Δοκιμή Suzuki Swift 1.2 Hybrid 90 ps

Οδηγούμε το γνωστό Suzuki Swift 1.2, που στη συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα Smart Hybrid Vehicle System (SHVS)

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα υβριδικά συστήματα κίνησης έχουν μπει σε μεγάλο βαθμό στη ζωή μας και η Suzuki, πήρε μια σημαντική απόφαση. Σε μία κίνηση που λίγοι κατασκευαστές έχουν κάνει σε αυτή την κατηγορία, εφοδίασε το Swift με ήπια υβριδικό σύστημα, που ονομάζεται Smart Hybrid Vehicle System (SHVS). Είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τη λειτουργικότητά του, μέσω της ατμοσφαιρικής έκδοσης Suzuki Swift 1.2 Hybrid, με ισχύ 90 ίππων.

Γνωστή εικόνα…
Εξωτερικά, η κύρια διαφορά της υβριδικής από τις “απλές” εκδόσεις, εστιάζεται στο λογότυπο “Hybrid” που βρίσκεται στο πίσω μέρος του Suzuki Swift. Κατά τα άλλα, η εικόνα του αυτοκινήτου είναι γνωστή, είτε αναφερόμαστε στην εξωτερική εμφάνιση είτε στο εσωτερικό. Το 5θυρο Swift διατίθεται με μονοχρωμία και διχρωμία. Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων -στο κέντρο του οποίου βρίσκεται μια οθόνη TFT 4,2 ιντσών,- προβάλλει πληροφορίες όπως κατανάλωση, ροπή ή αναλογία πατήματος γκαζιού/φρένου, όπως και στo Suzuki Swift Sport. Η οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, προσφέρει υπηρεσίες συνδεσιμότητας τελευταίας γενιάς, καθώς το σύστημα είναι συμβατό με Android Auto και Apple Car Play. Χάρη στο MirrorLink, προβάλλονται πληροφορίες ή δίνεται δυνατότητα για κλήσεις μέσω της κεντρικής οθόνης. Η χωρητικότητα αποσκευών του Swift Hybrid, που ειδικά στα αυτοκίνητα πόλης αποτελεί πάντοτε ζητούμενο, είναι όπως σε όλες τις εκδόσεις, 265 λίτρα, ενώ μπορεί να φτάσει στα 967 εφόσον πέσουν τα καθίσματα.

Διαφορετικό περιεχόμενο
Όπως προαναφέραμε, η διαφορά της έκδοσης “Hybrid” που οδηγήσαμε, σε σύγκριση με το “απλό” Swift, βρίσκεται στην καρδιά του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, το Suzuki Swift 1.2 Dualjet Hybrid με κίνηση στους εμπρός τροχούς (διατίθεται και τετρακίνητη έκδοση), διαφοροποιείται χάρη στην παρουσία μιας ηλεκτρογεννήτριας (ISG). Κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ή κατά την απλή κύλιση χωρίς γκάζι, μέσω αυτής αποθηκεύεται ενέργεια σε μια μικρής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα ηλεκτρογεννήτριας και μπαταρίας έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ταιριάζει σε οχήματα μικρού όγκου, όπως το Swift, με στόχο την εξοικονόμηση χώρου και την καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους.


Η ηλεκτρογεννήτρια βοηθά στην επιτέλεση σημαντικών ενεργειών. Καταρχάς, βοηθά στην ομαλή επανεκκίνηση του κινητήρα από στάση, που έχει άμεση επίδραση στην κατανάλωση και εκπομπή ρύπων. Επιπλέον, υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την εκκίνηση ή επιτάχυνση με επιπλέον ισχύ περίπου 3 ίππων και ροπή 50 Nm, που μεταφράζονται σε πιο άνετη κίνηση. Κατά συνέπεια, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που περιγράψαμε βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων. Ενός διπόλου, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται διαρκώς στα χείλη των κατασκευαστών, ενώ η κατανάλωση είναι θεμελιώδης και για τις επιλογές του αγοραστικού κοινού. Καθώς στα μίνι αυτοκίνητα όπως το Swift, η χρήση πετρελαιοκινητήρων -που επίσης προσφέρουν βελτιωμένη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων- είναι περιορισμένη, η προσθήκη του Smart Hybrid Vehicle System (SHVS), αποτελεί την πρόταση της Suzuki για μικρά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζινοκινητήρα.

Στην πράξη
Το Smart Hybrid Vehicle System (SHVS) συνδυάζεται αποτελεσματικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην έκδοση της δοκιμής μας, που ως προσθιοκίνητη είχε βάρος που δεν ξεπερνά τα 900 κιλά -ανάλογα με την επιμέρους εξοπλιστική έκδοση-, το αμάξωμα δεν έδειχνε να επηρεάζεται. Η ενεργοποίηση του ήπιου υβριδικού συστήματος δε γινόταν φανερή κατά την κίνηση, ενώ η ειδική λυχνία στον πίνακα, έδειχνε εμφανώς πότε αποθηκεύεται ενέργεια στη μπαταρία. Μετά από λίγο, η αποθηκευμένη ενέργεια μετουσιωνόταν σε αύξηση της προσδοκώμενης χιλιομετρικής αυτονομίας, όπως αυτή απεικονίζεται επίσης στον πίνακα οργάνων. Η βοήθεια στην κατανάλωση ήταν φανερή, καθώς αυτή έμενε με άνεση κάτω από 6 λίτρα/100 χλμ. ανεξάρτητα από τις συνθήκες κίνησης σε αστικό ή μη, περιβάλλον. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το Swift δεν απογοητεύει, έχοντας διατηρήσει τον γνωστό, σβέλτο και ευέλικτο χαρακτήρα του. Ακόμη, η οδήγηση εντός και εκτός πόλης είναι άνετη, με το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων να είναι σωστά ρυθμισμένο, ώστε σε κανένα σημείο να μην προκαλείται υστέρηση.

Επιπλέον, οι στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ισορροπούν μεταξύ άνεσης και επιδόσεων. Το Swift είναι αρκετά μαλακό ώστε να μην κουράζει τους επιβάτες. Ταυτόχρονα όμως είναι αρκούντως σκληρό ώστε το νέο πλαίσιο της Suzuki να μην παίρνει κλίσεις, δίνοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό. Η απόδοση των φρένων βρίσκεται στα γνωστά -υψηλά- επίπεδα που μας έχουν συνηθίσει οι εκδόσεις του Swift. Πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, τα οποία ανήκουν στην ομπρέλα Suzuki Safety Support, αναλύει δεδομένα από κάμερα και αισθητήρες κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Σε αυτά εντάσσονται το Dual Sensor Brake Support (DSBS), Radar Brake Support και Lane Departure Prevention, που σαφέστατα είναι χρήσιμοι “βοηθοί” του οδηγού. Επιπρόσθετα, η κάμερα οπισθοπορείας διευκολύνει την κίνηση εντός πόλης, η οποία παραμένει από τα δυνατά χαρτιά του Swift, λόγω μεγέθους.

Εκτός από την ατμοσφαιρική 1.2 Dualjet, το Suzuki Swift διατίθεται και σε έκδοση 1.0 Boosterjet με τούρμπο. Αμφότερες έχουν κίνηση εμπρός ή τετρακίνηση, ενώ διαθέτουν τόσο απλές εκδόσεις κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και υβριδικές, όπως αυτή που γνωρίσαμε.
Η τιμή του Suzuki Swift 1.2 Dualjet Hybrid, ξεκινά από 15.230 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]