέωση από 1,8 ευρώ ευρώ άνα 100 χλμ. σύμφωνα με τις χρεώσεις της ΔΕΗ (τιμή κιλοβατώρας 0,11058 ευρώ), ένα ποσό που μπορεί να πέσει χαμηλότερα βάσει των νυχτεριών χρεώσεων ή να ανέβει ελαφρά αν η κατανάλωση υπερβεί κάποιο όριο.

Αυτό που δεν μπορεί να αποτυπωθεί με λέξεις είναι ο τρόπος απόδοσης του ηλεκτρικού κινητήρα, μια εμπειρία που πρέπει να βιώσει κανείς για να καταλάβει τις πραγματικές διαφορές σε σχέση με ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης. Μηδενικοί κραδασμοί, ένα μόνο ελαφρύ σφύριγμα που “αντικαθιστά” τον ήχο του θερμικού μοτέρ και αμεσότητα απόκρισης στο βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ όπως και ένας πολυκύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας χιλιάδων κυβικών εκατοστών είναι αυτ΄που πρέπει να κρατήσετε ως ένδεικτικά στοιχεία. Με 270 Nm διαθέσιμα στο δεξί σου πόδι με το “καλημέρα”, η μικρή ηλεκτρική BMW με το συγκρατημένο βάρος πετάγεται μπροστά με τρομερή όρεξη και κάνει τους γύρω της να αναρωτιούνται για το τι κρύβει κάτω από το καπό της. Τίποτα είναι η αλήθεια (!) αφού το μοτέρ βρίσκεται στον πίσω άξονα όπως και η κίνηση και προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό σε κάθε ευκαιρία. Τα ηλεκτρονικά συστήματα δουλεύουν άψογα συμπεριλαμβανομένου και του traction control και η i3s μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα και με ασφάλεια σε κάθε συνθήκη με το άμεσο τιμόνι να προσφέρει τις υπηρεσίες του εντός και εκτός πόλης. Η καμπινα της i3s είναι ύσηχη και στον αυτοκινητόδρομο με το μοντέλο των Βαυαρών να παρουσιάζεται υποδειγματικά σταθερό μέχρι και την τελική των 160 χλμ./ώρα, στο κοντέρ του.

Ολοκληρωμένη και ξεχωριστή
Η i3 είναι το μικρό ηλεκτρικό της BMW που μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητα σας κάνοντας τη πιο καθαρή και σίγουρα πιο όμορφη, με το ανάλογο κόστος για ένα premium και hi-tech μοντέλο. Η τιμή για τη στάνταρ έκδοση ξεκινά από τα 41.300 και της i3s απο τα 45.050, ενώ και στις δύο περιπτώσεις ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης βρίσκεται ήδη σε πολύ υψηλά επίπεδα. Ψάχνετε για έναν ξεχωριστό τρόπο καθημερινής μετακίνησης και θέλετε παράλληλα να μειώσετε δραματικά το περβαλλοντικό σας αποτύπωμα; Τότε η i3s σας κλείνει “καθαρά” το μάτι.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]