Δοκιμή ηλεκτρικό Fiat 500 Cabrio 118 PS (42 kWh)

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την ιταλική εταιρία συνδυάζοντας το εμβληματικό του στιλ με οικονομία και μηδενικές εκπομπές CO2.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το ολοκαίνουριο και αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 έρχεται να διευρύνει τη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου των Ιταλών απλώνοντας τα… δίχτυα της γοητείας του και στην κατηγορία των μοντέλων πόλης που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους αποκλειστικά ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση Cabrio με την μαλακή, ηλεκτρικά συρόμενη οροφή και σας αναφέρουμε!

Για την υπάρχουσα και… την επόμενη γενιά οδηγών
Αν κρίνω από τα βλέμματα που συγκέντρωνε -τουλάχιστον σε αυτό το χρώμα- το ηλεκτρικό Fiat 500 στο πέρασμα του, τότε μπορώ να πω με σχετική βεβαιότητα ότι έχει στο τσεπάκι του, όχι μόνο την υπάρχουσα γενιά οδηγών αλλά και την… επόμενη. Βλέπετε το ηλεκτρικό 500 κάνει οπτικό μπαμ από απόσταση και το ελαφρώς μπλαζέ “βλέμμα” του σαγηνεύει, εκτός από ζευγάρια μάτια και των δύο φύλων και τα παιδιά, κάτι που δεν έχω προσέξει να μέχρι στιγμής με άλλο αυτοκίνητο πόλης.

Είναι γεγονός ότι η “μεταφορά” των εμβληματικών ρετρό σχεδιαστικών γραμμών και χαρακτηριστικών του συμβατικού 500 έχει γίνει με επιτυχία και στο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς. Σε συνδυασμό με τις ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις το νέο 500 παρουσιάζεται εξίσου χαριτωμένο και διαχρονικό αλλά, ίσως και λίγο πιο ώριμο στα δικά μου μάτια. Όπως και να έχει δεν περνά απαρατήρητο πουθενά και είναι κάτι παραπάνω από ελκυστικό.


Ευχάριστα ευρύχωρο
Το νέο Fiat 500 “πατά” πάνω σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα και δεν δανείζεται κανένα στοιχείο σε σχέση με το ήπια υβριδικό τρίθυρο αδερφάκι του. Η νέα πλατφόρμα έφερε μαζί της και μεγαλύτερες διαστάσεις με το μήκος να φτάνει πλέον στα “μαζεμένα” 3.630 χλστ., με το πλάτος και το ύψος στα 1.683 και 1.527 χλστ. αντίστοιχα.

Το μεταξόνιο των 2.322 χλστ. φέρνει τους μεγάλους τροχούς σχεδόν στις άκρες του αμαξώματος και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό με το που μπεις στην καλοσχεδιασμένη καμπίνα του. Άλλα… σχεδιαστικά “ήθη και έθιμα” εδώ με ένα ταμπλό που κερδίζει τις εντυπώσεις με το “καλημέρα” (όπως άλλωστε και στα υπόλοιπα 500). Αφήνει ωστόσο τα ρετρό χαρακτηριστικά σε δεύτερη μοίρα και προτάσσει ένα σαφώς πιο μοντέρνο “looκ” που κάλλιστα θα μπορούσε να ανήκει και σε άλλο μοντέλο της ιταλικής εταιρίας που δεν φέρει τον εμβληματικό τριψήφιο αριθμό στο τιμόνι του. Το τεράστιο από πλευράς διαστάσεων γυαλιστερό φιλέτο στο χρώμα του αμαξώματος δίνει τον δικό του φωτεινό “αέρα” στην καμπίνα και σου φτιάχνει τη διάθεση, όπως και η εργονομία με τα σωστά τακτοποιημένα και περιορισμένα σε αριθμό κουμπιά. Σε γενικές γραμμές η καμπίνα ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό τόσο με τις στιλιστικές επιλογές, όσο και με την ποιότητα κατασκευής που δείχνουν να πηγαίνουν χέρι-χέρι.

