Δοκιμή Mercedes A 250 e Sedan 218 PS

Τι κι αν εξοπλίζεται με μοτέρ μόλις 1.330 κ.εκ. Η Plug-In υβριδική Mercedes A 250 e Sedan απέδειξε ότι προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και οικονομία....

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήταν το μακρινό πλέον 1997, όταν η Mercedes σύστησε για πρώτη φορά στον αυτοκινητικό κόσμο την A-Class. Ένα μοντέλο το οποίο στο πέρασμα των χρόνων μεταλλάχθηκε από ένα μικρoμεσαίο MPV (στην πρώτη του γενιά) σε ένα καθαρόαιμο, πεντάθυρο hatchback, το οποίο έφερε τα ιδανικά της μάρκας για πρώτη φορά σε τόσο μικρή κατηγορία. Το μοντέλο που άλλαξε το προφίλ αλλά και το αγοραστικό κοινό της Mercedes-Benz συνεχίζει να εκπλήσσει, αποτελώντας το entry level μοντέλο της, συνδυάζοντας νεανικό χαρακτήρα, δυναμισμό και ωριμότητα σε ένα πακέτο που προσφέρει πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής σε compact διαστάσεις. Μάλιστα, στην γκάμα της Mercedes A-Class πλέον υπάρχει και η plug-in (μπαίνει στην πρίζα) υβριδική έκδοση η A 250 e. Αυτή τη φορά, στα χέρια μας βρέθηκε η Sedan έκδοση αμαξώματος. Πάμε να δούμε λοιπόν αναλυτικά το γερμανικό μοντέλο στη δοκιμή που ακολουθεί.

Εμφάνιση που δεν αλλάζει…
Μπορεί η Mercedes A 250 e να είναι η υβριδική έκδοση της γκάμας της A-Class, αυτό δεν σημαίνει όμως πως έχει στερηθεί κάτι σε εμφάνιση ή πως διαφοροποιείται σημαντικά σε εξωτερικά. Όλα τα χαρακτηριστικά που συναντάμε στις πλουσιότερες εκδόσεις φωνάζουν δυναμικά “παρών”. Η μάσκα εμπρός με το αστέρι στο κέντρο της, το σήμα της Mercedes στο άνω μέρος της μάσκας και τα φώτα  με LED στοιχεία ημέρας (Multibeam LED για καλύτερη ορατότητα) είναι χαρακτηριστικά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν ο προφυλακτήρας με το μαύρο πλαίσιο στο κάτω μέρος του. Σχεδιαστικά έχει δοθεί έμφαση στις καθαρές γραμμές, χωρίς σχεδιαστικές φλυαρίες. Κάτι που φαίνεται και στο προφίλ του αμαξώματος, το οποίο διατρέχεται από δύο διακριτικά νεύρα, ένα που ξεκινά από τα εμπρός φτερά και περνά κάτω από τον εξωτερικό καθρέφτη για να σβήσει στο πίσω φανάρι και ένα πιο χαμηλά στις πόρτες. Όσον αφορά στις διαστάσεις της το μήκος της είναι στα 4.549 χλστ. (ελαφρώς μεγαλύτερο από τα 4.419 χλστ. της hachback έκδοσης), ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.796 και 1.446 χλστ. αντίστοιχα, με το μεταξόνιο να είναι στα 2.729 χλστ. Οι διαφορές της έχουν να κάνουν με το δεύτερο πορτάκι ανεφοδιασμού (εκτός από το ντεπόζιτο καυσίμου υπάρχει και αυτό για το καλώδιο του ρεύματος) και τα σήματα EQ Power φανερώνουν τον χαρακτήρα της, διακριτικά.


