Δοκιμή Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo CVT 145 PS

Το Opel Astra Sports Tourer, η station wagon έκδοση του μικρομεσαίου της Opel προσφέρει ανέσεις, επιδόσεις και χώρους που πολύ απλά ένας οικογενειάρχης δεν μπορεί να παραβλέψει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Opel Astra Sports Tourer CVT Traction

Το Opel Astra Sports Tourer είναι το πιο ευρύχωρο Astra που μπορεί να αγοράσει κανείς και μπορεί να προσφέρει “υπηρεσίες” υψηλού επιπέδου σε εκείνους που αποζητούν τους έξτρα χώρους σε σχέση με το hatchback μοντέλο. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων που συνεργάζεται αποκλειστικά με το CVT κιβώτιο της Opel και σας αναφέρουμε.

Ευρυχωρία και πρακτικότητα
Με μήκος στο άνω άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας, στα 4.720 χλστ., πλάτος στα 1.809 και ύψος στα 1.510 χλστ. το Astra Sports Tourer δεν είναι ένα αυτοκίνητο που μπορείς να αποκαλέσεις “μαζεμένο” και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο και στους προσφερόμενους χώρους. Το σαλόνι του θα υποδεχτεί με άνεση τέσσερις ενήλικες -πέντε άτομα με μικρές παραχωρήσεις- ακόμη και αν αυτοί ξεπερνούν σε ύψος των μέσο όρο. Στην ευρυχωρία της καμπίνας η Opel έχει δώσει περισσότερη έμφαση με τον χώρο αποσκευών να φτάνει στα ικανοποιητικά για station wagon 540 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους. Με την αναδίπλωση τους και φόρτωση μέχρι την οροφή το νούμερο φτάνει στα 1.630 λίτρα, οπότε και στις δύο περιπτώσεις η συντριπτική πλειοψηφία των αναγκών μιας οικογένειας καλύπτεται.

Πιο ευνοημένοι βέβαια σε αυτό το κομμάτι είναι ο οδηγός και ο συνοδηγός αφού εκτός από “άπλα” έχουν να απολαμβάνουν δύο ιδιαίτερα ανατομικά καθίσματα που φέρουν ένα μεγάλο εύρος ρυθμίσεων. Ακόμη και το εμπρός μέρος του “πάγκου” του καθίσματος ρυθμίζεται σε μήκος, ενώ μεγάλο εύρος ρύθμισης προσφέρει και το τιμόνι και έτσι δεν θα δυσκολευτείτε να βρείτε τη θέση που σας ταιριάζει.


Διαβάστε επίσης: Όταν οι Opel και Lotus συνεργάστηκαν

Η προσοχή που έχει δώσει στην ποιότητα κατασκευής η Opel είναι εμφανής στο σοβαρό σε σχεδίαση ταμπλό με τα μαλάκα υλικά στο πάνω μέρος του, ενώ πολύ ποιοτικές είναι και οι υφασμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα αλλά και την υπόλοιπη καμπίνα. Η εργονομία βρίσκεται επίσης σε υψηλά επίπεδα και θετικές εντυπώσεις κερδίζει και το multimedia σύστημα με την υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 8 ιντσών που παρουσιάζεται και εξαιρετικά γρήγορη στην απόκριση. Στο “οπλοστάσιο” της άνεσης του οδηγού περιλαμβάνεται και ένα πιεζοπεριστροφικό κουμπί που θα βρείτε στην πόρτα. Πατώντας το ανοίγει η ηλεκτρικά ελεγχόμενη πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ αν βρίσκεστε σε χαμηλοτάβανο χώρο στάθμευσης μπορείτε να ρυθμίσετε και το επιθυμητό ύψος που θα ανοίξει. Αν φορτώσετε και ξεχάσετε να την κλείσετε κανένα πρόβλημα αφού μπαίνοντας στο αυτοκίνητο κανένα πρόβλημα αφού μπορείτε να την κλείσετε από το ίδιο κουμπί.

 

Περισσότερο Tourer παρά Sports
Και καλύτερα θα συμπληρώσω αφού αυτό το Opel Astra δεν φτιάχτηκε για να προκαλεί σπορ κατασκευές και τον οδηγό του αλλά για να προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα, έναν μεγάλο χώρο αποσκευών και άνεση σε συνθήκες ταξιδιού και όχι μόνο.

Στον αυτοκινητόδρομο τα επίπεδα θορύβου εντός του Sports Tourer διατηρούνται χαμηλά χάρη και στον έξυπνο τρόπο που λειτουργεί το CVT κιβώτιο. Όταν ο οδηγός χρειάζεται δύναμη, το κιβώτιο χρησιμοποιεί τις “άπειρες” σχέσεις του και αφήνει το δυνατό μοτέρ να δείξει τα δόντια του. Όταν η δύναμη δεν είναι το ζητούμενο, τότε “μακραίνει” την κλιμάκωση του με αποτέλεσμα το μοτέρ να λειτουργεί διαρκώς κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. κάτι που μειώνει παράλληλα και τον ήχο από τον κινητήρα. Ο τελευταίος μάλιστα δεν χτυπάει καθόλου άσχημα στο αυτί με την σπορ χροιά του, με το διακριτικό γρύλισμα του κινητήρα να θυμίζει μηχανικό σύνολο μεγαλύτερης χωρητικότητας. Ο τρικύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1,4 λίτρων του Sports Tourer αποδίδει 145 ίππους και 236 Nm ροπής στις 5.500 και 1.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση έφτασε στα 7,8 λίτρα./100 χλμ., μια τιμή λογική για τη χωρητικότητα αλλά και τις επιδόσεις που προσφέρει.

Αν θέλετε να κινηθείτε γρήγορα και αποφασιστικά το Astra Sports Tourer θα ακολουθήσει τις προσταγές σας χωρίς όμως να προσποιείται ότι είναι σπορ. Οι τροχοί πατούν με σιγουριά στο έδαφος, το τιμόνι έχει σωστό βάρος και προσφέρει ακρίβεια στη διεύθυνση, αν και υπολείπεται σε πληροφόρηση, ενώ ο πεντάλ των φρένων έχει καλή αίσθηση με το σύστημα πέδησης να πείθει για την αποτελεσματικότητα και του και σε φρενάρισμα από υψηλές ταχύτητες. Η φιλικότητα και οι προοδευτικές αντιδράσεις είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου της Opel σε δρόμο με στροφές που αρέσκεται στη στρωτή οδήγηση για να δείξει τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που διαθέτει.

Αν δεν σας φτάνουν οι χώροι που προσφέρει το Opel Astra ως 5θυρο hatchback τότε η έκδοση Sports Tourer σε πιο παραδοσιακό station wagon αμάξωμα μπορεί να δώσει τη λύση. προσφέροντας παράλληλα όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και το μικρότερο σε μήκος μοντέλο, όπως είναι η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και η φιλικότητα στην καθημερινή χρήση.

To Opel Astra Sports Tourer είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 20.800 ευρώ για την βασική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων και 110 ίππων που συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να επιλέξουν και κινητήρα diesel σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, με 105 και 122 ίππους, όπου στη δεύτερη υπάρχει και επιλογή μεταξύ χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ή αυτόματου εννέα ταχυτήτων. Το μοτέρ βενζίνης των 1,4 λίτρων και 145 ίππων προσφέρεται αποκλειστικά με το CVT κιβώτιο στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Elegance της δοκιμής με τιμή εκκίνησης τα 25.500 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]