Δοκιμή Mercedes-AMG A 35 4MATIC

Δοκιμάζουμε την entry level Mercedes-AMG η οποία μας θυμίζει πως κάποια αυτοκίνητα είναι ακόμη και σήμερα πιστά στον οδηγό τους!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Κάθε φορά που αναλαμβάνω να γράψω δοκιμή μιας Mercedes-AMG, ανυπομονώ! Να την πάρω στα χέρια μου, να την οδηγήσω, να την χαζέψω! Και πάνω από όλα, να γράψω το κείμενο και να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου και να σας κάνω να νιώσετε έστω και λίγο πως ήσασταν εκεί μαζί μου, πίσω από το τιμόνι της και κάνατε μερικά χιλιόμετρα και εσείς! Αυτή την φορά λοιπόν στα χέρια μου είχα για λίγες ημέρες την Mercedes-AMG A 35 4MATIC η οποία αποτελεί την entry level έκδοση της AMG. Στα… ελληνικά, το πιο… οικονομικό μοντέλο AMG που μπορεί κανείς να αγοράσει (μαζί με το σεντάν… αδερφάκι της). Πάμε λοιπόν να την δούμε και να μάθουμε τα πάντα για αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο!

Γερές βάσεις
Η Mercedes-AMG A 35 4MATIC βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Mercedes και τροφοδοτείται από έναν νέο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2.0 λίτρων με απόδοση 306 ίππων (να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως υπάρχουν και οι Α 45 και Α 45S AMG των 387 και 421 ίππων αντίστοιχα). Πλαίσιο, ανάρτηση, κίνηση σε όλους τους τροχούς, κιβώτιο ταχυτήτων, προγράμματα οδήγησης, όλα έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν τη μέγιστη δυναμική οδική συμπεριφορά στον οδηγό. Το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα (με ηλεκτρονικό κόφτη), εδώ δεν λένε και πολλά… καθώς είναι “αναμενόμενα”. Ο καθαρόαιμος οδηγικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου όμως έχει πολλά περισσότερα να σου πει από μία… απλή επιτάχυνση και μία τελική ταχύτητα.

Και για αυτό σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται το γεγονός πως η ανάπτυξη της A 35 4MATIC ενσωματώθηκε στη διαδικασία ανάπτυξης της νέας Mercedes-Benz A-Class από την αρχή και αναπτύχθηκε ταυτόχρονα με την κορυφαία A 45 4MATIC. Κάτι που την κατέστησε εξαιρετική σε κάθε της λεπτομέρεια και της προσέδωσε χαρακτηριστικά που μπορεί σίγουρα να βιώσει ο οδηγός με τη μορφή αυθεντικής οδηγικής απόλαυσης.


Κινητήρας διαμάντι
Ο 2,0 λτ. turbo κινητήρας της A 35 4MATIC είναι μια εντελώς νέα εξέλιξη και βασίζεται στον τετρακύλινδρο κινητήρα M 260 της νέας A-Class. Διαθέτει άμεση απόκριση στις εντολές του πεντάλ γκαζιού, αποδίδει μέγιστη ροπή 400 Nm από 3.000 σ.α.λ. και έχει υπέροχο ήχο. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μια σπορ κατασκευή πρέπει να ικανοποιεί όλες τις αισθήσεις μας. Το μοτέρ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT DCT 7G το οποίο από… πρόβατο (ήρεμο και με ομαλές αλλαγές) μεταμορφώνεται σε… λύκος έτοιμος να αλλάξει κάθε ταχύτητα ακαριαία, σαν να μπήγει τα δόντια στου στα γρανάζια με όλη την δύναμη (αναλόγως του οδηγικού προγράμματος που έχεις επιλέξει)!

AMG Performance 4MATIC μεταβλητή τετρακίνηση
Δεν φτάνει όμως η δύναμη από το μοτέρ και η ετοιμότητα του κιβωτίου. Για να έxεις τον απόλυτο έλεγχο χρειάζεσαι και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Και η τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC συνδυάζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση με γνώμονα πάντοτε τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Η κατανομή ροπής μεταβάλλεται διαρκώς και το αυτοκίνητο γίνεται από προσθιοκίνητο μέχρι και τετρακίνητο με 50:50 ροπή στους εμπρός και πίσω τροχούς, αναλόγως συνθηκών. Οι παράγοντες που επηρεάζουν την κατανομή της ροπής είναι η ταχύτητα οδήγησης, η πλευρική και διαμήκης επιτάχυνση και η γωνία του συστήματος διεύθυνσης.

