Το Mitsubishi Eclipse Cross είναι το πρώτο μοντέλο της επόμενης γενιάς αυτοκινήτων και εκπρόσωπο της νέας εποχής της Mitsubishi Motors στις αγορές. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το καλύτερο SUV που κατασκεύασαν ποτέ!
Στο κατώφλι της νέας της πορείας, μετά την ένταξή της στον όμιλο Renault–Nissan, η Mitsubishi Motors έκανε μια δυναμική προσπάθεια να ξαναφέρει τη μάρκα εκεί όπου πραγματικά ανήκει, ήτοι στην κορυφή των επιλογών των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων. Έτσι, ξεκίνησε το νέο προϊοντικό ταξίδι της, μετατρέποντας τα 80 χρόνια ιστορίας στα 4WD (από το PX33 four-wheel-drive torpedo, 1936), τα σχεδόν 35 χρόνια εμπειρίας στα SUV (από το πρώτο Pajero, 1982) και τα σχεδόν 30 χρόνια τεχνογνωσίας All-Wheel-Control (από το πρώτο Galant VR4 Dynamic Four, 1987) σε «κεφάλαιο για το μέλλον».
Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα στρατηγική γίνεται αντιληπτή και από το όνομα που επιλέχθηκε, το οποίο δεν είναι ένα παράξενο αρκτικόλεξο, αλλά ένα αληθινό όνομα που προέρχεται από τις λέξεις Eclipse, με αναφορά στο αγαπημένο σπορ μοντέλο της Mitsubishi που κατασκευαζόταν στην Αμερική μεταξύ 1989 και 2012, και Cross, μία πρόσκληση για υπέρβαση των ορίων, ένα στοιχείο του DNA των SUV. Το Eclipse Cross της δοκιμής μας χρησιμοποιούσε τον ολοκαίνουργο τετρακύλινδρο κινητήρα με προτεραιότητα στις οδηγικές επιδόσεις και την αθόρυβη και ομαλή λειτουργία.
Το σύστημα ανάρτησης του Eclipse Cross (γόνατα MacPherson μπροστά – πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων) εξελίχθηκε στοχεύοντας στην ακρίβεια, την ασφάλεια στις στροφές, την καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και συμπεριφοράς και τις περιορισμένες κλίσεις αμαξώματος και την καταστολή θορύβων, κραδασμών και τριγμών.
Πλην της δικίνητης έκδοσης, έχουμε και την τετρακίνητη με το σύστημα S-AWC, στην έκδοσή του για το Eclipse Cross, που ενσωματώνει το σύστημα Active Yaw Control (AYC), το οποίο ενεργοποιείται με το πάτημα του φρένου, στην 4WD διάταξη. Χάρη σ’ αυτή τη λειτουργία, το S–AWC υπολογίζει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες, όπως περιστροφής του τιμονιού, γωνιακής ταχύτητας εκτροπής (yaw rate), ροπής κινητήρα, ισχύος πέδησης και ταχύτητας τροχών.
Σε επίπεδο ασφάλειας, ξεχωρίζουμε τα συστήματα Forward Collision Mitigation, Σύστημα Lane Departure Warning, Σύστημα Blind Spot Warning με Lane Change Assist και Rear Cross Traffic Alert, Σύστημα Adaptive Cruise Control, Automatic High Beams, Multi–around Monitor με Απεικόνιση Bird–View και Ηλεκτρικό Χειρόφρενο και Brake Auto Hold.
Οι τιμές του Mitsubishi Eclipse Cross, της τετρακίνητης έκδοσης με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων και το αυτόματο CVT κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, αρχίζουν από τα 35.950 ευρώ.