Πανταχού παρούσα η τεχνολογία
Όπως περιμένει κανείς από ένα υβριδικό μοντέλο που μπαίνει στην πρίζα, η τεχνολογία είναι πανταχού παρούσα. Και αυτό φυσικά ισχύει και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Σε αυτό υπάρχουν γενναίες δόσεις πολυτέλειας, όπως γυαλιστερά πλαστικά και ενθέσεις χρωμίου στο ταμπλό. Μόλις όμως το μάτι ξεπεράσει τον αρχικό εντυπωσιασμό από τις γυαλιστερές επιφάνειες, τότε πέφτει επάνω στις ψηφιακές οθόνες και στα χειριστήρια του τιμονιού (κάποια είναι αφής, όπως στην S-Class). Η έκπληξη μόνο ευχάριστη μπορεί να είναι όταν συνειδητοποιείς πως η A 250 e είναι εξοπλισμένη με το προηγμένο σύστημα Command Infotainment με δύο ψηφιακές οθόνες. Η μία, πίσω από το τιμόνι, είναι χωρίς αφή (καθώς έχει πάρει τη θέση του πίνακα οργάνων), ενώ η δεύτερη στο κέντρο του ταμπλό είναι αφής. Και οι δύο είναι εξαιρετικές σε γραφικά και ευκρίνεια και ευανάγνωστες ανεξαρτήτως συνθηκών φωτισμού. Φυσικά η Mercedes A 250 e εξοπλίζεται και με το πρωτοποριακό σύστημα τηλεματικής MBUX με τεχνητή νοημοσύνη, καθώς οι φωνητικές εντολές είναι άλλου επιπέδου, αναγνωρίζοντας όχι απλά τη φυσική γλώσσα, αλλά και την διαφορετική προφορά της ίδιας γλώσσας (Hey Mercedes). Φυσικά διαθέτει και Dynamic Select. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το προφίλ οδήγησης που επιθυμεί (Sport, Comfort και Individual). Αφήνοντας την τεχνολογία κατά μέρους, σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκεται και η ευρυχωρία της καμπίνας, η οποία δεν έχει αλλάξει παρά την ύπαρξη της υβριδικής τεχνολογίας, με αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα και άνετα καθίσματα εμπρός. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 310 λίτρα (μειωμένος κατά 60 λίτρα λόγω μπαταριών).

Απολαυστικές επιδόσεις και οικονομία
Κάτω από το όμορφο αμάξωμά της, η Mercedes A 250 e έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων και έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,33 λτ. που αποδίδει 160 ίππους. Συνδυαστικά το κινητήριο σύνολο αποδίδει 218 άλογα και 450 Nm ροπής. Τιμές που χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. και τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με μέση πραγματική κατανάλωση κάτω από τα 4,0 λίτρα/100 χλμ. με πλήρως φορτισμένη μπαταρία (επίσημη τιμή στα 1,5 λίτρα/100 χλμ.) και εκπομπές CO2 στα 33-34 γρ./χλμ. Στην πράξη η Mercedes υπόσχεται αυτονομία έως και 70 χλμ. τιμή που είναι εφικτή, στο ECO, με προσεκτική οδήγηση και την ανάκτηση ενέργειας στο πιο δυνατό πρόγραμμα (επιλέγεις από τα χειριστήρια στο τιμόνι την ένταση ανάκτησης ενέργειας). Αν πάντως η μπαταρία αδειάσει… και η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με το μοτέρ βενζίνης, τότε θα πρέπει να περιμένετε μέση πραγματική κατανάλωση στα 6,7 λίτρα/100 χλμ.

Οδηγικά τώρα, όποιος βρεθεί πίσω από το τιμόνι της θα καταλάβει από τα πρώτα χιλιόμετρα πως η ποιότητα κύλισης είναι σε ανώτερο επίπεδο, η άνεση από την ανάρτηση ικανοποιεί και με το παραπάνω και τα φρένα είναι ισχυρά και ακούραστα. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και “κόβει” αρκετά. Ανεβάζοντας ρυθμό και επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται άμεσο στις αντιδράσεις του, με πολύ καλό κράτημα. Από την άλλη στον αυτοκινητόδρομο με το πρόγραμμα Comfort είναι στιβαρό και ήσυχο.

Στο ταμείο
Η Mercedes A 250 e είναι ένα πληρέστατο αυτοκίνητο, που σου δίνει τη δυνατότητα να κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 70 χιλιόμετρα, χωρίς το άγχος της μπαταρίας… Ο εξοπλισμός της είναι υπερπλούσιος και δεν της λείπει τίποτα σε άνεση, ασφάλεια (ενεργητική/παθητική), ενώ η τιμή εκκίνησής της ορίζεται στα 46.181 ευρώ για την έκδοση Sedan της δοκιμής (45.580 ευρώ η hatchback).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.