Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross AllGrip Hybrid 48V

Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Suzuki SX4 S-Cross AllGrip στην έκδοση με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα, ο οποίος πλέον συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Suzuki SX4 S-Cross το έχουμε δοκιμάσει και στο παρελθόν τόσο στην δικίνητη όσο και στην τετρακίνητη έκδοσή του. Αυτή την φορά ήρθε η ώρα να το ξαναδούμε ενδελεχώς όμως, καθώς πλέον διαθέτει νέο μοτέρ και υβριδική τεχνολογία. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε το Suzuki SX4 S-Cross AllGrip Hybrid 48V.

Τα έχει όλα!
Αυτό είναι άλλωστε το στοιχείο που έχει κάνει την κατηγορία των crossover και SUV οχημάτων, να ξεχωρίζει. Το Suzuki S-Cross δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς διαθέτει στοιχεία που του επιτρέπουν να κινείται με αντίστοιχη άνεση σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και εκτός δρόμου. Το μέγεθός του (μήκος 4.300, πλάτος 1.785 και ύψος 1.580 χλστ.) είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ πλέον εμφανισιακά έχει εδραιωθεί χάρη στη μεγάλη μάσκα με τις γρίλιες χρωμίου και το έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος στο ύψος των εμπρός φώτων. Τα προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, υπογραμμίζουν την εκτός δρόμου διάθεση του αυτοκινήτου, η οποία υπερθεματίζεται από την απόσταση 180 χιλιοστών από το έδαφος.

Ουσία, χωρίς… φλυαρία 
Στο εσωτερικό, η έμφαση έχει δοθεί σε ευρυχωρία, πρακτικότητα και εργονομία. Όπως και εξωτερικά, στο Suzuki S-Cross δεν έχουν γίνει κινήσεις εντυπωσιασμού. Στην καμπίνα, η αρχιτεκτονική του κόκπιτ είναι σωστά δομημένη, ώστε οδηγός και επιβάτες να έχουν άμεση επαφή με όλα όσα χρειάζονται. Τα καθίσματα διαθέτουν ποιοτική επένδυση με ύφασμα ή δέρμα, ανάλογα με την έκδοση. Ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας γίνεται μέσω οθόνης αφής 7 ιντσών, η οποία είναι συμβατή με Bluetooth, Apple Car Play και MirrorLink. Παράλληλα, ο πίνακας οργάνων διαθέτει οθόνη, η οποία δίνει στον οδηγό χρήσιμες πληροφορίες για δεδομένα όπως κατανάλωση, αυτονομία κ.α. Όσον αφορά στην ευρυχωρία, η χωρητικότητα αποσκευών του Suzuki S-Cross είναι 440 λίτρα, που γίνονται 1.269 αν πέσουν τα καθίσματα. Όγκος που κρίνεται ικανοποιητικός, αν σε αυτό προσθέσουμε το γεγονός ότι στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν σχετικά άνετα, 5 άτομα μετρίου αναστήματος.


Τώρα και υβριδικό!
Πλέον ο 4κύλινδρος τούρμπο κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία. Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμή του είναι στα 129 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. ενώ η ροπή του είναι τα 235 Nm από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. Τα νούμερα δεν ενθουσιάζουν στην επχή μας, όμως στην πράξη έχουμε να κάνουμε με ένα σύνολο που διακρίνεται για την ποιότητα λειτουργίας του καθώς και για την άμεση απόκρισή του, ακόμη και από χαμηλό ρυθμό περιστροφής του μοτέρ. Έτσι, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,5 δλ. (όχι άσχημα για ένα τετρακίνητο μοντέλο βάρους από 1.180 έως 1.220 κιλά), ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 190 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τις περιβαλλοντικές του επιδόσεις τώρα, η Suzuki ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων στα 110 γρ./χλμ. Εμείς στην πράξη είδαμε κατανάλωση στα 7,0 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, ενώ η μέση τιμή μπορεί να πέσει ακόμη ένα λίτρο/100 χλμ. με οικονομική οδήγηση.

Άνεση και ποιότητα κύλισης ανώτερης κατηγορίας
Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου, υβριδικού Suzuki SX4 S-Cross η ανάρτηση (γόνατα Μακφέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) σε εκπλήσσει ευχάριστα. Και αυτό γιατί καθιστά το αυτοκίνητο ικανό να κινείται αρχοντικά, με στιβαρότητα που προσδίδει σιγουριά και κύλιση που θα ζήλευαν ακριβότερα SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Και όλα αυτά χωρίς να έχουν θυσιαστεί τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το οποίο στρίβει και φρενάρει με σιγουριά, χωρίς οι απότομες μετατοπίσεις φορτίου να γίνονται αισθητές από οδηγό και επιβάτες. Σε αυτό βοηθά και η τεχνολογία TECT (Total Effective Control Technology) του πλαισίου, που εξασφαλίζει υψηλή ακαμψία και μειωμένο βάρος. Η τετρακίνητη έκδοση με σύστημα AllGrip του SX4 S-Cross αυξάνει το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά αυτό δεν γίνεται αντιληπτό οδηγικά, ενώ από την άλλη προσθέτει και επιπλέον σιγουριά στα πατήματα του αυτοκινήτου, ανεξαρτήτως τερέν. Πρόκειται για SUV που τα καταφέρνει πολύ καλά στην άσφαλτο και που σε καμία περίπτωση δεν δυσανασχετεί εκτός δρόμου. Όσον αφορά την τετρακίνησή του, αυτή είναι αυτόματη με κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Ελέγχεται μέσω περιστροφικού διακόπτη που είναι τοποθετημένος πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα διαφορετικά προφίλ λειτουργίας της. Στο Auto ο πίσω άξονας μπαίνει στο παιχνίδι μόνο όταν χρειάζεται (όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς δηλαδή και με αρκετά γρήγορη απόκριση). Στο Sport μεταφέρεται αυξημένη ροπή στους πίσω τροχούς ενώ παράλληλα γίνεται και πιο άμεση η απόκριση του γκαζιού. Στο Snow εξασφαλίζει τετρακίνηση που συνδυάζεται από επαναπρογραμματισμό του ESP για πιο ακραίες συνθήκες. Τέλος, υπάρχει και η ρύθμιση Lock, που κλειδώνει τη ροπή στο 50/50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Σίγουρα το SX4 S-Cross δεν είναι για σκληρό off roading (και πως να ήταν με τέτοια απόσταση από το έδαφος και ασφάλτινα ελαστικά) έχει όμως τη δυνατότητα να σας… ξελασπώσει σε μια δύσκολη στιγμή.

Το υβριδικό Suzuki SX4 S-Cross ξεκινά από τα 18.810 ευρώ για την δικίνητη έκδοση GL και από τα 22.600 ευρώ για την τετρακίνητη GL+. Η έκδοση GLX που είναι και αυτή της δοκιμής μας κοστίζει 25.920 ευρώ και ο εξοπλισμός της είναι πλουσιοπάροχος τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και σε επίπεδο ασφάλειας.

Δείτε πιο κάτω το “Official TractioN Video” στο οποίο παρουσιάστηκαν τα υβριδικά Suzuki Vitara και SX-4 S-Cross.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]