Δοκιμή Suzuki Jimny LCV 102 PS

Ο σκληροτράχηλος Ιάπωνας επέστρεψε, αυτή τη φορά με τον "μανδύα" του επαγγελματία. Δοκιμάζουμε το διθέσιο Suzuki Jimny των 102 ίππων...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Suzuki Jimny LCV

To Suzuki Jimny είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της αγοράς, έχει τον δικό του χαρακτήρα και τον ξεδιπλώνει μόλις “πατήσει” χώμα. Στο παρελθόν έχουμε ξανά συμβιώσει με το μικρό ιαπωνικό μοντέλο και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε μαγικές εικόνες και video από την εξόρμηση στη Νάξο. Το Suzuki Jimny δεν διατίθεται πλέον στην ευρωπαϊκή αγορά με την γνώριμη, τετραθέσια μορφή του, όπως σας είχαμε ενημερώσει στο παρελθόν. Αυτός είναι και ο λόγος που βλέπουμε στον τίτλο το αρκτικόλεξο “LCV”, που προέρχεται από τη φράση “Light Commercial Vehicle” και, όπως καταλάβατε, το Suzuki Jimny έχει επιστρέψει στην ελληνική αγορά, αυτή τη φορά αποκλειστικά ως επαγγελματικό μοντέλο.

Διαβάστε επίσης: Αφιέρωμα Suzuki Jimny (+videos)

Κοιτώντας εξωτερικά το επαγγελματικό μοντέλο θα διαπιστώσει κανείς ότι η μία και μοναδική διαφορά συγκριτικά με το “συμβατικό” είναι η απουσία ζαντών αλουμινίου. Το Jimny LCV εξοπλίζεται με ατσάλινες, μαύρες ζάντες που ταιριάζουν στη φιλοσοφία του και φέρουν ελαστικά μεγέθους 195/80 R15. Κατά τα άλλα, εξακολουθεί να διαθέτει τον γνώριμο, “σπαρτιάτικο” χαρακτήρα του και χωρίς καμία δόση υπερβολής αξίζει να αναφέρουμε ότι με το ιδιαίτερο χρωματικό συνδυασμό “Kinetic Yellow + Bluish Black Pearl” τραβούσε τα βλέμματα των περαστικών. Το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 3.645 χλστ. (συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας), το πλάτος τα 1.645 χλστ. και το ύψος τα 1.720 χλστ., δίνοντας το κλασσικό, τετράγωνο σχήμα.


Καμπίνα με τα… απολύτως απαραίτητα
Στην περίπτωση του επαγγελματικού Suzuki Jimny, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά σε μία έκδοση εξοπλισμού, από το εσωτερικό απουσιάζει η οθόνη αφής. Τη θέση της έχει πάρει το τυπικό Pάδιο/CD/MP3, το οποίο διαθέτει bluetooth και συνοδεύεται από κουμπιά στο τιμόνι και δύο ηχεία στην καμπίνα. Οι πλαστικές επενδύσεις του ταμπλό είναι σκληρές, όπως αρμόζει σε ένα επαγγελματικό όχημα οι θήκες για μικροαντικείμενα επαρκείς, δεδομένου ότι αρκετός χώρος καλύπτεται λόγω της ύπαρξης του επιλογέα ταχυτήτων και του επιλογέα της τετρακίνησης. Από εκεί και πέρα, στον τομέα της άνεσης, το επαγγελματικό Suzuki Jimny LCV φέρει εκτός των άλλων ηλεκτρικά παράθυρα, aircondition, cruise control, θερμαινόμενα καθίσματα και λειτουργία αυτόματων φώτων (συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης ενεργοποίησης μεγάλης σκάλας). Το σύνθημα λοιπόν είναι ένα, λιτά και απέριττα!

Πίσω από τα εμπρός καθίσματα υπάρχει ένα σιδερένιο πλέγμα, όπως συμβαίνει στα επαγγελματικά οχήματα. Βρίσκεται εκεί προκειμένου να προφυλάσσει τους επιβάτες από τα αντικείμενα που βρίσκονται στο πίσω μέρος και στην περίπτωση του Jimny ο όγκος γι’ αυτά αγγίζει τα 863 λτ. Πιο συγκεκριμένα, για τον αποθηκευτικό χώρο το μέγιστο μήκος αγγίζει τα 916 χλστ., το πλάτος τα 1.300 και το ύψος τα 913 χλστ. Κάπου εδώ, αξίζει να αναφέρουμε ότι το προστατευτικό πλέγμα μπορεί να μετατοπιστεί στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερος χώρος για τους επιβάτες.

