Δοκιμή VW Golf 1.5 eTSI ACT 150 PS DSG (+Official TractioN Video)

Δοκιμάζουμε το νέο VW Golf 1.5 eTSI ACT 150 PS DSG. Πάμε να διαβάσουμε αναλυτικά για αυτό και την οδική του συμπεριφορά αλλά και τι νέο φέρνει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Θα μπορούσα να ξεκινήσω με πολλούς τρόπους την δοκιμή μας για το νέο Volkswagen Golf. Όμως αποφάσισα να αφήσω τους αριθμούς να μιλήσουν για το γερμανικό μοντέλο. Το VW Golf λοιπόν έχει πλέον περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις και είναι το σημαντικότερο αυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας. Τα 26 εκατομμύρια εξ αυτών κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο του Wolfsburg από το 1974 έως σήμερα. Συνολικά 8.400 εργαζόμενοι απασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή της 8ης γενιάς. Μάλιστα, προκειμένου να αναβαθμιστεί ο τρόπος κατασκευής του, η γερμανική φίρμα επένδυσε στη γραμμή παραγωγής το ποσό των τριών δισ. ευρώ. Η προετοιμασία που προηγήθηκε για να είναι όλα έτοιμα για την έναρξη της παραγωγής ήταν απαιτητική. Ενδεικτικά, το κάθε αυτοκίνητο αποτελείται από 2.700 εξαρτήματα, τα οποία ενώνονται σε μία γραμμή παραγωγής μήκους 67 χιλιομέτρων. Η πολυπλοκότητα είναι αυξημένη και ως προς τα ηλεκτρονικά συστήματα. Στη νέα γενιά υπάρχουν 962 διαφορετικές καλωδιώσεις, που σημαίνει ότι έχουν αυξηθεί κατά 10. Για να κατασκευαστούν απαιτούνται 1.340 μέτρα καλωδίου, 100 περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο VW Golf.

Ποιότητα και τεχνολογία
Και κάπως έτσι αφήνω τους αριθμούς και πάω στην ουσία ξεκινώντας από το εσωτερικό. Έχω την τύχη να γνωρίζω καλά το Golf από την τρίτη του γενιά έως και την σημερινή που δοκιμάζουμε εδώ (οι δύο πρώτες γενιές του μου ξέφυγαν λόγω ηλικίας…). Μπορώ να πω λοιπόν με σιγουριά πως στην 8η γενιά του το Golf παραδίδει ψηφιακά σεμινάρια. Στην VW επέλεξαν τα καλύτερα του ομίλου για το δικό τους παιδί και αυτό το καταλαβαίνεις από την στιγμή που θα ανοίξεις την πόρτα του οδηγού. Κομψή σχεδίαση, η οποία αγκαλιάζει την ψηφιακή τεχνολογία, τις οθόνες και τα πάνελ αφής και υλικά που είναι ποιοτικά. Μαλακό στο άνω μέρος του ταμπλό και των θυρών και σκληρό αλλά με ευχάριστη όψη και αίσθηση κατά την αφή, στις υπόλοιπες επιφάνειες. Στις τσέπες των θυρών υπάρχει μοκέτα (όχι και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού όπως σε παλαιότερα μοντέλα), ενώ τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Φλυαρίες δεν υπάρχουν στην σχεδίαση αλλά στα… πάνελ αφής, τα οποία κατά την γνώμη μου έχουν και αρνητικό αντίκτυπο στην εργονομία. Innovision Cockpit αποκαλεί η Volkswagen την προσέγγιση αυτή. Συγκεκριμένα, ανάμεσα από την κεντρική οθόνη αφής και τους αεραγωγούς υπάρχει πάνελ αφής από το οποίο χειρίζεσαι κλιματισμό και ένταση ηχοσυστήματος. Όχι καλό σημείο, καθώς εκεί θα μπορούσε να είναι ένα μέρος για να ακουμπάς το χέρι σου και να έχεις ένα… σημείο αναφοράς όταν χειρίζεσαι την οθόνη αφής ακριβώς από πάνω. Επίσης στα αριστερά του ταμπλό δεν υπάρχει πλέον διακόπτης για τα φώτα αλλά πάνελ αφής. Φυσικά αυτό έχει μικρή σημασία καθώς τα φώτα έχουν αυτόματη λειτουργία, όμως θεωρώ πιο εργονομικό έναν διακόπτη που μπορώ να αγγίζω και να περιστρέψω, χωρίς να πάρω το βλέμμα μου από τον δρόμο, όταν χρειαστεί. Ψάχνοντας για… φυσικά κουμπιά υπάρχει αυτό των “φώτων alarm” το οποίο βρίσκεται στο κέντρο ενός πάνελ αφής που απαρτίζεται από τέσσερις συντομεύσεις λειτουργιών (οδηγικά βοηθήματα, κλιματισμός, υποβοήθηση πάρκινγκ και συστήματα οδήγησης). Και αυτό εργονομικά δεν είναι ότι καλύτερο, καθώς βρίσκεται σχετικά χαμηλά και είναι σχεδόν αδύνατο να επιλέξεις κάποιο χωρίς να πάρεις το βλέμμα σου από τον δρόμο. Τα γραφικά τόσο στην οθόνη στην θέση του πίνακα οργάνων όσο και στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων είναι εξαιρετικά, ενώ το ίδιο ισχύει και για την απόκριση της οθόνης στην αφή.

