Δοκιμή Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 48V 129PS 4WD

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Suzuki S-Cross, αυτή την φορά στην τετρακίνητη έκδοσή του. Ας δούμε τι καίει και πως συμπεριφέρεται οδηγικά σε πραγματικές συνθήκες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Suzuki S-Cross

Η Suzuki τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε μία φάση διαρκούς εξέλιξης, καθώς ανά τακτά χρονικά διαστήματα παρουσιάζει νέα μοντέλα ή εκσυγχρονίζει τα υπάρχοντα, προικίζοντάς τα με υβριδική τεχνολογία. Στην περίπτωση του Suzuki S-Cross που δοκιμάζουμε αυτή την φορά, έχουμε να κάνουμε με τη νέα γενιά του γνωστού μοντέλου στην κατηγορία των SUV, το οποίο πλέον αναβαθμίζει την γκάμα της μάρκας συνολικά, ενώ αποτελεί την κορυφαία στιγμή του μοντέλου μέχρι σήμερα, ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση που είχαμε στην κατοχή μας. Και αυτό γιατί το νέο, τρίτης γενιάς Suzuki S-Cross είναι μεγαλύτερο, ποιοτικότερο και πιο προηγμένο τεχνολογικά από ποτέ. Πάμε να δούμε λοιπόν πως είναι σε πραγματικές συνθήκες στην έκδοση 1.4 Hybrid 48V 129PS 4WD με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Tο νέο Suzuki S-Cross έχει να επιδείξει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα, με νέα μάσκα εμπρός, νέα φώτα, μοντέρνες και επιθετικές ακμές και ένα πίσω μέρος με πολλή πληροφορία που προέρχεται από τα πολλά λογότυπα που σε πληροφορούν για το αυτοκίνητο και την έκδοσή του αλλά και τα διάφανα φώτα. Αυτά διατρέχουν την πίσω πόρτα και ενώνονται μεταξύ τους ενώ προεξέχουν του αμαξώματος, χαρίζοντας μια πιο… χαρακτηριστική “νυχτερινή υπογραφή”. Αφήνοντας τα της σχεδίασης και περνώντας στις διαστάσεις του αμαξώματος, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ.  ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.785 και 1.580 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.600 χλστ. ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 175 χλστ.

Αναβάθμιση ουσίας και νέα εμφάνιση
Σχεδιαστική αλλά και ουσιαστική είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα  υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο άνω μέρος του ταμπλό είναι ποιοτικά με το πλαστικό να είναι μαλακό, ενώ η συναρμογή τους είναι εξαιρετική και σε πείθει πως σε βάθος χρόνου δεν θα υπάρχουν τριγμοί που να προέρχονται από αυτά. Στις πόρτες, τα πάνελ των θυρών παραμένουν σκληρά. Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος και στο κέντρο του έχει έγχρωμη οθόνη η οποία προβάλει ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού αλλά και του υβριδικού συστήματος (φόρτιση, στάθμη ενέργειας μπαταρίας κλπ.). Η Suzuki εδώ πάει πιο… παραδοσιακά και δεν επιλέγει τον πλήρως ψηφιακό πίνακα. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (με όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας) μεγέθους 9,0 ιντσών, η οποία είναι σαφώς πιο προηγμένη με καλύτερη ανάλυση, ταχύτερη απόκριση στις εντολές και πιο όμορφα γραφικά/περιβάλλον. Λίγο πιο κάτω είναι οι αεραγωγοί, ο διακόπτης “αλάρμ” και κουμπί για την πίσω κάμερα (διαθέτει και περιμετρική λήψη του αυτοκινήτου), και μετά τα χειριστήρια του κλιματισμού, ο οποίος συνοδεύεται από οθόνη υγρών κρυστάλλων για τις απαραίτητες ενδείξεις θερμοκρασίας και κατεύθυνσης του αέρα. Εργονομικά είναι καλά μελετημένη η καμπίνα με διακόπτες και χειριστήρια σε σωστή απόσταση από τα ακροδάχτυλα του οδηγού (με εξαίρεση τους διακόπτες αριστερά, χαμηλά στο ταμπλό). Η χωρητικότητα της είναι και αυτή πολύ καλή. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί στην καμπίνα και στις “τσέπες” των θυρών. Ο χώρος αποσκευών έχει “καθαρό” σχήμα και είναι χωρητικότητας 430 λίτρων, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.230 λίτρα.