 

Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει στείλει τον παραδοσιακό επιλογέα για τις ταχύτητες στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και αυτό έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο κενό κάτω από το ταμπλό, ανάμεσα στις δύο εμπρός θέσεις που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε ποικιλοτρόπως για τη μεταφορά αντικειμένων. Η κεντρική κονσόλα που ξεκινά λίγο πιο πίσω κρύβει μέσα της και μια μεγάλη αναδιπλούμενη ποτηροθήκη στο εμπρός μέρος της. Επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους θα βρείτε ανάμεσα στα καθίσματα, στις πόρτες που φέρουν ηλεκτρικά κουμπιά για το άνοιγμά τους (αλλά και κλασική μπετούγια πιο χαμηλά που τραβά συρματόσχοινο, για ώρα ανάγκης) και φυσικά στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Ο οδηγός κάθεται σε ένα άνετο κάθισμα που προσφέρει μέτρια πλευρική αλλά πολύ καλή στήριξη για τη μέση με τη θέση οδήγησης να χαρακτηρίζεται συνολικά καλή παρά το ότι σε τοποθετεί ψηλότερα από όσο θα ήθελες -καλύτερα για τους βραχύσωμους. Το μεγάλο τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη κάθεται καλά στα χέρια και στο πίσω μέρος του φέρει κουμπιά για τη ρύθμιση της έντασης του ήχου και των σταθμών του ραδιοφώνου, με τον πρώτο να ρυθμίζεται και από περιστροφικό κουμπί ανάμεσα στα καθίσματα. Στα πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα τα πράγματα είναι αναμενόμενα ελαφρώς στριμωγμένα για έναν ενήλικα μέσου ύψους περισσότερο για το χώρο των γονάτων παρά για το κεφάλι του. Μπροστά, από την άλλη η αίσθηση ευρυχωρίας θυμίζει άνετα μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας, ειδικά στο διαθέσιμο πλάτος. Ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 180 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και στα 550 με την αναδίπλωση τους.

Τόσο η TFT οθόνη πληροφοριών των επτά ιντσών του οδηγού όσο και η μεγάλη οθόνη αφής του νέου συστήματος πολυμέσων U-Connect 5 με διαγώνιο στις 10,25 ίντσες είναι πραγματικά υψηλής ευκρίνειας και οι πληροφορίες παρουσιάζονται στα μάτια του οδηγού με εύκολο και κατανοητό τρόπο. Στη μεγάλη οθόνη αφής με την πολύ καλή απόκριση, η περιήγηση στα υπομενού απαιτεί μικρό χρόνο εξοικείωσης και οι πληροφορίες που παρέχονται στα μάτια του οδηγού είναι άφθονες, χωρίς να χαρακτηρίζονται υπερβολικές.

Το νέο ηλεκτρικό 500, που είναι παράλληλα και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Fiat που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, είναι διαθέσιμο με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες έναν 95 ίππων, για τη βασική του έκδοση και έναν 118 ίππων για όλες τις υπόλοιπες. Αυτόν έφερε και η έκδοση της δοκιμής με το ηλεκτρικό μοτέρ να αποδίδει παράλληλα και 220 Nm ροπής. Χάρη και στο περιορισμένο -για ηλεκτρικό- βάρος των 1.330 κιλών, το νέο 500 χρειάζεται μόλις 3,1 δεύτερα για να φτάσει στα 50 χλμ./ώρα από στάση με τα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,0 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τη Fiat. Από την άλλη η μπαταρία των 42 kWh προσφέρει 303 χλμ. αυτονομίας σε μικτές συνθήκες κατά το πρότυπο WLTP και 437 χλμ. κατά την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας Normal, Range και Sherpa. Το τελευταίο μεγιστοποιεί την αυτονομία σε βάρος φυσικά της απόδοσης και της άνεσης.

Ηλεκτρική Dolce vita
Στην πράξη το άμεσο σε απόκριση ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις και δυνατό τράβηγμα μέχρι και την τελική των 150 χλμ./ώρα και λογικά αυτός που κάθεται πίσω από το τιμόνι δεν θα ζητήσει κάτι παραπάνω από ένα αυτοκίνητο πόλης που προσφέρει πολύ καλές ρεπρίζ.

Η μεγάλη σε χωρητικότητα μπαταρία και το σχετικά περιορισμένο βάρος δείχνουν παράλληλα πως τα νούμερα αυτονομίας που ανακοινώνει η Fiat βρίσκονται πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Κινούμενος κυρίως στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον, η μέση κατανάλωση ρεύματος σε πραγματικές συνθήκες ήταν κατά τη διάρκεια της δοκιμής 12,5 kWh/100 χλμ. με την αυτονομία να φτάνει έτσι στα 336 χλμ.

Για την πλήρη φόρτιση δε της μπαταρίας από οικιακή πρίζα χρειάζονται περίπου 20 ώρες στο επίπεδο “5” που αποτελεί και τη μέγιστη ρύθμιση που επιτρέπει το νέο ηλεκτρικό 500, με τη διαβάθμιση να ξεκινά από το “1”- ο χρόνος φόρτισης τριπλασιάζεται. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη οικιακή φόρτιση ανάμεσα σε πέντε επίπεδα ώστε να μην δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση του σπιτιού, με την καλύτερη και πιο αποτελεσματική λύση βέβαια να αποτελεί η τοποθέτηση Wallbox. Να σημειωθεί πως το 500 φέρει ενσωματωμένο ταχυφορτιστή 85 kW (DC) ο οποίος, εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες, μπορεί να φορτίσει την μπαταρία πλήρως μέσα σε 35 λεπτά ή να προσφέρει 50 χλμ. αυτονομίας με φόρτιση μόλις πέντε λεπτών.

Στο δρόμο το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 δείχνει ωριμότητα που αντιστοιχεί στην τιμή του. Προσφέρει αίσθηση στιβαρότητας με την ποιότητα κύλισης να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα και την ανάρτηση να τα καταφέρνει πολύ καλά και με τις ανωμαλίες ελληνικού τύπου οδοστρώματος. Δεν πρόκειται να σας… κοπανήσει και μόνο σε συνεχόμενες και έντονες ανωμαλίες θα δείξει μια λογική και ελαφριά “αναστάτωση”, θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερη κατηγορίας.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής το αγαπημένο μου πρόγραμμα λειτουργίας ήταν το “Range“, το οποίο χωρίς να μειώνει την απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα, ανεβάζει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση στο μάξιμουμ με αποτέλεσμα να οδηγείς το ιταλικό ηλεκτρικό μόνο με ένα πεντάλ. Ό,τι πιο ξεκούραστο δηλαδή τόσο για τους δρόμους της πόλης όσο και για τον αυτοκινητόδρομο αφήνοντας το πεντάλ του φρένου μόνο για τις καταστάσεις που χρειάζεται πραγματικά. Στον αυτοκινητόδρομο ενεργοποιείς και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης 2 που κάνει την εμφάνιση του για πρώτη φορά στην κατηγορία και κάνεις τα πράγματα ακόμη πιο εύκολα. Σε ταχύτητες πάνω από 100 χλμ./ώρα ο οδηγός θα ακούσει και κάποιος αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα του 500, που βρίσκονται σε λογικά επίπεδα από τη στιγμή που υπάρχει υφασμάτινη, συρόμενη οροφή και όχι σταθερή μεταλλική.

Το ηλεκτρικό Fiat 500 πατάει με σιγουριά στο δρόμο και αυτό το μεταφέρει άμεσα και στον οδηγό του. Η πολύ καλή σε λειτουργία ανάρτηση, τα σχετικά μεγάλα μετατρόχια και οι μεγάλοι τροχοί που βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος προσφέρουν στο ιταλικό ηλεκτρικό πολύ καλή και ασφαλή συμπεριφορά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Το τιμόνι που δεν έχει σπορ ανησυχίες, δεν προσφέρει την απαραίτητη πληροφόρηση. Είναι ωστόσο άμεσο και σε αφήνει να καταλάβεις που κοιτάζουν οι τροχοί ενώ κόβει αρκετά για να πραγματοποιήσετε με επιτυχία όλες τις “αστικές” μανούβρες. Το 500 φέρει όλα τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας που σας προσέχουν σε αυτό το περιβάλλον τα οποία κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και αφαιρούν ένα ακόμη άγχος κατά την οδήγηση.

Από τα 18.970 ευρώ ξεκινούν οι τιμές για τη βασική “κλειστή” έκδοση του ηλεκτρικού Fiat 500 με την μικρότερη χωρητικότητας μπαταρία και το ηλεκτρικό μοτέρ των 95 ίππων, αν συμπεριλάβουμε τις κρατικές επιδοτήσεις αλλά και την απόσυρση συμβατικού αυτοκινήτου- 19.970 χωρίς την απόσυρση και 24.290 χωρίς τις κρατικές επιδοτήσεις.

Για την πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Icon που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, οι τιμές για το 500 Cabrio με το ισχυρότερο μοτέρ και την μεγαλύτερη μπαταρία ξεκινούν από τα 26.669 ευρώ με τις επιδοτήσεις και την απόσυρση ή από τα 32.990 ευρώ χωρίς αυτά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]