Ανάρτηση με… αγωνιστικές ρυθμίσεις
Εδώ ίσως είναι και η μοναδική θυσία/παραχώρηση που θα σου ζητήσει η Mercedes-AMG A 35. Ο λόγος για την άνεση, η οποία στους δρόμους μας έχει πάει… περίπατο. Το αυτοκίνητο μοιάζει σαν να μην έχει… ανάρτηση όταν κινείσαι με λίγα χλμ./ώρα και ο δρόμος είναι γεμάτος ανωμαλίες. Όμως αυτό είναι το τίμημα του να έχεις ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο. Θα πρέπει να κάνεις θυσίες. Τα γόνατα McPherson εμπρός και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, φανερώνουν τον χαρακτήρα τους όταν τα χλμ./ώρα ανεβαίνουν και οι στροφές εμπρός προκαλούν. Απόλυτη σταθερότητα και άμεσες αντιδράσεις σε αποζημιώνουν οδηγικά. Σε συνδυασμό μάλιστα με ένα τιμόνι με το οποίο… τσαμπουκαλεύεσαι στις στροφές, καθώς η πληροφόρησή του είναι κορυφαία, σχετικά με το φορτίο που δέχονται οι εμπρός τροχοί, μένεις παραπάνω από ικανοποιημένος. Αν τώρα σε αυτά προσθέσεις και τα υπέροχα σε αίσθηση φρένα με την γραμμική απόδοση του πεντάλ τότε τα έχεις όλα, ως απαιτητικός οδηγός. Όσον αφορά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί ήσυχα αν το επιθυμείς, ενώ διαθέτει εξαιρετική για το είδος του ποιότητα κύλισης. Αυτό που μου αρέσει στην Mercedes-AMG A 35 4MATIC είναι πως έχει πέντε προγράμματα οδήγησης, τα οποία όμως κάνουν αισθητή διαφορά. Δεν είναι… και καλά. Τα πέντε προγράμματα οδήγησης AMG DYNAMIC SELECT “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +” και “Individual” επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάξει τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Έτσι μπορείς να επέμβεις στην απόκριση του κινητήρα, στο κιβώτιο ταχυτήτων, στον ήχο, στο τιμόνι και στην ανάρτηση (με προαιρετικό σύστημα απόσβεσης AMG RIDE CONTROL).

Οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά
Η Mercedes-AMG A 35 4MATIC είναι ένα αυτοκίνητο με έντονο χαρακτήρα και αυτό το δείχνει και εμφανισιακά. Εμπρός η έντονη μάσκα με τις “δίδυμες” περσίδες και τα γράμματα AMG, υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στα πλάγια, τα πλαϊνά πάνελ AMG Line τραβούν το βλέμμα μαζί με τους αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους τροχούς ελαφρού κράματος 18 ιντσών. Στο πίσω μέρος, το οποίο είναι και το πιο εντυπωσιακό, κατά την γνώμη μου, κυριαρχούν η πίσω ποδιά με νέο διαχύτη, οι απολήξεις της εξάτμισης και η αεροτομή οροφής.

Ψηφοποιημένο εσωτερικό, με εξαιρετική ποιότητα και χαρακτήρα
Το εσωτερικό της A 35 4MATIC αποτελεί συνδυασμό τεχνολογίας, ποιότητας αλλά και σχεδιαστικού χαρακτήρα. Εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες όπως οι κυκλικοί αεραγωγοί και ο κρυφός φωτισμός κάνουν την διαφορά, σε μία καμπίνα που τις εντυπώσεις κερδίζουν τα θηριώδη μπάκετ καθίσματα, το εντυπωσιακό τιμόνι νέου σχεδιασμού και οι ψηφιακές οθόνες σε πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων. Το MBUX είναι και εδώ παρόν και αντικαθιστά τα προηγούμενα συστήματα COMAND και δημιουργεί ακόμη πιο… στενή σύνδεση μεταξύ του οχήματος, του οδηγού και των επιβατών. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία στυλ εμφάνισης AMG για το ψηφιακό ταμπλό οργάνων, τα “Classic”, “Sport” και “Supersport”.

Εν κατακλείδι, η Mercedes-AMG A 35 4MATIC είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, από τα λίγα πλέον που κυλούν από τις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων, που σε μερικά χρόνια θα είναι… είδος υπό εξαφάνιση. Μέχρι τότε ας απολαμβάνουμε και ας θαυμάζουμε τέτοια αυτοκίνητα, τα οποία κατάφεραν να πάνε την αυτοκίνηση ένα βήμα πιο πέρα και προφανώς είναι πάνω από τιμές και… καταναλώσεις. Αλλά επειδή ξέρω πως πολλοί θα έχετε την περιέργεια να μάθετε και αυτά τα στοιχεία, να σας πω πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κοστίζει 58.420 ευρώ και η μέση κατανάλωσή του κατά την διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 10,2 λίτρα/100 χλμ.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε το video από την παρουσίαση της Mercedes AMG A 45, αποστολή στην οποία συμμετείχε ο Μάνος Στεφανής.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]