Ducati Diavel 1260: Πολυδιάστατη ρώμη

Σα σφιγμένη γροθιά, η Ducati Diavel 1260 γεμίζει τον χώρο με την επιβλητική της όψη, ενώ από παντού ξεχειλίζουν δύναμη και υποσχέσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Αποτελεί την πιο ιδιαίτερη, μη αγωνιστική, πληθωρική, αρχοντική όσο και λιτή εκδοχή στην γκάμα της Ducati. Θα έλεγε κανείς ότι απευθύνεται σε ιδιαίτερο κοινό, όμως η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Η Diavel σημειώνει τις περισσότερες πωλήσεις, καθώς είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρείας, σταθερά τα τελευταία χρόνια, παγκοσμίως…

Ισχυρή, μυώδης, ευέλικτη όσο και αποτελεσματική, η νέα Diavel 1260 συνδυάζει την απόδοση μιας μεγάλης γυμνής μοτοσυκλέτας με την εργονομία ενός μυώδους cruiser.

Στο μοντέλο του 2020, ο σχεδιασμός επαναπροσδιορίζει το στυλ της Diavel με πιο σύγχρονη εμφάνιση, ενώ παράλληλα ενσωματώνει ιδανικά τον Testastretta DVT 1262 κινητήρα των 159 ίππων. 


Σπάνια η απάντηση για τα δεδομένα μιας μοτοσυκλέτας μπορεί να γίνει τόσο σύντομη: Ό,τι βλέπεις! Αυτό είναι. Η Diavel έχει το ιδίωμα να «μιλάει» μέσω της εικόνας της, προσδιορίζοντας τον χαρακτήρα της και τις επιλογές της.

Θέλει να δείχνει γεμάτη και βαριά, ότι βρίσκεται κοντά στη γη, πατάει γερά, ενώ αποκαλύπτει όσα περισσότερα μπορεί από τα σωθικά της. Δεν έχει μυστικά, μόνο εκπλήξεις. Ευχάριστες.

Η πρώτη έκπληξη έρχεται μόλις ανέβεις επάνω της, καθώς ο όγκος και η πληθωρικότητα μετατρέπονται σε ένα φιλόξενο περιβάλλον οδήγησης. Τα πόδια φτάνουν εύκολα στο έδαφος για να υποκαταστήσουν την «όπισθεν» και να ξεπαρκάρουν τα 244 κιλά της.

Μόλις όμως κυλίσουν τα πρώτα μέτρα, το βάρος και ο όγκος εξαφανίζονται και η μοτοσυκλέτα μετατρέπεται σε ανάλαφρο δίτροχο. Στη συνέχεια, το άνοιγμα του γκαζιού αναδεικνύει διαρκώς την αμεσότητα στην απόκριση του V-2 κινητήρα όσο και τις υπερωρίες που γράφει το traction control.

Ανεξάρτητα από στροφές του κινητήρα και συνθήκες, το αποτέλεσμα είναι πάντα το ίδιο: πληθωρική δύναμη που «πάντα έχει κι άλλο». Αποστομωτικές επιταχύνσεις από στάση, ασύγκριτη σταθερότητα στην ευθεία και τα πολλά χιλιόμετρα. Ακλόνητη όσο όμως και συνεργάσιμη στις αλλαγές κατεύθυνσης που γίνονται με αμεσότητα και ακρίβεια.

Απολαυστική όσο λίγες cruiser, η Diavel έχει καταφέρει να παντρέψει αυτό που βλέπεις με αυτό που οδηγείς. Διότι πολύ σπάνια ένα cruiser στρίβει έτσι κι άλλο τόσο σπάνια μια μοτοσυκλέτα με τέτοια οδική συμπεριφορά δεν μπορεί να είναι «cruiser»… Εκτός αν είναι η Diavel.

Ο Testastretta DVT 1262 κ.εκ. αποδίδει 159 ίππους και ροπή της τάξης των 129 Nm, που χάρη στο Δεσμοδρομικό Σύστημα Μεταβλητού Χρονισμού (DVT) προσφέρει γραμμική παραγωγή ροπής από χαμηλές στροφές. Στις υψηλές όμως μετατρέπεται σε αγρίμι που παλεύει να δραπετεύσει απ’ το κλουβί του!

H νέα Diavel 1260 είναι μια ωδή στην κομψότητα και στις εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες. Υλικά από ανθρακόνημα και εξαιρετικό φινίρισμα υψηλής ποιότητας, σφυρήλατες ζάντες από τη Marchesini και εντυπωσιακά χρώματα συνδυάζονται με τον πλούσιο όσο και διακριτικό εξοπλισμό της.

