Τα αυτοκίνητα της Dacia χαρακτηρίζονται, όχι τυχαία, ως «value for money», καθώς βασίζονται σε έννοιες όπως χρηστικότητα, λειτουργικότητα και αξιοπιστία, τη στιγμή που το προσιτό κόστος κτήσης τα καθιστά ελκυστικές προτάσεις.
Τα παραπάνω αποκτούν μεγαλύτερη βαρύτητα όταν το όχημα στο οποίο αναφερόμαστε δεν είναι επιβατικό, αλλά επαγγελματικό, όπως συμβαίνει με το Dacia Dokker Van, το οποίο διατίθεται και σε έκδοση Pick–Up. Απαλλαγμένο από οτιδήποτε περιττό, αλλά ταυτόχρονα όχι «σπαρτιάτικο», το Dokker διαθέτει στοιχεία που συνδυάζουν την πρακτικότητα με τη διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα.
Κατά την οδήγηση εντός πόλης, ο όγκος δεν γίνεται φανερός, καθώς το Dokker είναι αρκετά ευέλικτο και άνετο, όπως ακριβώς πρέπει να είναι ένα όχημα αυτού του μεγέθους, θυμίζοντας περισσότερο μεγάλο επιβατικό, παρά φορτηγό.
Στα επιμέρους χαρακτηριστικά, διαθέτει δεξιά συρόμενη πόρτα 70 εκατοστών – προαιρετικά προσφέρεται και η αριστερή –, τη στιγμή που ο χώρος φόρτωσης περιλαμβάνει οκτώ κρίκους πρόσδεσης και δάπεδο από καουτσούκ, για μεγαλύτερη προστασία τόσο του ίδιου του χώρου όσο και των εμπορευμάτων. Το μήκος φόρτωσης είναι 1,9 μέτρα, εφόσον υπάρχει μεταλλικό διαχωριστικό με τζάμι, με το μέγιστο μήκος, αν αφαιρεθεί το κάθισμα του συνοδηγού, να φτάνει έως τα 3,11 μέτρα. Μπορεί οι διαστάσεις να είναι χρήσιμες, όμως για τους επαγγελματίες μεγάλη σημασία έχει ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης, ο οποίος ποικίλλει από 3,3 έως 3,9 μέτρα, ανάλογα με την επιλογή του αγοραστή αναφορικά με το πακέτο διαχωριστικού και καθίσματος.
Όσον αφορά τις πίσω πόρτες, είναι ασύμμετρες με αναλογία 60:40, έχοντας άνοιγμα 180 μοιρών και συγκράτηση 90 μοιρών, στοιχεία που σε συνδυασμό με το μελετημένα χαμηλό κατώφλι διευκολύνουν τη φόρτωση στο πίσω μέρος. Το Dacia Dokker Van διαθέτει σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα, το οποίο είναι ιδιαίτερα βοηθητικό σε σημεία με μεγάλη κλίση, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.
Επιπλέον, το ηχοσύστημα συνδέεται με Bluetooth, προσθέτοντας μια πρακτική λύση για τους επαγγελματίες που περνούν πολλή ώρα πίσω από το τιμόνι. Σε επίπεδο κινητήρων, η Dacia αξιοποιεί για ακόμη μια φορά την τεχνογνωσία της Renault, έχοντας εφοδιάσει το Dokker Van με δύο εκδοχές του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi, που αποδίδουν 75 και 90 ίππους αντίστοιχα, ενώ διαθέτουν αμφότερες Start&Stop, για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων.
Σχετικά με την τιμή, η βασική έκδοση του Dacia Dokker Van κοστολογείται στα 12.141 ευρώ προ ΦΠΑ (ο οποίος στις περισσότερες περιπτώσεις επιστρέφεται στους επαγγελματίες), φτάνοντας συνολικά στα 14.790 ευρώ.