Δοκιμή Ford Kuga 1.5 Ecoboost

Δοκιμάζουμε το Ford Kuga στην έκδοση 1.5 Ecoboost με τους 150 ίππους. Ας διαβάσουμε τα πάντα για το SUV της Ford και ας το δούμε σε εικόνες και video.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Σε αυτή τη νέα του γενιά το Ford Kuga αλλάζει… εποχή και γράφει τις πρώτες γραμμές του νέου κεφαλαίου του, το οποίο περιλαμβάνει πλέον και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Το μικρομεσαίο SUV της Ford επιστρέφει δριμύτερο λοιπόν στην τρίτη του γενιά και πλέον έχει όλα τα στοιχεία που θα το κάνουν να πρωταγωνιστήσει. Εμείς σε αυτή την πρώτη μας δοκιμή, το οδηγούμε στην… παραδοσιακή βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.5 λτ. Ecoboost και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Πάμε λοιπόν να το γνωρίσουμε αναλυτικά.

Δυναμικό, σύγχρονο και πλήρως ανανεωμένο εμφανισιακά
Όπως προαναφέραμε το Ford Kuga βρίσκεται πλέον στην τρίτη του γενιά και δεν έχει απλώς ανασχεδιαστεί αλλά έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Αυτό φαίνεται εξάλλου και από την πρώτη ματιά. Τίποτα στο αμάξωμά του δεν θυμίζει την προηγούμενη γενιά Kuga. Σύγχρονες αλλά όχι φλύαρες γραμμές, δημιουργούν ένα δυναμικό χάρη στο έντονο ανάγλυφό τους, αμάξωμα, το οποίο απέχει από το έδαφος 191 χλστ. Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του αναμφίβολα η μάσκα εμπρός και τα “αιχμηρά” φώτα, που δημιουργούν ένταση! Μία ένταση που κάνει fade out καταλήγοντας στο πίσω μέρος που ο δυναμισμός δίνει την θέση του στην εκλεπτυσμένη εμφάνιση (με εξαίρεση ίσως τις δύο απολήξεις εξάτμισης). Όσον αφορά τις διαστάσεις του, το μήκος είναι στα 4.614 χλστ., ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.883 χλστ. και 1.666 χλστ. αντίστοιχα (κύκλος στροφής 11,4 μ. χωρητικότητα ρεζερβουάρ 54 λίτρα). Μάλιστα, χάρη στη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται, σύμφωνα με την Ford έχει μειωμένο κατά 80 κιλά (αναλόγως έκδοσης και εξοπλισμού) βάρος, ενώ είναι και πιο άκαμπτο.

Τεχνολογία, πρακτικότητα και ευρυχωρία έχουν τον πρώτο λόγο στο εσωτερικό
Όπως είναι φυσικό, στο νέο Ford Kuga, σχεδιασμένο από το μηδέν είναι και το εσωτερικό. Σε αυτό συναντάμε ποιοτικά υλικά, προσεγμένη εργονομία και κυρίως χώρους και πρακτικότητα. Η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει πολύ καλή πλευρική στήριξη, ενώ η περιμετρική ορατότητα είναι πολύ καλή. Θήκες υπάρχουν πολλές για μικροαντικείμενα, ενώ στο πίσω κάθισμα μπορούν να χωρέσουν τρεις ενήλικες μέτριου αναστήματος. Φυσικά, από το ταμπλό δεν λείπει η έγχρωμη οθόνη αφής, στάνταρ 8 ιντσών, με το σύστημα πολυμέσων SYNC3. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ύπαρξη του FordPass Connect, που προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης στο wi-fi του αυτοκινήτου έως και 10 συσκευών, αλλά και απομακρυσμένο έλεγχο μέσω του FordPass App. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 475 λτ. και μπορεί να αυξηθεί στα 645 λτ. καθώς το πίσω κάθισμα μετακινείται εμπρός/πίσω (1.530 λίτρα φορτωμένο μέχρι την οροφή).


Τουρμπάτο αλλά και οικονομικό!
Το Ford Kuga στην τρίτη του γενιά προσφέρει πλήθος εκδόσεων, από βενζίνη και πετρέλαιο μέχρι ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό. Εμείς για δοκιμή είχαμε το 3κύλινδρο 1.5 λτ. Ecoboost των 150 ίππων και των 240 Nm ροπής. Ένα μοτέρ που σε εκπλήσσει ευχάριστα με την ποιότητα λειτουργίας του παρά την τρικύλινδρη φύση του (απουσιάζουν κραδασμοί και θόρυβος), ενώ αποδίδει πολύ καλά από τις 1.500 σ.α.λ. και πάνω. Σύμφωνα με την Ford για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,7 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι στα 195 χλμ./ώρα. Τιμές που στην πράξη δικαιολογούνται και με το παραπάνω, καθώς το Kuga της δοκιμής μας επιταχύνει με σθένος και είναι πρόθυμο ακούγοντας άμεσα στις εντολές του δεξί πεντάλ. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωσή του, η Ford ανακοινώνει 5,5-6,0 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη πάντως, κατά την διάρκεια της δοκιμής εμείς κινηθήκαμε με 7,0 λίτρα/100 χλμ. Τιμή και πάλι αρκετά καλή για το μέγεθος του αυτοκινήτου, τα 150 άλογα και τον 1.5 τόνο που ζυγίζει. Από την άλλη οι εκπομπές CO2 είναι στα 125-136 γρ./χλμ.

Ευχάριστο οδηγικά χωρίς να δείχνει το μέγεθός του
Έκπληκτος θα μείνει κανείς και από την οδική συμπεριφορά του νέου Ford Kuga, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν δείχνει το μέγεθός του και το βάρος του. Οι αντιδράσεις του είναι άμεσες ακόμη και σε απότομες αλλαγές πορείας και μετατοπίσεις φορτίου, ενώ το τιμόνι είναι κοφτερό και με καλή αίσθηση. Μακρύ μεταξόνιο και φαρδιά μετατρόχια το καθιστούν ακλόνητο και στιβαρό, ενώ η ανάρτηση (γόνατα Μακφέρσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά και με καλή αίσθηση στο πεντάλ, ενώ ο επιλογέας στο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλάζει αναλόγως του οδηγικού προγράμματος που θα επιλεχθεί, ενώ το σύστημα Active Noise Control κάνει την καμπίνα πολύ ήσυχη. Εκτός δρόμου το νέο Ford Kuga δεν θα πει όχι. Η απόσταση από το έδαφος και το ανάλογο οδηγικό πρόγραμμα το βοηθούν να κινηθεί χωρίς άγχος σε βατούς χωματόδρομους έως και ελαφρώς κακοτράχαλους. Όμως, αν υπάρξει λάσπη ή πιο… δύσκολο τερέν, τα ελαστικά μάλλον θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά. Σε κάθε περίπτωση πάντως μιλάμε για μία από τις καλύτερες all around επιλογές της κατηγορίας, που δεν πρέπει να απουσιάζει από τα προς “εξέταση” μοντέλα, αν σκοπεύετε να αγοράσετε μικρομεσαίο SUV.

Το νέο Ford Kuga 1.5 Ecoboost ξεκινά από τα 25.387 ευρώ στην έκδοση Trend, η οποία είναι η βασική και έχει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η δική μας έκδοση είναι η ST Line και κοστίζει 30.401 ευρώ. Ανάμεσά τους υπάρχει η έκδοση Titanium με τιμή 26.978 ευρώ.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε το video του Ford Kuga, όπως αυτό παρουσιάστηκε στο τηλεοπτικό TractioN.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]