Δοκιμή Ford Fiesta 1.0 ST-Line mHEV

Η υβριδική τεχνολογία κάνει... Fiesta στο ομώνυμο μοντέλο της Ford και γιορτάζει το επιτυχημένο της πάντρεμα με τις επιδόσεις και την οδηγική ευχαρίστηση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η γκάμα του Ford Fiesta ξεκινά αυτή την στιγμή από τα 95 άλογα και φτάνει στα 200 στην κορυφαία έκδοση ST. Μέχρι πριν από λίγο καιρό η αμέσως προηγούμενη σε ιπποδύναμη έκδοση του Fiesta απέδιδε 125 ίππους και ήταν αυτή με τον 1.0 λτ. Ecoboost. Πλέον όμως, ο υποψήφιος αγοραστής έχει στην διάθεσή την υβριδική έκδοση με 155 ίππους, η οποία γεφυρώνει το χάσμα ιπποδύναμης και μάλιστα με τρόπο “οικολογικό”. Αυτή ακριβώς είναι και η έκδοση της δοκιμής μας στην εκδοχή ST-Line (βγαίνει και Vignale αλλά και Active X). Πάμε λοιπόν να την δούμε αναλυτικά.

Η συνταγή της… εμφάνισης δεν άλλαξε
Το Ford Fiesta βρίσκεται πλέον στην 8η γενιά του με σωστές δόσεις κομψότητας στο αμάξωμα του τονίζει ακόμη περισσότερο την εκλεπτυσμένη σχεδίαση ειδικά του εμπρός μέρους που δεν πάει πίσω ούτε σε δυναμισμό. Ο τελευταίος τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα περιμετρικά των εμπρός φωτιστικών σωμάτων φώτα ημέρας που κάνουν το Fiesta να δείχνει ακόμη πιο μοντέρνο και σπορ. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα που παρουσιάζει Fiesta και στο εσωτερικό του. Οι άνθρωποι της Ford έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή και εδώ και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό τόσο από την μελετημένη σχεδίαση του ταμπλό όσο και από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του. Τα ποιοτικά υλικά κάνουν την εμφάνιση τους και στα υπόλοιπα μέρη της καμπίνας με τις επενδύσεις των καθισμάτων να ξεχωρίζουν και για το μοτίβο τους. Σε γενικές γραμμές η συναρμογή και η συναρμολόγηση του Fiesta βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, κάτι που το καταλαβαίνεις αμέσως στην πρώτη “καλή”, ελληνικού τύπου, λακκούβα που θα βρεις: οι τριγμοί απουσιάζουν και η ποιοτική αίσθηση στιβαρότητας κυριαρχεί. Αν οι φυσικές του διαστάσεις ήταν λίγο μεγαλύτερες τότε αυτή η ποιοτική εικόνα που παρουσιάζει θα ήταν το ίδιο ελκυστική και σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.

 


Η θέση οδήγησης του Fiesta είναι εξαιρετική και δεν με δυσκόλεψε καθόλου στο να βρω ιδανικές αποστάσεις από τιμόνι και πεντάλ με τις ρυθμίσεις που προσφέρει το κάθισμα να με βοηθούν να βολευτώ γρήγορα. Γύρω μου υπάρχουν πολλά φυσικά και φωτιζόμενα κουμπιά, τα οποία ωστόσο έχουν σωστή διάταξη και απαιτούν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης για να μάθω τι βρίσκεται πού. Το βράδυ δε, σε συνδυασμό και με τον κρυφό τυρκουάζ ατμοσφαιρικό φωτισμό, στις πόρτες και μπροστά από τα πόδια οδηγού και συνοδηγού, θυμίζει λίγο cockpit αεροσκάφους. Στο κέντρο του ταμπλό, σε σωστό ύψος, δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων SYNC 3, η οποία διακρίνεται για τα κομψά γραφικά και την υψηλή ευκρίνεια της, την γρήγορη απόκριση αλλά και την ευκολία που δίνει πρόσβαση στα διάφορα υπομενού του συστήματος.

