Δοκιμή BMW X1 sDrive18i

Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη έκδοση της BMW X1 στην πιο προσιτή εκδοχή της με τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.5 λτ. 140 ίππων κάτω από το καπό της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
bmw x1 test drive

Η BMW Χ1 βρίσκεται πλέον στην δεύτερη γενιά της. Μία γενιά η οποία έκανε την εμφάνισή της το 2015 και πλέον έχει δεχτεί ένα facelift προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική σε όλα τα επίπεδα. Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως έχει να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Audi Q3 και η Mercedes GLB. Εμείς δοκιμάζουμε την ανανεωμένη έκδοση της BMW X1 sDrive18i που είναι και το πιο προσιτό SUV που μπορεί να αγοράσει κανείς με το σήμα της βαυαρικής μάρκας.

Εξωτερικές αλλαγές
Οι αλλαγές της ανανεωμένης BMW X1 δεν είναι έντονες εξωτερικά. Η μάσκα έχει αλλάξει και είναι μεγαλύτερη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Μικροαλλαγές έχουν δεχθεί και τα φώτα, χωρίς πάντως να αλλοιώνουν το στυλ με το οποίο μας συστήθηκε η δεύτερη γενιά του γερμανικού SUV. Όσον αφορά στις διαστάσεις του αμαξώματός της το μήκος φτάνει στα 4.447 χλστ. με πλάτος και ύψος στα 1.821 χλστ. και 1.598 χλστ. αντίστοιχα. Όσον αφορά το μεταξόνιό της, αυτό είναι 2.670 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 183 χλστ.

Το ιδανικό εσωτερικό
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει λένε οι “προπονητές” και αυτό μάλλον ισχύει και στην περίπτωση της ανανεωμένης BMW Χ1. Οι αλλαγές είναι περιορισμένες και εντοπίζονται σε κάποιες ενθέσεις στο ταμπλό, σε επενδύσεις καθισμάτων και στην καινούργια οθόνη αφής (προσφέρεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη).


Η σχεδίαση του ταμπλό δεν έχει αλλάξει και ακολουθεί την οδηγοκεντρική προσέγγιση των μοντέλων της βαυαρικής μάρκας. Ο πίνακας με τα αναλογικά όργανα είναι πλήρης ενδείξεων και ευανάγνωστος και όσο και αν μερικοί το προτιμούν… ψηφιακό, αυτός ο πίνακας εμάς μας αρέσει πολύ. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, ενώ το ίδιο ισχύει για το φινίρισμα και την συναρμογή τους. Η εργονομία είναι καλά μελετημένη και μόνο το σύστημα πολυμέσων θα χρειαστεί λίγο διάβασμα αν θες να πάρεις τα μέγιστα από αυτό. Ο χειρισμός του γίνεται εκτός από την αφή, με φωνητικές εντολές ή μέσω του BMW iDrive Controller στην κονσόλα.

Οι χώροι είναι πολύ καλοί, καθώς θα βολευτούν άνετα τέσσερα άτομα (τρίτος στην μέση του πίσω καθίσματος θα κάνει παραχωρήσεις), ενώ το πορτμπαγκάζ είναι 505 λίτρα και με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει στα 1.550 λίτρα. Εξαιρετική είναι και η πρακτικότητα της καμπίνας, καθώς τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει διπλό και αναδιπλούμενο δάπεδο.

Βασικό ένστικτο
Η BMW X1 έχει διάφορες εκδόσεις, καθώς φτάνει έως την xDrive25d των 231 ίππων. Εμείς εδώ έχουμε όμως την βασική και οικονομικότερη έκδοσή της, η οποία φέρει την ονομασία sDrive18i. Όπου sDrive, έχουμε κίνηση στον εμπρός άξονα (xDrive για τα τετρακίνητα μοντέλα). Εδώ λοιπόν έχουμε την δικίνητη X1, η οποία κάτω από το καπό της έχει τρικύλινδρο 1.500άρι μοτέρ βενζίνης. Αυτό αποδίδει 140 ίππους από τις 4.500 έως και τις 6.500 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής από τις 4.500 έως και τις 6.500 σ.α.λ. Τιμές που του εξασφαλίζουν 0-100 χλμ./ώρα 9,7 δλ. και τελική ταχύτητα στα 203 χλμ./ώρα. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά πολιτισμένη και σε συνδυασμό με το φοβερό σε ταχύτητα και ομαλότητα αλλαγών, αυτόματο κιβώτιο Steptronic, δεν καταλαβαίνεις πως πρόκειται για τρικύλινδρο μοτέρ. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωσή του, αυτή είναι στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. σε κύκλο WLTP.

Οδηγική εμπειρία
Τι να γράψει για την BMW X1… Ειλικρινά ίσως ακουστούμε υπερβολικοί, αλλά αυτό το SUV καταφέρνει να είναι ευχάριστο τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός αυτής. Εντάξει δεν μιλάμε για εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά για βατούς χωματόδρομους, όπου η ανάρτηση καταφέρνει να αποσβένει εξαιρετικά τις ανωμαλίες χωρίς να δυσανασχετεί. Και όσο σκέφτεσαι πως είναι η ίδια ανάρτηση που χαρίζει εξαιρετικά δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά στο γερμανικό SUV βάρους 1.580 κιλών, δεν μπορείς παρά να υποκλιθείς στους Γερμανούς μηχανικούς. Όσον αφορά την κίνηση στους εμπρός τροχούς, εμάς δεν μας χάλασε σε καμία περίπτωση, ενώ ακόμη και όταν πιέσαμε την X1 αυτή αποδείχτηκε ουδέτερη και με εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης. Το τιμόνι είναι άμεσο και με καλή αίσθηση, τα φρένα δυνατά και με προοδευτικό πεντάλ, ενώ τα προφίλ οδήγησης ECO PRO, Sport και Comfort είναι εκεί για να αλλάξουν αρκετά την αίσθηση που φτάνει τον οδηγό.

Η τιμή της BMW X1 sDrive18i είναι στα 31.645 ευρώ και όπως προείπαμε είναι το φθηνότερο SUV στην γκάμα της γερμανικής μάρκας. Ο εξοπλισμός της είναι ικανοποιητικός, καθώς δεν θα σας λείψει κάτι τόσο όσον αφορά την άνεση όσο και την ασφάλεια. Από την άλλη, αν θέλετε υπάρχει μεγάλη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού για να επιλέξετε από αυτήν τα επιπλέον στοιχεία που επιθυμείτε.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]