Δοκιμή Dacia Duster 1.5 Diesel

Δοκιμάζουμε το 1500άρι τερακίνητο diesel SUV, το οποίο αποδίδει 115 ίππους και συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Dacia Duster

Τα τελευταία χρόνια, το Dacia Duster έχει συνδεθεί ευθέως με την έννοια “value for money”. Όμως πλέον, το Dacia Duster είναι άρρηκτα συνδεδεμένο εκτός από το come back της μάρκας και με την οικονομική αναγέννησή της, καθώς αποτελεί το αδιαφιλονίκητο best seller της. Αυτό όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως η μάρκα επαναπαύεται καθώς, πλέον το ανανέωσε, προκειμένου να είναι up to date και να κάνει follow up στην επιτυχία του. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε το ανανεωμένο Dacia Duster στην πετρελαιοκίνητη έκδοση των 115 ίππων με τετρακίνηση.

Εκτός δρόμου χαρακτήρας
Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, για να κατανοήσει κάποιος, πως το Dacia Duster διαθέτει εκτός δρόμου προσωπικότητα. Σχεδιαστικές επιλογές, όπως η τοποθέτηση της εμπρός μάσκας και των φωτιστικών σωμάτων (πλέον με LED φώτα ημέρας σε σχήμα “Y” εμπρός αλλά και πίσω), κάνουν το εμπρός μέρος να φαντάζει πιο πλατύ. Τα φουσκωμένα φτερά και οι μπάρες οροφής δίνουν τον απαραίτητο off-road χαρακτήρα στο Duster, μαζί με τα πλαστικά προστατευτικά, περιμετρικά και χαμηλά του αμαξώματος. Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος του Duster είναι 4.341, το πλάτος χωρίς/με καθρέφτες 1.804/2.052 και το ύψος, της τετρακίνητης έκδοσης που δοκιμάζουμε εδώ είναι στα 1.682 χιλιοστά. Επιπλέον, το μεταξόνιό του είναι στα 2.676 χιλιοστά. Εκτός από την εμφάνιση, αυτό που υπογραμμίζει την ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου, είναι η απόσταση των 214 χιλιοστών του αμαξώματος από το έδαφος. Εκτός από την απόσταση από το έδαφος, πρέπει να πούμε πως η γωνία προσέγγισης 30°, γωνία διαφυγής 33° και γωνία ράμπας 21°.

Εκσυγχρονισμένο, πρακτικό και ευρύχωρο
Αν εξωτερικά (και όχι μόνο) η φράση κλειδί είναι το “εκτός δρόμου”, για το εσωτερικό οι λέξεις που αντανακλούν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι εργονομία, πρακτικότητα και ευρυχωρία. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν οι διακόπτες τύπου piano και η οθόνης αφής 7 ιντσών. Μέσω του συστήματος “Multi-view Camera”, 4 κάμερες στο εμπρός και πίσω μέρος του Dacia Duster απεικονίζουν την κατάσταση του εξωτερικού χώρου, βοηθώντας σε διαδικασίες κίνησης ή παρκαρίσματος εντός πόλης. Ακόμη, οι αποθηκευτικοί χώροι είναι πολλοί και μεγάλοι, με τη χωρητικότητά τους να φτάνει στα 27,2 λίτρα. Στην καμπίνα θα χωρέσουν με άνεση 4 επιβάτες, ενώ ακόμη και πέμπτος μεσαίου αναστήματος δεν θα έχει πρόβλημα. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ της τετρακίνητης έκδοσης είναι στα 411 λίτρα (1.415 – 1.492 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων). Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι στα 50 λίτρα, ενώ αυτή του Ad Blue είναι στα 15,1 λίτρα. Σε επίπεδο τεχνολογικών συστημάτων, το Dacia Duster διαθέτει Hill Start Assist, που βοηθά στην εκκίνηση σε κεκλιμένο επίπεδο τόσο σε πόλη, όσο και εκτός δρόμου. Ακόμη, εφοδιάζεται με σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως η προειδοποίηση για όχημα στην τυφλή γωνία του οδηγού. Σημειώνουμε, πως η τετρακίνητη έκδοση εφοδιάζεται και με Hill Descent Control. Ακόμη, όσον αφορά στις προδιαγραφές ασφαλείας, το πλαίσιο του Dacia Duster 2ης γενιάς έχει ενισχυθεί με ατσάλι, ενώ διαθέτει και ενίσχυση σε επιπλέον σημεία. Όσον αφορά στα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό, αυτά είναι σκληρά και μοιάζουν ανθεκτικά στην σκληρή χρήση και με καλή συναρμογή.


Το μοτέρ που του… πάει και το πάει!
Το Dacia Duster της δοκιμής μας εφοδιάζεται με 1500άρη πετρελαιοκινητήρα 115 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. με 260 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Πρόκεται για ένα ροπάτο μοτέρ που σε συνδυασμό με την πυκνή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων, κινεί άνετα το Duster και εντυπωσιάζοντας με το τράβηγμά του από χαμηλά. Η 1η σχέση μάλιστα είναι τόσο “κοντή” που μπορεί να παραπέμπει σε επιλογή “αργού”. Για να καταλάβετε τι εννοώ δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο να ξεκινά και με δεύτερη σχέση από στάση. Φυσικά η ύπαρξη έκτης σχέσης έχει βοηθήσει στο να… απλώσει η κλιμάκωση στην έκτη και να γίνει πιο… ταξιδιάρικο το αυτοκίνητο και να δουλεύει σε πιο χαμηλές σ.α.λ. το μοτέρ στον αυτοκινητόδρομο. Όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, υπάρχει ο χαρακτηριστικός θόρυβος των diesel προφανώς, χωρίς ωστόσο να γίνεται σε καμία περίπτωση ενοχλητικός. Οι επιδόσεις δεν είναι το ζητούμενο της έκδοσης αυτής, αλλά ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 10,2 δλ. και η τελική ταχύτητα είναι στα 175 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση, η εταιρεία κάνει λόγο για 5,3-5,6 λίτρα/100 χλμ. ενώ εμείς είδαμε στην πράξη 6,2 λίτρα/100 χλμ.

Το Dacia Duster στην 4κίνητη έκδοσή του έχει περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή κλειδώματος τετρακίνησης και σε συνδυασμό με το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης και τα ελαστικά Mud & Snow, ακόμη και σε κακοτράχαλα τερέν δεν θα δυσανασχετήσει. Η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή είναι πολύτιμος σύμμαχος εκτός δρόμου. Από την άλλη στην άσφαλτο, το τίμημα είναι οι σχετικά έντονες κλίσεις σε δρόμο με στροφές ή στις απότομες αλλαγές ταχύτητας (επιτάχυνση/επιβράδυνση), χωρίς πάντως να επηρεάζεται το κράτημα, το οποίο παραμένει εξαιρετικό και προοδευτικό στις αντιδράσεις του στο όριο. Το τιμόνι είναι σωστό σε βάρος ενώ δεν περνάνε σε αυτό κραδασμοί.

Το Dacia Duster ξεκινά στην χώρα μας από τα 17.690 ευρώ, ενώ το πετρελαιοκίνητο ξεκινά από τα 21.800 ευρώ. Το πετρελαιοκίνητο, τετρακίνητο Duster ξεκινά από τα 25.420 ευρώ στην έκδοση Sportive. Η τιμή της έκδοσης Prestige 4×4 που είναι και αυτή της δοκιμής που βλέπετε εδώ είναι στα 26.500 ευρώ και συνοδεύεται από πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας αλλά και από 5ετή εγγύηση και 3ετή οδική βοήθεια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]