Αρκούν οι 102 ίπποι, χωρίς υψηλές απαιτήσεις σε καύσιμο
Κάτω από το καπό του Suzuki Jimny LCV συναντάμε τον ίδιο κινητήρα που υπήρχε και στην “απλή” έκδοση. Ο λόγος για τον τετρακύλινδρο, ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης με την κωδική ονομασία K15B. Φέρει σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (δηλαδή τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο) και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.462 κ.εκ. Κάπως έτσι, η ισχύς φτάνει τη μέγιστη τιμή των 102 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμή της ροπής τα 130 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά είτε στους δύο, είτε επιλεκτικά στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής “αργού” που υποδιπλασιάζει τις σχέσεις για καλύτερη “off-road” εμπειρία.

Διαβάστε επίσης: Οι δοκιμασίες που έκαναν το Suzuki Jimny off road animal (+video)

Σε άρθρο δοκιμής αυτοκινήτων τύπου Suzuki Jimny δεν έχει νόημα να αναφερόμαστε σε επιδόσεις, αλλά για την ιστορία αξίζει να γνωρίζουμε ότι το αμάξωμα μάζας 1.090 κιλών είναι ικανό να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα τα 145 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, στη διάρκεια της δοκιμής, όπου κινηθήκαμε τόσο στην πόλη, όσο και σε επαρχιακούς δρόμους, η μέση τιμή της κατανάλωσης διαμορφώθηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ. (βάσει WLTP κυμαίνεται στο εύρος 6,7-6,8 λτ./100 χλμ.)

Δεν το σταματάει τίποτα…
Το Suzuki Jimny είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θα δείξει τις αρετές του στην άσφαλτο και τον “ανοιχτό” δρόμο. Η “μαλακή” ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή επιτρέπει κάποιες πλεύσεις στο αμάξωμα, το τετραγωνισμένο σχήμα είναι εχθρός της αεροδυναμικής και η κοντή κλιμάκωση του σασμάν δημιουργεί αρκετό θόρυβο από τον κινητήρα. Η θέση οδήγησης κρίνεται ικανοποιητική, αν και ο οδηγός άνω του μέτριου αναστήματος θα πρέπει να μετατοπίσει προς τα πίσω το προστατευτικό πλέγμα, ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερος χώρος. Όλα αυτά τα μειονεκτήματα εξαλείφονται μόλις το Jimny βγει από τον αυτοκινητόδρομο, αφού στο αστικό περιβάλλον ο οδηγός θα εκτιμήσει την κορυφαία ορατότητα και τον τρόπο με τον οποίο “καταπίνει” όλες τις λακκούβες. Δυνατό “χαρτί” του Jimny στο κέντρο της πόλης είναι οι “μαζεμένες” διαστάσεις και η ακτίνα στροφής των μόλις 4,9 μέτρων, στοιχεία που θα εκτιμήσει κάθε επαγγελματίας και όχι μόνο.

Βέβαια, εκεί που δεν υπάρχει αντίπαλος είναι το χωμάτινο τερέν! Το άκαμπτο κλιμακωτό πλαίσιο τύπου σκάλας, σε συνδυασμό με την μεγάλη διαδρομή των αμορτισέρ, προσφέρει πρόσφυση στους τροχούς, ανεξάρτητα από την κλίση του οδοστρώματος. Φανταστείτε ότι όταν ένα εμπόδιο ωθεί έναν τροχό προς τα επάνω, ο άξονας πιέζει τον άλλο τροχό προς τα κάτω για να αυξήσει την επαφή των ελαστικών σε δύσκολες μορφολογικές συνθήκες. Εννοείται ότι δεν απουσιάζει και το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control), προκειμένου να γίνει πιο εύκολο το έργο του οδηγού σε διαδρομές με μεγάλες κλίσεις. Επιπλέον στοιχεία που συμβάλλουν στις εξαιρετικές “off-road” ικανότητες είναι οι ευρείες γωνίες του αμαξώματος. Ενδεικτικά, τα 210 χλστ. από το έδαφος και οι κοντοί πρόβολοι έχουν ως αποτέλεσμα γωνία προσέγγισης 37 μοίρες και γωνία φυγής 49 μοίρες. Για το τέλος αφήσαμε την τεχνολογία τετρακίνησης ALLGRIP Pro, όπου ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει “4L” (αργό), όταν κινείται σε απότομες πλαγιές και τραχιές επιφάνειες, “4H” (γρήγορο) για τετρακίνηση με υψηλότερες ταχύτητες και “2H” για κίνηση στους δύο τροχούς προκειμένου να κινείται με μειωμένη κατανάλωση.

Στο ταμείο
Σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο, το κόστος απόκτησης του επαγγελματικού Suzuki Jimny LCV ξεκινά από τα 20.560 ευρώ, ενώ η λιανική τιμή προ φόρων είναι μειωμένη στα 15.582 ευρώ.

Στο video που ακολουθεί θα θυμηθούμε την απόδραση στη Νάξο με την επιβατική έκδοση του Suzuki Jimny.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.