DS Automobiles: πενταπλάσιος ο κίνδυνος θανατηφόρου τροχαίου τη νύχτα

Έως και πέντε φορές μεγαλύτερο είναι το ρίσκο θανατηφόρου τροχαίου τη νύχτα σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η DS Automobiles.

Βρείτε μας στο
DS Automobiles οδήγηση νύχτα

Η μειωμένη ορατότητα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί κατά τη νυχτερινή οδήγηση συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση του ρίσκου για θανατηφόρο τροχαίο, σύμφωνα με νέα έρευνα της DS Automobiles που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο.



Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας της γαλλικής εταιρίας τα θανατηφόρα τροχαία αντιπροσωπεύουν το 40% επί του συνόλου των τροχαίων ατυχημάτων που πραγματοποιούνται τη νύχτα, τη στιγμή που η κινηση στους δρόμους είναι μόλις το 20% στο σύνολο, μεταξύ των ωρών από τις επτά το απόγευμα έως και τις επτά το πρωί.

Διαβάστε επίσης: Ελλάδα, η οικονομικότερη ευρωπαϊκή χώρα για diesel και ηλεκτρικά

Ο κακός καιρός που επικρατεί συνήθως του μήνες του χειμώνα, σε συνδυασμό με την μικρότερη μέρα είναι δύο από τους παράγοντες που συνεισφέρουν στην αύξηση του κινδύνου για νυχτερινό θανατηφόρο τροχαίο, όπως και η ανικανότητα μερικών ατόμων να προσαρμοστεί η όραση τους σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, ένα σύμπτωμα γνωστό ως νυκταλωπία.

Για τη μείωση του κινδύνου τροχαίου ατυχήματος τις νυχτερινές ώρες η DS Automobiles έχει στην τεχνολογική της φαρέτρα το σύστημα DS Night Vision. Το εν λόγω σύστημα αξιοποιεί την κάμερα υπέρυθρων που τοποθετείται στα μοντέλα των Γάλλων και συγκεκριμένα στη γρίλια τους. Με τη χρήση αυτής της κάμερας και την υποβοήθηση τεχνητής νοημοσύνης τα μοντέλα των Γάλλων μπορούν και έχουν πλήρη εποπτεία του δρόμου ανεξάρτητα από τις συνθήκες φωτισμού ανιχνεύοντας εύκολα, πεζούς, ποδήλατα ή ζώα σε μια απόσταση 100 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο. Η εικόνα μπορεί και προβάλλεται στον οδηγό δίνοντας του έτσι την απαραίτητη χείρα βοήθειας για να αποφύγει μια εν δυνάμει επικίνδυνη κατάσταση.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Προβληματισμός σχετικά με τις οθόνες ψυχαγωγίας

Παράλληλα το σύστημα φωτισμού DS Active LED Vision προσαρμόζει το πλάτος και το μήκος της φωτεινής δέσμης ανάλογα με το δρόμο και την ταχύτητα που κινείται το αυτοκίνητο και προσφέρει έτσι πάντα κατάλληλες συνθήκες φωτισμού.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr