Δοκιμή Seat Arona 1.0t ECO TSI 115hp

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η κατηγορία των compact crossovers αυξήθηκε τέσσερις φορές σε μέγεθος από το 2015. Χωρίς αμφιβολία, η κατηγορία αυτή αποτελεί κυρίαρχη τάση στην αγορά λόγω της ευελιξίας που τα οχήματα αυτά προσφέρουν σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και σε όλα τα εδάφη.

Ωστόσο, το Seat Arona δεν είναι απλώς το πρώτο compact crossover της ισπανικής μάρκας. Είναι το τρίτο σε σειρά λανσάρισμα μέσα στο τρέχον έτος, μετά το ανανεωμένο Leon και το νέο Ibiza, και αντιπροσωπεύει ένα ακόμη βήμα στο πλαίσιο της μεγαλύτερης επιθετικής προϊοντικής πολιτικής που εφαρμόστηκε ποτέ στην ιστορία της ισπανικής μάρκας. Το Ateca και το επόμενο μεγάλο SUV που θα λανσαριστεί το 2018 περιλαμβάνονται επίσης σε αυτή την προϊοντική επίθεση. Το Arona είναι ο μικρός αδελφός της οικογένειας των Seat SUVs, αφού συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των μικρών διαστάσεών του για χρήση στην πόλη με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός SUV για χρήση εκτός πόλης. Είναι αισθητικά κομψό, ευρύχωρο (πορτμπαγκάζ 400 λίτρων), πρακτικό και άνετο για καθημερινή αστική χρήση, όσο και στιβαρό, σπορ και αποδοτικό για τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου.

Όσον αφορά την παθητική και ενεργητική ασφάλεια, το νέο Arona αποτελεί επίσης σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, αφού είναι εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα οδηγικής υποβοήθησης που συναντάμε κυρίως σε μεγαλύτερες κατηγορίες, όπως Front Assist, Hill Hold Control, Σύστημα Ανίχνευσης Κούρασης, Αισθητήρες Φωτός και Βροχής, Ανίχνευση Τυφλού Σημείου, Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης με Κάμερα Οπισθοπορείας, Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργία Stop & Go κ.ά.


Από άποψη συνδεσιμότητας και άνεσης, μπορούμε να βρούμε όλα τα γνωστά και εκτιμητέα για την αξία τους συστήματα infotainment, όπως το Keyless Entry με Start & Stop System, την υψηλής ακρίβειας και ποιότητας πίσω κάμερα, την premium οθόνη 8” black panel, την ασύρματη βάση φόρτισης τηλεφώνου με κεραία GSM και το ηχοσύστημα BeatsAudio. Το Arona είναι ένα πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο χάρη στα Apple Car Play, Android Auto και Mirror Link, χωρίς να ξεχνάμε φυσικά το Seat DriveApp. Παράλληλα, διακρίνεται και για τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης που είναι διαθέσιμες.

Στον δρόμο

Όλοι οι κινητήρες του νέου Seat Arona διαθέτουν σύστημα άμεσου ψεκασμού, στροβιλοσυμπιεστή και αυτόματο σύστημα Stop & Go. Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί κινητήρες βενζίνης, όλοι με αλουμινένιο μπλοκ. Ο πρώτος είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TSI 95 PS με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας 1.0 TSI 115 PS έρχεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή επτατάχυτο DSG διπλού συμπλέκτη. Στην πρώτη φάση λανσαρίσματος του νέου Seat Arona θα είναι διαθέσιμες τρεις εκδόσεις (1.0 TSI 95 PS, 115 PS χειροκίνητο και DSG). Στη συνέχεια, στην γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων θα προστεθεί και ο τρίτος κινητήρας βενζίνης, ο νέος τετρακύλινδρος 1.5 TSI EVO 150 ίππων με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, αποκλειστικά στην έκδοση FR, με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Όσον αφορά τις εκδόσεις πετρελαίου, ο κινητήρας 1.6 TDI θα διατίθεται με 95 PS (πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή επτατάχυτο κιβώτιο DSG) καθώς και με 115 PS (εξατάχυτο κιβώτιο). Τέλος, μετά τα μέσα του 2018 θα λανσαριστεί ο κινητήρας 1.0 TSI 90 PS CNG.

Το Seat Arona είναι από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, γεγονός που συμβάλλει στις καλύτερες επιδόσεις, με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, όσο και στη δυναμική οδηγική συμπεριφορά, είναι ευέλικτο, ασφαλές, σταθερό, με εξαιρετική ανάρτηση, φρενάρει άριστα, ενώ το τιμόνι ανταποκρίνεται γρήγορα και με ακρίβεια. Οι 19 πόντοι που απέχει το αμάξωμα από το έδαφος είναι ένα καλό κίνητρο για ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές.

Οι τιμές απόκτησης των νέων Seat Arona για τις εκδόσεις βενζίνης αρχίζουν από 14.900 ευρώ και εκείνες του πετρελαίου από 16.900 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]