Οι χώροι είναι άνετοι για τέσσερις ενήλικες, ενώ στη μέση στο πίσω κάθισμα με παραχωρήσεις κάθεται και τρίτος (αν και το τούνελ δαπέδου θα τον κουράσει σε μεγάλες μετακινήσεις). Μάλιστα οι πίσω έχουν και τους δικούς τους αεραγωγούς και μπορούν να ρυθμίσουν την ροή του αέρα. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι στα 380 λίτρα με “καθαρό” εκμεταλλεύσιμο χώρο, χωρίς να εισβάλουν οι θόλοι σε αυτόν και με επίπεδο δάπεδο, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.237 λίτρα. Φυσικά σε συνδεσιμότητα και συστήματα ασφάλειας το αυτοκίνητο είναι απλώς κορυφή, ενώ είναι και το πρώτο μοντέλο που εξοπλίζεται με το σύστημα Car2X στο βασικό εξοπλισμό του (σύστημα που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων).


Τυπική εμφάνιση Golf!
Δεν υπάρχουν πολλά για να πούμε για την εμφάνιση του νέου VW Golf. Παραδοσιακά οι Γερμανοί δεν κάνουν ιδιαίτερες αλλαγές από γενιά σε γενιά, συνειδητά. Στα φώτα και κυρίως στα εμπρός εντοπίζονται οι βασικές αλλαγές, τα οποία πλέον είναι και νέας τεχνολογίας. Θα λέγαμε πως έχουμε να κάνουμε με την τελειοποίηση του σχήματος, που έχουμε γνωρίσει εδώ και δεκαετίες. Οι αλλαγές όμως εντοπίζονται κάτω από το… πιστό στο σχεδιαστικό παρελθόν αμάξωμα, το οποίο έχει να επιδείξει πλατφόρμα MQB νέας γενιάς, που προσδίδει στο αυτοκίνητο και το μακρύτερο μεταξόνιο που πλέον φτάνει στα 2.636 χλστ. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.284 χλστ. το πλάτος στα 1.789 χλστ. και το ύψος είναι μειωμένο στα 1.456 χλστ. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι στα 0,28 Cd. ενώ το βάρος του Golf αγγίζει τα 1.366 κιλά.

