Δύο παππούδες

Ο Valentino Rossi και ο Kimi Raikkonen είναι δύο σαραντάρηδες, οι οποίοι εξακολουθούν να συμμετέχουν σε MotoGP και F1 αντίστοιχα. Και να πρωταγωνιστούν, ο καθένας με τον δικό του τρόπο

Το Grand Prix της Κίνας, στο μεγαλύτερο μέρος του, ήταν άλλος ένας βαρετός αγώνας. Πιθανώς όχι τόσο ανιαρός όσο πολλές από τις κούρσες του πρόσφατου παρελθόντος – και όχι μόνο στη συγκεκριμένη πίστα – καθώς οι αλλαγές στις αεροδυναμικές προδιαγραφές που εισήγαγε ο Νικόλας Τομπάζης εκ μέρους της FIA αποδίδουν.

Εκτός από τα δράματα και τα μελοδράματα των πρώτων θέσεων, ένας από τους οδηγούς που έκανε ό,τι περισσότερο μπορούσε για να προσφέρει θέαμα ήταν, για άλλη μία φορά, ο Kimi Raikkonen. «Η Formula 1 για εμένα πια μοιάζει ξανά με διασκέδαση» είχε δηλώσει ο Φινλανδός λίγο προτού μπει στο μονοθέσιο της Alfa Romeo. Το οποίο, στα χέρια του, δείχνει πολύ πιο αξιόμαχο και ανταγωνιστικό από ό,τι ίσως είναι στην πραγματικότητα. Το ψυχρό πάθος του Kimi κολακεύει τις εγγενείς αδυναμίες του αυτοκινήτου μιας ομάδας η οποία, εξ ορισμού, δεν κάνει πρωταθλητισμό.

Λίγες ώρες αργότερα από το Grand Prix της Σανγκάης, έγινε ο αγώνας MotoGP στην Αμερική. Εκεί, ένας συνομήλικος του Kimi Raikkonen, o Valentino Rossi, έφτασε μία ανάσα από το να κερδίσει μια συγκλονιστική κούρσα. Κι αυτή η σύμπτωση μπορεί να είναι συγκινητική, μπορεί να είναι αλλόκοτη, σίγουρα όμως δεν είναι μονοσήμαντη.

Αντιθέτως, δίνει λαβή για έναν ατέρμονο ρεμβασμό περί της σύγκρισης ανάμεσα στη Formula 1 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών. Ποιο είναι πιο απαιτητικό από τα δύο σπορ; «Αναμφίβολα τα MotoGP» θα μπορούσε να είναι η προφανής απάντηση. Και τότε γιατί ο 40άρης Vale παλεύει ακόμη για νίκες, ενώ ο 39χρονος Kimi, ως τελευταίος εναπομείνας από τη γενιά του, έχει αποκλειστεί από την κορυφή και επί της ουσίας τρέχει για προσωπική ικανοποίηση, γνωρίζοντας όμως ότι μόνο με ένα θαύμα θα καταφέρει να τερματίσει μέσα στην πρώτη πεντάδα; Και ακριβώς επειδή η F1 και τα MotoGP είναι τρομακτικά ανταγωνιστικά και αφάνταστα πολυσύνθετα μηχανοκίνητα σπορ, οποιαδήποτε σύγκριση ανάμεσα στους, κάπως σιτεμένους, σταρ που αρνούνται να τα παρατήσουν στερείται ουσίας. Οπότε, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε άπαντες ως fan είναι να μείνουμε στην επιφάνεια. Και να θαυμάζουμε την επιμονή των «γερόλυκων». Εμμέσως, άλλωστε, είναι και αυτός ένας τρόπος να μην παραδέχεσαι το δικό σου γήρας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Audi αποκάλυψε στο Brand Experience Center του Μονάχου το όραμά της για την παρουσία της στη Formula 1, τρεισήμισι μήνες πριν από το πρώτο...
Η επιστροφή του Marc Marquez στην κορυφή είναι γεγονός με την κατάκτηση του 7ου τίτλου του στη μεγάλη κατηγορία και την Ducati να παίρνει τον...
Με τη σειρά "TechFocus F1" η Audi θα παρουσιάζει τακτικά στο κοινό παρασκηνιακές πληροφορίες και τοποθετήσεις για τη Formula 1 του 2026....
Στον εντός έδρας αγώνα στο Mugello οι μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati δεν κατέβηκαν στον κυρίως αγώνα με το παραδοσιακό κόκκινο χρώμα....
Άκρως απαιτητική ήταν η διαδικασία για την βαφή αυτής της πολύ "ειδικής" BMW M4 CS! Φόρος τιμής στον Valentino Rossi και μόλις 46 αντίτυπα......
H αντίστροφη μέτρηση για τη νέα ταινία "F1" έχει ξεκινήσει! Δείτε το τρέιλερ που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, αλλά και που / πότε θα προβληθεί......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα