Δοκιμή Hyundai Kona Hybrid 141 PS

Τα υβριδικά αυτοκίνητα βρίσκονται στην πιο ώριμη φάση τους και η καλύτερη ίσως απόδειξη γι αυτό είναι το Hyundai Kona Hybrid.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Kona Hybrid 2020 traction δοκιμή

Το υβριδικό Hyundai Kona βρέθηκε στα χέρια μας και εμείς σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από την καθιερωμένη ολιγοήμερη αλλά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα όπως αποδείχθηκε επαφή μαζί του. Είναι άλλωστε ένα υβριδικό μοντέλο με τα συγκεκριμένα συστήματα κίνησης να “ωριμάζουν” εδώ και χρόνια. Σε αυτοκίνητα όπως το Kona Hybrid βρίσκονται στην καλύτερη μορφή τους και μπορούν να προσφέρουν τις “υπηρεσίες” τους καθημερινά εξασφαλίζοντας καλές επιδόσεις, οικονομία καυσίμου αλλά και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Ξεχωριστή σχεδίαση και πρακτικότητα
Οι συμπαγείς διαστάσεις και το ελκυστικό “πρόσωπο” είναι εκείνα που τραβούν το βλέμμα στο Hyundai Kona Hybrid. Βοηθάει βέβαια και η συγκεκριμένη απόχρωση του μπλε που προσθέτει πόντους και λογικά θα αποτελούσε και τη δική μου επιλογή αν ποτέ το έκανα δικό μου. Η εικόνα στο εσωτερικό είναι σύγχρονη με το Kona να ξεχωρίζει για τη σωστή διάταξη των χειριστηρίων και των κουμπιών του που απαιτούν πολύ μικρό χρόνο εξοικείωσης, τόσο από τον οδηγό όσο και από εκείνους που θα κάτσουν στο δεξί κάθισμα. Τα καθίσματα είναι με τη σειρά τους αναπαυτικά, προσφέρουν μέτρια πλευρική στήριξη και θα βολέψουν τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών που θα φιλοξενήσουν τουλάχιστον με ύψος έως και 1,85 μ. Χώρος υπάρχει μπόλικος και στα πίσω καθίσματα όπου θα κάτσουν με άνεση δύο ακόμη ενήλικες μέσου ύψους έχοντας επαρκή χώρο για τα κεφάλια και τα γόνατα τους.

 


Καλοί χώροι λοιπόν για τέσσερις επιβαίνοντες -και έναν ακόμη για σύντομες διαδρομές- παρά το σχετικά περιορισμένο μήκος των 4.165 χλστ., με το ύψος να φτάνει στα 1.565 χλστ. και το πλάτος στα 1.800 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.600 χλστ. Χωρίς να είναι κορυφαία, καλή είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που φτάνει στα 361 λίτρα με τα καθίσματα σε όρθια θέση.

Οικονομικές επιδόσεις=Υβριδικό
Στο δρόμο το Kona Hybrid καταφέρνει και προσφέρει ηρεμία μυαλού και… τσέπης με το υβριδικό σύστημα κίνησης να λειτουργεί αγχολυτικά. Η εκκίνηση γίνεται πάντα με το ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί μόνο του για αρκετή ώρα, αν η μπαταρία των 1.56 kWh είναι φορτισμένη και εσύ δεν βυθίζεις το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. Το υβριδικό SUV της Hyundai προσφέρει έτσι σημαντική μείωση στην κατανάλωση η οποία εντός της πόλης μπορεί να πέσει ακόμη και στα τέσσερα λίτρα χωρίς να προσπαθείς ιδιαίτερα. Η μέση τιμή κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,6 λίτρα/100 χλμ (επίσημη κατανάλωση 5,0 λίτρα/100 χλμ.).

Το ηλεκτρικό μοτέρ και η μπαταρία δίνουν κυριολεκτικά ρέστα σε αυτό το περιβάλλον. Έναντι των συμβατικών κινητήρων με σύστημα Start&Stop αλλά και των ήπια υβριδικών, το Kona Hybrid μπορεί και παραμένει με το μοτέρ εσωτερικής καύσης σβηστό για χαρακτηριστικά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα περιμένοντας στο μποτιλιάρισμα. Η λειτουργία του κλιματιστικού δεν “ζορίζει” ιδιαίτερα την μπαταρία που έχει σαφώς μεγαλύτερα αποθέματα έναντι των άλλων δύο περιπτώσεων και η οικονομία καυσίμου είναι άμεση και αντιληπτή.

Το μοτέρ εσωτερικής καύσης με το σύστημα άμεσου ψεκασμού λειτουργεί στον “οικονομικό” κύκλο Atkinson και αποδίδει 105 ίππους και 147 Nm ροπής στις 5.700 και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το ηλεκτρικό μοτέρ έρχεται να προσθέσει σε αυτά τα νούμερα 43,5 ίππους επιπλέον αλλά πιο σημαντικά 170 Nm ροπής έξτρα. Η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος συναγωνίζεται άνετα υπετροφοδοτούμενα σύνολα στα 1,5 λίτρα με την ισχύ να φτάνει στους 141 ίππους και τη ροπή στα 265 Nm.