Αριστοκρατικό και γεμάτο αυτοπεποίθηση
Από το VW Golf δεν μπορείς παρά να περιμένεις να συνεχίζει στα… χνάρια των προκατόχων του. Και από τα πρώτα χιλιόμετρα δικαιώθηκα, καθώς ήταν σαν να ξέρω τι να περιμένω οδηγικά. Στιβαρό και με καλή απόσβεση με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω να μην καταλαβαίνει από ανωμαλίες στο οδόστρωμα, ακόμη και όταν αυτές είναι εγκάρσιες. Θα ήθελα πάντως λιγότερο “επιθετική” συμπεριφορά στο rebound της ανάρτησης, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες και σε απανωτές ανωμαλίες, αντιλαμβάνεσαι έντονα την κατακόρυφη κίνηση των αμορτισέρ. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και δεν ακούς θόρυβο παρά μόνο όταν η άσφαλτος είναι τραχιά. To 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καταλήγει στην καμπίνα μέσω ενός joystick και σε κάθε περίπτωση από ράθυμη έως και σπιρτόζικη οδήγηση δεν θα σε αφήσει με παράπονα, ενώ φυσικά έχει και αλλαγές χειροκίνητα. Σε γρήγορη οδήγηση το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται αλλά δεν θα… γεμίσει τις αισθήσεις σου, κυρίως λόγω του τιμονιού, το οποίο δεν πληροφορεί επαρκώς για το φορτίο που δέχονται οι εμπρός τροχοί υπό πίεση. Το κράτημά του πάντως είναι κορυφαίο και τα συστήματα ασφάλειας επεμβαίνουν διακριτικά αν χρειαστεί, ενώ και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός διαφορικό XDS κάνει δουλειά. Στα προγράμματα οδήγησης τώρα, έχουμε τα comfort, eco, sport και individual. Από την εκάστοτε επιλογή του οδηγού, καθορίζεται η απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού, το βάρος του τιμονιού, η χαρτογράφηση του κιβωτίου ταχυτήτων, η συμπεριφορά των αμορτισέρ και η εμπλοκή των συστημάτων υποβοήθησης. Φυσικά κάθε στιγμή ειδικά εντός πόλης νιώθεις πως έχεις έναν φύλακα άγγελο μαζί σου, καθώς το αυτοκίνητο κρατάει αποστάσεις από το προπορευόμενο όχημα και μειώνει ταχύτητα αυτόματα (χωρίς να έχεις ενεργοποιήσει πλοήγηση).

Ισχυρό και ήπια υβριδικό
Κάτω από το καπό του, το VW Golf της δοκιμής μας έχει τον 1.5 λτ. eTSI (με το e πριν από το TSI να υποδηλώνει ήπια υβριδική τεχνολογία). Αυτό σημαίνει στην πράξη πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδέεται με ιμάντα με γεννήτρια εκκίνησης και μέσω κυκλώματος 48V, αντλεί ενέργεια από τις μπαταρίες. Στην πράξη δεν καταλαβαίνεις κάτι, αλλά η VW αναφέρει πως η ύπαρξή του βελτιώνει κατά πολύ τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του αυτοκινήτου. Οι Γερμανοί ανακοινώνουν μέση κατανάλωση στα 5,7 λίτρα/100 χλμ. Εμείς σε πραγματικές συνθήκες είδαμε μέση τιμή στα 7,2 – 7,5 λίτρα/100 χλμ. (τιμή που μπορεί να μειωθεί αν κινηθείς στο ECO αλλά και να ανέβει αν επιλέξεις το Sport και οδηγείς φυσικά με το ανάλογο στυλ). Όσον αφορά τις εκπομπές CO2 αυτές είναι στα 130 γρ./χλμ. Το μοτέρ αποδίδει 150 ίππους από τις 5.000 έως και τις 6.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 3.500 σ.α.λ. Τιμές που χαρίζουν στο αυτοκίνητο 0-100 σε 8,5 δλ. και τελική ταχύτητα στα 224 χλμ./ώρα και επιταχύνει πρόθυμα το αυτοκίνητο, ενώ η ποιότητα λειτουργίας θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς.

Σε κάθε περίπτωση το νέο VW Golf είναι ένα αυτοκίνητο πιστό στις αρχές του και στην σχεδιαστική του ταυτότητα, που φέρνει το μέλλον της αυτοκίνησης ακόμη πιο κοντά και την… εκλαϊκεύει, καθώς ακόμη και από τη βασική του έκδοση διαθέτει σύγχρονες τεχνολογίες.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό του νέου Volkswagen Golf

Δείτε εδώ πως τα πήγε στο Euro NCAP το νέο VW Golf

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]