Χώροι για μικροαντικείμενα και ποτήρια σαφώς και υπάρχουν στην καμπίνα του Fiesta με μικρές θήκες για επιπλέον πράγματα και στις πόρτες. Μπροστά από τον επιλογέα θα βρείτε επίσης χώρο για να αφήσετε το κινητό σας με το Ford να τα καταφέρνει καλά και στον χώρο αποσκευών. Με μήκος ελαφρώς πάνω από τα τέσσερα μέτρα (4.040 χλστ.) και πλάτος στα 1.735 χλστ. χωρίς τους καθρέπτες, το πορτμπαγκάζ του Fiesta έχει χωρητικότητα 303 λίτρα, με τα καθίσματα στη θέση τους, και 984 λίτρα όταν αυτά αναδιπλωθούν και το φορτώσετε μέχρι την οροφή. Ο χώρος είναι καλός για τα μέτρα της κατηγορίας, όπως καλοί είναι και οι χώροι της καμπίνας για τέσσερα άτομα, με τους πίσω να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα γόνατα και το κεφάλι τους. Όσο για τις διαφορές της υβριδικής έκδοσης… αυτές έχουν να κάνουν μόνο με τις ψηφιακές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων!

Η υβριδική τεχνολογία στα καλύτερά της
Και αν εκ πρώτης όψης δεν βρήκαμε αλλαγές, το υβριδικό Fiesta μας αποζημιώνει με την τεχνολογία κάτω από το αμάξωμά του. Συγκεκριμένα, διαθέτει ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα στο κύκλωμα 48V. Ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις το σύστημα λειτουργεί και σαν μοτέρ υποβοηθώντας τον κινητήρα προσθέτοντας ως και 24 Nm ροπής. Πάνω από όλα όμως έλυσε τα χέρια των μηχανικών που μπόρεσαν να τοποθετήσουν μεγαλύτερη τουρμπίνα. Και κάπως έτσι φτάσαμε στους 155 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 220 Nm ροπής στις 3.000 σ.αλ. Τιμές που χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και τελική ταχύτητα στα 219 χλμ/ώρα. Όσον αφορά στις περιβαλλοντικές επιδόσεις, η εταιρεία κάνει λόγο για μέση κατανάλωση 4,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 92 γρ./χλμ. (κύκλος μέτρησης NEDC). Στην πράξη εμείς κινηθήκαμε σε πραγματικές συνθήκες με 6,6 λίτρα/100 χλμ. Τιμή εξαιρετική για αυτοκίνητο 155 ίππων!

Στην πράξη
Το μοτέρ τραβάει από χαμηλά και ακούει πρόθυμα στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Η ποιότητα λειτουργίας του είναι καλή και ο θόρυβός του δεν ενοχλεί. Στο δρόμο το Fiesta αποδεικνύεται ιδανικός σύμμαχος στη μάχη της καθημερινότητας, κάτι βέβαια που περιμένεις από ένα ευρωπαϊκό best seller όπως αυτό και το μοντέλο της Ford δεν σε απογοητεύει. Εκεί μάλιστα που προσθέτει ακόμη περισσότερους πόντους στο… βιογραφικό του είναι στον ανοιχτό δρόμο. Για μικρό αυτοκίνητο το Fiesta ταξιδεύει πολύ άνετα. Στην καμπίνα και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου τα επίπεδα θορύβου από το περιβάλλον ελέγχονται σε πολύ μεγάλο βαθμό και αυτό ισχύει και σε υψηλότερες ταχύτητες. Εκεί το μικρό της Ford φανερώνει και την σταθερότητα του που τονώνει την αυτοπεποίθηση του οδηγού χάρη και στη σωστή πληροφόρηση από το τιμόνι. Η τελευταία παίζει τον δικό της και ακόμη πιο σημαντικό ρόλο σε δρόμο με στροφές με το Fiesta να τηρεί τις υποσχέσεις που ακολουθούν τη φήμη του και να διατηρεί στο έπακρο τον ευχάριστο χαρακτήρα του. Σε αυτό το τελευταίο βοηθούν τόσο το θετικό κιβώτιο όσο η σωστή αίσθηση από το πεντάλ του δυνατού συστήματος πέδησης.

Το νέο, υβριδικό Ford Fiesta ξεκινά από τα 19.180 ευρώ στην έκδοση ST-Line και φτάνει στα 23.013 ευρώ για την έκδοση Vignale. Ανάμεσά τους βρίσκεται η έκδοση Active Χ με τιμή στα 20.406 ευρώ, ενώ ο ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης, ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]