Προγράμματα οδήγησης Sport, Touring και Urban, ABS Cornering Evo Bosch, DTC Evo, DWC Evo, Cruise Control, DPL Evo, Hands-Free, έγχρωμη οθόνη 3.5’’ TFT, LED σύστημα φωτισμού, φλας που σβήνουν αυτόματα, περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό της Diavel 1260.

Για την Diavel 1260 S, την πιο σπορ έκδοση, προβλέπονται επιπλέον αναρτήσεις της Οhlins, DQS QuickShift για ανέβασμα αλλά και κατέβασμα σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Επίσης περιλαμβάνεται Cruise Control, DPL Evo, Hands-Free, διακόπτες οπίσθιου φωτισμού στο τιμόνι και σύστημα πολυμέσων Ducati (DMS).

Το πλαίσιο χωροδικτύωμα αποτελεί status για την Ducati κι ακόμη περισσότερο για την Diavel. Με νέα σχεδίαση και πάντα σε κοινή θέα, συνδυάζει την εφαρμογή του σε ατσάλι με το θηριώδες αλουμινένιο ψαλίδι.

Ο πίσω τροχός με πλάτος 240 χιλ. ανέκαθεν αποτελούσε βασικό στοιχείο που έκανε την Diavel να ξεχωρίζει. Η νέα 1260 διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπροστά, με τις ρυθμίσεις συμπίεσης και προφόρτισης ελατηρίου να βρίσκονται στην αριστερή μπουκάλα, ενώ η ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς στη δεξιά.

Στην Diavel 1260 S το σετ των πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων προέρχεται από την Οhlins, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο τη σπορ ταυτότητα της S έκδοσης.

Τα φρένα της Brembo και η μονάδα ελέγχου ABS 9.1MP αποτελούν βασικά στοιχεία του πακέτου ασφαλείας της Ducati (DSP) μαζί με το Traction Control. Το σύστημα έχει τρία διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης.

Το πρώτο επίπεδο προσφέρει την υψηλότερη απόδοση για σπορ χρήση, καταργώντας τη λειτουργία Cornering, ενώ το ABS εφαρμόζεται μόνο εμπρός. Στο δεύτερο επίπεδο εξασφαλίζεται ισορροπία ανάμεσα στο εμπρός και πίσω μέρος, με το Cornering σε λειτουργία, και στόχο τη σπορ οδήγηση. Το τρίτοο επίπεδο βελτιστοποιεί την απόδοση των φρένων, ανιχνεύοντας πιθανή ανύψωση του πίσω τροχού και ενεργοποιώντας την Cornering λειτουργία.

Πέραν αυτών, υπάρχουν το Ducati Wheelie Control EVO (DWC) που μπορεί να ρυθμιστεί σε οκτώ διαφορετικά επίπεδα και το Ducati Power Launch EVO (DPL) για ιδανικές εκκινήσεις στην έκδηλη «Dragster» παράμετρο της Diavel.

Από την άλλη, το Cruise Control σηματοδοτεί τις ταξιδιωτικές της δυνατότητες. Ο χειρισμός του γίνεται από τους κόκκινους και με οπίσθιο φωτισμό διακόπτες, ενώ το κλειδί παραμένει στην τσέπη, αφού η εκκίνηση γίνεται «Hands Free».

Η Ducati Diavel 1260 είναι συμβατή με τη νέα εφαρμογή Ducati Link App. Ο οδηγός ρυθμίζει τη λειτουργία ταξιδιού (ένας συνδυασμός Load Mode και Riding Mode) και προσαρμόζει τις παραμέτρους τού κάθε προγράμματος (ABS, Ducati Traction Control κ.ά.) μέσω ενός smartphone.

Επιπλέον, η Diavel 1260 S είναι εξοπλισμένη και με το Σύστημα Πολυμέσων Ducati (DMS): συνδέοντας ένα smartphone στο ταμπλό μέσω bluetooth, είναι δυνατή η διαχείριση και εμφάνιση εισερχόμενων κλήσεων και μηνυμάτων κειμένου.

Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει οθόνη TFT με ένα ξεχωριστό πάνελ ενδείξεων, που βρίσκονται πάνω και κάτω από το τιμόνι, αντίστοιχα. Προσφέρει τέσσερις επιλογές απεικόνισης: για τα βασικά στοιχεία ή τις οθόνες Track, Full και City, ανάλογα με το περιβάλλον κίνησης.

Η Diavel εμφανίστηκε το 2010 και αμέσως απέκτησε ταυτότητα και κοινό, ενώ τo 2019 απέσπασε την κορυφαία διάκριση «Best of the Best» στα βραβεία design Red Dot. Εξελίχθηκε στο πέρασμα των χρόνων και πλέον εισέρχεται στη δεύτερη δεκαετία της πιο ώριμη, τεχνολογικά προηγμένη και ισχυρή από ποτέ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]