Με τους στάνταρ τροχούς των 16 ιντσών η Hyundai ανακοινώνει 0-100χλμ./ώρα σε 11,2 δευτερόλεπτα ενώ με τους 18ρηδες τροχούς του μοντέλου της δοκιμής τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 11,6 δευτερόλεπτα. Η τελική και στις δύο περιπτώσεις ανέρχεται στα 160 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό σύστημα του Kona Hybrid λειτουργεί εξαιρετικά αρμονικά με τον οδηγό να αντιλαμβάνεται μεν τον πολιτισμένο 1600άρη κινητήρα όταν αρχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του χωρίς όμως να ενοχλείται. Εν κινήσει και με τα δύο μοτέρ σε λειτουργία η εικόνα παραμένει άκρως πολιτισμένη με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να προσφέρει ένα πιο ήσυχο “περιβάλλον” έναντι εφαρμογών που χρησιμοποιούν κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Στη λειτουργία Eco που είναι και η στάνταρ λειτουργία για το υβριδικό σύστημα του Kona Hybrid τα πάντα γίνονται με ήπιο σχετικά τρόπο και οι προσφερόμενες επιδόσεις είναι επαρκείς για ηλεκτρικό μοτέρ που συνεργάζεται με ατμοσφαιρικό σύνολο 1,6 λίτρων. Εκεί που νομίζεις ωστόσο ότι το σύστημα, άνοιξε ξαφνικά τις πόρτες ενός ακόμη μικρού… σταύλου είναι όταν κάνεις τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου αριστερά και επιλέξεις τη λειτουργία Sport. Οι ταχύτητες στο κιβώτιο συνεχίζουν να αλλάζουν το ίδιο γρήγορα και πολιτισμένα, όμως η συνολική απόδοση είναι πιο γεμάτη και η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού πιο άμεση. Αυτό οφείλεται στην πιο ψυχωμένη λειτουργία του ηλεκτρικού κινητήρα που τα δίνει όλα στην κυριολεξία αλλά και στο κιβώτιο που επιτρέπει στο μοτέρ εσωτερικής καύσης να ανεβάσει περισσότερες στροφές πριν προχωρήσει στην επόμενη αλλαγή.

Γρήγορα και με ασφάλεια παντού
To Kona Hybrid είναι ένα ήσυχο και άνετο αυτοκίνητο στο δρόμο ακόμη και στην κορυφαία έκδοση Distinctive της δοκιμής, η οποία έφερε 18ρηδες τροχούς και ελαστικά με 45άρι προφίλ. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και σε συνδυασμό με την πολύ καλή λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων θα κινηθείτε γρήγορα σε κάθε διαδρομή. Τα όρια στις σπορ ανησυχίες του οδηγού βάζουν το τιμόνι με την ελλιπή πληροφόρηση και η αίσθηση του μεσαίου πεντάλ που δεν είναι απόλυτα γραμμική. Όπως και να έχει το υβριδικό Kona δεν σχεδιάστηκε για να κινείται διασκεδαστικά αλλά με ταχύτητα και ασφάλεια και αυτό το καταφέρνει πολύ καλά. Ως εκπρόσωπος της κατηγορίας των SUVs “βλέπει” και χωματόδρομους και δεν θα αντιμετωπίζει πρόβλημα σε πατημένα κομμάτια. Οι ζάντες των 18 ιντσών με τα αντίστοιχα χαμηλού προφίλ ελαστικά θέλουν όμως προσοχή και οι στάνταρ τροχοί των 16 ιντσών είναι μια καλύτερη επιλογή που προσφέρει ακόμη περισσότερο στον τομέα της άνεσης εκτός αλλά και εντός δρόμου. Οι 16ρηδες τροχοί προσφέρουν και στην τσέπη αφού οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 90 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο μετρήσεων NEDC με αποτέλεσμα να μειώνεται περαιτέρω η κατανάλωση και να γλιτώνετε και τα τέλη κυκλοφορίας.

Για τους περιβαλλοντικά ανήσυχους που κινούνται κυρίως στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον το Hyundai Kona Hybrid είναι μια από τις πλέον σοβαρές επιλογές. Ιδιαίτερα οικονομικό στην καθημερινή χρήση με χώρους για μια 4μελή οικογένεια, το υβριδικό Kona όχι μόνο δεν δυσκολεύεται κάπου αλλά τα κάνει όλα καλά προτάσσοντας ως δυνατά του χαρτιά τις καλές επιδόσεις, τις χαμηλές εκπομπές ρύπων αλλά και την ξεχωριστή του σχεδίαση που απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους. Με καλό επίπεδο εξοπλισμού τόσο άνεσης όσο και ασφάλειας από τη βασική του κιόλας έκδοση οι τιμές για το υβριδικό SUV της Hyundai ξεκινούν στη χώρα μας από τα 23.590 ευρώ. Η τιμή για την κορυφαία έκδοση Distinctive της δοκιμής ξεκινά από τα 26.690 ευρώ.

Δείτε τον Κώστα Στεφανή και τη νεαρή ταλαντούχο ηθοποιό Ντάρα Μακρυγιάννη να οδηγούν το Kona Hybrid και να συζητούν για τις νέες τεχνολογίες της Hyundai και όχι μόνο!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]