Το S-Cross στην υβριδική εποχή
Το νέο Suzuki S-Cross έχει μπει για τα καλά στην νέα εποχή της αυτοκίνησης και αυτό δεν το αντιλαμβάνεσαι μόνο από την αισθητική του. Στο περνάει και όταν το οδηγείς. Κάτι που είναι απόρροια των επιλογών της ιαπωνικής μάρκας, καθώς έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο με τα… καλύτερα και σε αυτή την έκδοση με τετρακίνηση! Υβριδική τεχνολογία 48V, 1400άρης τούρμπο βενζίνης και δισκόφρενα και στις τέσσερις άκρες. Η ανάρτηση είναι εξαιρετική στην πράξη και αυτό φτάνει για να σταματήσεις τα παράπονα πριν καν αυτά έρθουν στην επιφάνεια. Συγκεκριμένα, η ποιότητα κύλισης είναι σε κορυφαίο επίπεδο (απουσιάζουν μηχανικοί θόρυβοι και κραδασμοί κατά την κύλιση), ενώ το φιλτράρισμα των κραδασμών είναι κορυφαίο. Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο οδηγώντας το νέο Suzuki S-Cross είναι η συμμετοχικότητα που προσφέρει στον οδηγό. Δεν νιώθεις ότι είσαι σε ένα… αποστειρωμένο περιβάλλον, μακριά από τα τεκταινόμενα στον δρόμο. Το τιμόνι είναι γρήγορο, το μοτέρ ακούει και αποκρίνεται στις εντολές που δίνεις από το δεξί πεντάλ, το κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση που καταλήγει σε σωστή αίσθηση στον επιλογέα και τα φρένα είναι ισχυρά και ακούραστα. Θα ήθελα μόνο περισσότερη πληροφόρηση και καλύτερη επαναφορά από το τιμόνι. Νιώθεις πως είναι από τα αυτοκίνητα που σέβονται τον οδηγό τους.

Η τετρακίνητη έκδοση με σύστημα AllGrip του S-Cross αυξάνει το βάρος του αυτοκινήτου, σε σχέση με την δικίνητη έκδοση, στα 1.285 κιλά, αλλά αυτό δεν γίνεται αντιληπτό οδηγικά, ενώ από την άλλη προσθέτει και επιπλέον σιγουριά στα πατήματα του αυτοκινήτου, ανεξαρτήτως τερέν. Πρόκειται για SUV που τα καταφέρνει πολύ καλά στην άσφαλτο και που σε καμία περίπτωση δεν δυσανασχετεί εκτός δρόμου. Όσον αφορά την τετρακίνησή του, αυτή είναι αυτόματη με κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Ελέγχεται μέσω περιστροφικού διακόπτη που είναι τοποθετημένος πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα διαφορετικά προφίλ λειτουργίας της. Στο Auto ο πίσω άξονας μπαίνει στο παιχνίδι μόνο όταν χρειάζεται (όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς δηλαδή και με αρκετά γρήγορη απόκριση). Στο Sport μεταφέρεται αυξημένη ροπή στους πίσω τροχούς ενώ παράλληλα γίνεται και πιο άμεση η απόκριση του γκαζιού. Στο Snow εξασφαλίζει τετρακίνηση που συνδυάζεται από επαναπρογραμματισμό του ESP για πιο ακραίες συνθήκες. Τέλος, υπάρχει και η ρύθμιση Lock, που κλειδώνει τη ροπή στο 50/50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Σίγουρα το SX4 S-Cross δεν είναι για σκληρό off roading (και πως να ήταν με τέτοια απόσταση από το έδαφος και ασφάλτινα ελαστικά) έχει όμως τη δυνατότητα να σας… ξελασπώσει σε μια δύσκολη στιγμή.

Όσον αφορά στους… αριθμούς τώρα. Το νέο Suzuki S-Cross στην συγκεκριμένη έκδοση έχει κάτω από το καπό του τον 1.4 λτ. BoosterJet βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. Τιμές που του χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. (0,7 δλ. παραπάνω από την δικίνητη έκδοση) και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα (ίδια με αυτήν της δικίνητης έκδοσης). Στον τομέα των περιβαλλοντικών επιδόσεων τώρα, οι εκπομπές CO2 είναι στα 132-133 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωσή του σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Εμείς στην πράξη είδαμε 6,3 λίτρα/100 χλμ. Πολύ καλή τιμή, στην οποία φυσικά συνδράμει το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή του. Το νέο Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 48V 129PS 4WD ξεκινά από την έκδοση GL+ στην τιμή των 27.8800 ευρώ. Η επόμενη έκδοση είναι η GLX με 31.080 και η GLX Sunroof με 31.580 ευρώ. Ακόμη και η “βασική” έκδοση είναι αξιόλογη εξοπλιστικά (7 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμός, DRL LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών), ενώ διαθέτει και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής στάνταρ. Σε αυτό το σημείο να πω πως το Suzuki S-Cross συνοδεύεται από 5ετή εγγύηση (3 χρόνια εργοστασιακή και 2 χρόνια δωρεάν επέκταση εγγύησης που ισχύει και στην περίπτωση μεταπώλησης του αυτοκινήτου).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]